بهترین کاری که باعث رشد مالی شد چه بود

زیرانداز حصیری

بهتر است زیرانداز حصیری چوبی بعد از استفاده شسته نشوند چون آب به لایه های آن نفوذ کرده و الیاف آن متلاشی می شوند اما زیراندازهای حصیری پلی استر ضخیم را می توان به راحتی شست و این کار سبب طول عمر محصول می شود.

در هوای گرم که کلاه حصیری را برای در امان ماندن از نور آفتاب بر سر کرده اید مقداری خیس کنید تا با رسیدن باد به آن هوای خنکی را به صورت و سر شما برساند و در نقش یک کولر کوچک همراه برای شما عمل می کند.

شما از استراحت روی آن احساس بهتری خواهید داشت زیرانداز حصیری ضخیم همچون پتو مسافرتی از محبوب ترین وسایل سفر بوده که بهتر است برای دوام بیشتر کالا آن را روی کلوخ و سنگ پهن نکنید تا به بافت آن آسیب نرسد اگرچه برای کوهستان گردی زیراندازهای مخصوصی طراحی شده است.

16 2

 

زیرانداز چادر مسافرتی

تفاوت زیرانداز چادر مسافرتی کله گاوی با دیگر مدلها، وزن بسیار سبک آن و قابلیت حمل با کوله پشتی است زیرا به گونه ای طراحی شده اند تا ورزشکار بتواند این محصول را تا صعود به قله با خود حمل کند.

در بازار داخلی زیرانداز چادر پکینیو یا کله گاوی با بسته بندی کاملاً اورجینال به صورت نو یا استوک عرضه می شوند که هر کدام از نظر قیمت و نرخ فروش تفاوتهایی دارند.

قیمت زیرانداز چادر متناسب با سایز، اندازه و برخی فاکتورهای کیفی سنجیده و برآورد می شود به طوری که اگر میزان مواد اولیه نانو و طبیعی برای تولید آنها افزایش یابد شاهد رشد قیمتهای فروش به صورت صعودی خواهیم بود.

شیوه واردات چادر زیرانداز کله گاوی عامل مهمی در قیمت گذاری آن محسوب می شود چرا که برخی از طریق واسطه های بازار به ویژه در شهرهایی مانند بندر چابهار اقدام به خرید این نوع چادرها می کنند که معمولاً استوک هستند و قیمت فروش ارزانتری دارند.

17 2

 

زیرانداز دروشیت

همانطوری که زیرانداز دروشیت در سایزهای مختلف و با جنس های متنوعی تولید و ساخته می شوند نیز مصارف گوناگونی داشته و در تولید زیر انداز و دروشیت، فرآیند کانالینگ به عدم ورود مایعات و رطوبت کمک شایانی می نماید و در ادامه روند تولید، استفاده از وینیل و پلیمر سبب می گردد این محصولات خاصیت جذب بسیار بالایی داشته باشند.

استفاده از این زیر اندازها نیز بسیار آسان است ابتدا بسته بندی دروشیت را باز کنید و سپس طوری که می خواهید بیمار یا نوزاد را روی آن قرار دهید، پهن کنید.

بافت لوزی شکل زیرانداز، مانع حرکت آن زیر بدن نوزاد یا بیمار می شود برای اطلاعات بیشتر با واحد فروش شرکت تجاری محصولات دندانپزشکی آرمینا تماس برقرار کنید.

18 2

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا