مولتی میلیاردرها با تیغ جراحی و فشارسنج پولدار شدند

قیمت تیغ جراحی آلمانی

از این دسته تیغ های جراحی، معمولا می توان در انواع جراحیهای پزشکی مانند لیپوم، جراحیهای زیبایی مانند برداشتن خال، خارج نمودن توده ها و همچنین در حجامت و طب سنتی مورد استفاده قرار داد. ضمنا، علاوه بر استفاده از این دسته ها در پزشکی، همچنین می توان از آنها در هنرهای دستی و معرق کاری بهره گرفت از ابزار دسته برای برش دادن فوم، یونولیت و مقوا نیز استفاده می کنند که قیمت تیغ جراحی آلمانی جهت کار در معرق گران تر می باشد.

 به لحاظ طراحی ارگونومیک در این دسته، امکان برشهای دقیق برای کاربر را مهیا می سازد همچنین این محصول به صورت استریل شده توسط گاز اتیلن به صورتهای بسته بندی جداگانه ارائه می گردد. این لوازم پزشکی با توجه به اینکه یکبار مصرف می باشند.

37

فشارسنج مچی ارزان

به طور کلی فشار سنج انواع مختلفی دارد که به نوع مچی حرفه ای اشاره می کنیم در همه درمانگاه ها بیمارستانها و مطب پزشکان فشار سنج از ابزار اصلی محسوب می شود که به نوعی می شود گفت بدون آن معاینه فرد بیمار غیر ممکن می باشد مگر در شرایط خاص که با گرفتن نبض دست و علائم فرد تا حدودی متوجه می شوند که فشار فرد در چه وضعیتی می باشد ولی این راه عدد دقیقی به آنها نمی دهد که امروزه با وجود انواع مختلفی از فشارسنج مچی ارزان این کار سهولت بیشتری پیدا کرده کار کردن با آن نیاز به تخصص خاصی ندارد و هر فردی می تواند آن را انجام دهد.

معمولا در تمامی خانه ها و سازمانها و شرکتها جعبه کمکهای اولیه و روپوش پزشکی وجود دارد که در برخی از آنان فشار سنج به چشم می خورد و اگر این وسیله فوق العاده را در بین آنها ندارید به شما پیشنهاد می کنیم حتما یکی از آنها را خریداری نمایید.

38

ویلچر برقی مبله

این روزها تولید ویلچر ها کمک زیادی به افراد ناتوان کرده و باعث شده بتوانند کار های روزمره خود را انجام دهند.

همان طور که گفتیم در دو نوع دستی و برقی تولید می شوند که هرکدام ویژگی های خاص خود را دارند. جالب است بدانید ویلچر برقی مبله، با استفاده از موتور و باطری های قوی حرکت می کند که استفاده از آن بسیار راحت می باشد. مزیت های ویلچر برقی: – سرعت بالا – استفاده در مکان های شیب دار و ناهموار – عدم نیاز به حرکت دست – قابل استفاده در منزل است.

39

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا