از تمامی پتانسیلهای خود برای رسیدن به موفقیت استفاده کنید

عایق حرارتی پلی یورتان

برخی از انواع این فومهای عایق حرارتی پلی یورتان به صورت مایع می باشند که می‌ توانید آنها را به صورت پاششی بر روی محل اجرا کنید و به این صورت است که آنها را پاشش می کنند و به سرعت نیز خشک می شوند این عایقها به صورت یک نواخت و با استحکام بر روی یک خط ایجاد می شوند و همچنین به خاطر ساختاری سلولی که دارند به راحتی از اتلاف گرما و سرما و همچنین صدا جلوگیری می کنند. همچنین این عایقها باعث می شوند که گرما در زمستان و سرما در تابستان حفظ شود و از ورود و خروج صداها نیز جلوگیری می ‌کنند، علاوه بر آن عایقها دارای رنگ بندیهای بسیار جذاب و متنوع می باشند و شرایط قرارگیری آنها نیز با توجه به انتخاب شما متغیر می باشد و معمولا نمونه پر کاربرد و پر فروش آن رنگ سفید می باشد که یک لایه قهوه ای را داراست و داخل آن رنگ روشن تشکیل می شود.

22

عایق رطوبتی اصفهان

عایق رطوبتی اصفهان قابلیت انبساط و انقباض دارند و می توانند موجب آب بندی سطح شوند. مرکز عایق رطوبتی و عایق الاستومری دیوار در شهر اصفهان دارای قیمت مناسبی می باشد که می بایست از استقامت و مقاومت بالایی هم برخوردار باشد. این عایقها بعد از نصب قدرت و تحمل وزنهای سنگین را دارند و از نفوذ آب پیش گیری می کنند. عایقهای رطوبتی در انواع بارانگیر، نانو، پنل، شفاف و سیمانی طراحی و اجرا می شوند. عایق رطوبتی پوشش و محافظ خوبی برای پشت بامها، سرویسهای بهداشتی و غیره می باشد که از نفوذ آب و رطوبت مخصوصا در ساختمانها جلوگیری می کند. عایق رطوبتی نانو در بازارهای شهر تبریز مشاهده می شود که این عایقها ترکیبی از آکریلیک هستند و با استفاده از الیاف مخصوص در دو مرحله قابل اجرا می باشند.

23

چسب چوب

چسب چوب یک چسب قوی است که برای نگه داشتن قطعات چوب محکم در کنار هم استفاده می شود و چسب چوب برای فرش ترک دیوار کف اتاق هم بسیار کاربردی می باشد. موارد مختلفی وجود دارد که می توان و باید از چسب چوب استفاده کرد و در حال حاضر تعداد زیادی چسب چوب برای مصارف مختلف موجود است و مهم است که بدانید چه زمانی باید از چسب چوب استفاده کنید. هنگامی که متوجه شکستگی در یکی از وسایل چوبی یا قطعات مبلمان راحتی خود شدید، می توان از چسب چوب استفاده کرد و حتی می توان از چسب چوب برای فرش هم استفاده نمود. مقدار کمی چسب چوب بسیار قوی است و چسب چوب تکه های شکسته چوب را دوباره به هم می چسباند و چسب چوب سفت می شود، به این معنی که می توانید بعد از خشک شدن آن را سمباده بزنید تا لکه ها و لکه های اضافی را از بین ببرید و این کار به تعمیرات شما با استفاده از چسب چوب کمک می کند تا حرفه ای تر به نظر برسند.

24

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا