اتفاقات خوب زندگی خودتان را رقم بزنید

ترشی بادمجان و گل کلم و هویج

نحوه درست کردن ترشی بادمجان و گل کلم و هویج مخلوط خانگی یا همان ترشی هفت بیجار فصل پاییز زمانی است که بازار ترشی بسیار رونق دارد و در این مطلب قصد داریم نحوه تهیه ترشی گل کلم مخلوط را خدمت شما تقدیم کنیم. این ترشی پرطرفدار که ترشی کلم مخلوط هم به آن گفته می شود بسیار طرفدار دارد‌.

مواد موردنیاز برای تهیه ترشی گل کلم خانگی (هفت بیجار): گل کلم سه کیلوگرم، بادمجان یک و نیم کیلوگرم، خیار یک کیلوگرم، هویج نیم کیلوگرم، کرفس نیم کیلوگرم، لوبیا سبز نیم کیلوگرم، سیب زمینی ترشی نیم کیلوگرم، سبزی ترشی نیم کیلوگرم، پیاز ریز مناسب ترشی نیم کیلوگرم، سیب دو عدد، فلفل دلمه دو عدد، فلفل سبز تند ده عدد، سیر دو بوته، موسیر صد گرم.

16

قند هویج

همانطور که همه ی ما در جریان هستیم یکی از خوشمزه ترین صیفی جات در بازار هویج بوده که بسیار مغذی و مفید می باشد. هویج هم مثل سایر میوه ها دارای قند می باشد که باید در مصرف آن دقت نمود. با ما همراه باشید تا درباره ی قند هویج برای شما توضیح دهیم. حال می خواهیم در مورد خرید و فروش هویج نارنجی شیرین بپردازیم. بازار فروش هویج صادراتی از رونق بسیار بالایی برخوردار می باشد چراکه هویج بسیار پر مصرف بوده و خواص زیادی برای بدن انسان دارد. یکی از بهترین و راحت ترین راه برای خریدن این محصول، خرید به صورت اینترنتی و غیر حضوری می باشد. عرضه کنندگان این محصول را به صورت فله و بسته بندی های کاملا بهداشتی برای مشتریان عزیز خود ارائه می دهند.

17

طبع هویج پلو

 یکی از غذای ایرانی که بسیار خوشمزه است هویج پلو است که طبع هویج پلو گرم و طرز تهیه هویج پلو با گوشت به این صورت است که ابتدا مواد اولیه آن را حاضر کنید که شامل: برنج، گوشت گوسفندی، هویج، پیاز، سیر و ادویه جات است که می توانید این غذای مجلسی و خوشمزه را برای وعده ناهار و شام نیز سرو کنید و از فواید زیادی که دارد نهایت بهره را ببرید. ابتدا برنج را در ظرفی جداگانه به مدت چندین ساعت خیس نمایید و در قابلمه ای ابتدا پیاز نگینی را تفت دهید و سیر را به آن اضافه کنید و اگر رنگ آن طلایی شد می توانید گوشت را نیز به آن اضافه نمایید پس از کمی تفت دادن ادویه جات و همچنین هویج رنده شده را به آن اضافه کنید برای اینکه گوشت کاملا پخته شود چند لیوان آب به آن اضافه کنید و زیر شعله را بسیار کم نمایید و بگذارید به مدت یک ساعت این غذا کاملا پخته شود.

18

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا