10 گزینه برای جذب فوری پول

صابون مراغه اصل

امروزه برای رعایت بهداشت پوست و مو استفاده از شامپوها و صابون ها متداول است. صابون مراغه اصل یکی از صابون هایی است که از هیچ گونه مواد شیمیایی در آن استفاده نمی شود و فرآیند تولید آن به شکل ماشینی نیست.
 صابون مراغه برای انوع پوست به جز پوست خشک مناسب است و چون از مواد طبیعی در مراحل تولید استفاده می شود افراد به شکل مطمئن می توانند از آن استفاده کنند و بعد از مصرف آن دچار حساسیت های پوستی و ریزش مو  و اثرات مصرف مواد شیمیایی نخواهند شد.
این صابون دست ساز در استان آذربایجان شرقی و شهر مراغه از دیرباز ساخته شده و مورد استفاده قرار می گیرد. از آن برای پوست و مو استفاده می شود و بیشتر مناسب برای افراد با موهای چرب است.

10

کارتن پلاست سقف سوله

کارتن پلاس به دلیل ویژگیهایی بارز زیادی که دارد بسیار مورد توجه مصرف کنندگان است ویژگیهایی همچون ضد آب بودن، مقاومت بالا در برابر تغییرات دما و همچنین سبک بودن و هزاران ویژگی خاص دیگر که این پوشش درونی دارا است. همچنین کارتن پلاست سقف سوله از قیمت مناسب تری نسبت به سایر کارتن پلاست ها برخوردار می باشد.

سوله سازه ی گرانی است و کاهش هزینه های ساخت آن نیز بسیار مهم است و همچنین سرعتی که آن سازه را اجرا می کنند و یا نصب می کنند و هزینه ای که به کارگرها برای نصب سوله می دهند نیز برای کافرما بسیار مهم است. به دلیل ساختار شبکه ای کارتن پلاست نور را به راحتی از خود عبور می دهد و باعث روشنایی می شود و دیگر نیازی نیست در روز چراغی را روشن کنید و اینگونه در مصرف انرژی نیز صرفه جویی می شود.
پوششی که بر روی سقف سوله قرار می گیرد به دو بخش داخلی و بیرونی تقسیم می شود و برای این کار از ابزارهای مختلفی بهره می برند در پوششهای بیرونی از ساندویچ پنل، پلی کربنات و غیره استفاده کرد و برای پوششهای درونی از پشم شیشه یا همان پشم سنگ، پلی اتیلن و کارتن پلاست استفاده می شود.

11

پنیر لاکتیکی برای معده

در سراسر جهان محصولات لاکتیکی در حال توسعه است که بین آنها، پنیر لاکتیکی برای معده یکی از محبوبترینها است. ایران سابقه خیلی زیادی در پنیر سازی و دیگر لبنیات دارد، بخاطر اصیل و سنتی بودنش صادرات این محصول یکی از مهمترین صادرات در ایران به حساب می آید که می توان گفت ایران قطب صادر کننده های این پنیر است که به تمامی کشورها پنیر لاکیتک را صادر می کند.
پنیر لاکتیکی را در دوران قدیم در خانه ها تهیه می کردند و مانند بقیه لبنیات از شیر دامهایشان، اما امروزه ساخت این نوع پنیر به صورت صنعتی تبدیل شده است و به کشورهای دیگر نیز صادر می شود. می توان گفت یکی از گونه های جدید پنیر، پنیر لاکتیکی صنعتی است که با طعم جدید و خوب و عطر خاصش در بین مردم محبوبیت ویژه ای پیدا کرده است.

12

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا