آشنایی با ایده های کسب و کار خلاقانه و پولساز

سیم پاور ماینر

قاعدتا اگر شما هم در کارتان با کامپیوتر و ماینر سروکار داشته باشید قطعا درباره قیمت دسته پاور ماینر به علاوه خرید دسته سیم پاور ماینر s9j و فروش دسته سیم پاور p5 و غیره، این محصول مواجه شده اید. استفاده از این محصول بعد از گذر زمان و درحین کارکرد دستگاه سوکتهای 6 پین (ATX) که وظیفه ی اصلی آن رسانایی برق به هشبرد ها را دارند.

سیمهای دستگاه باید بر اساس میزان جریان برق مصرف شده توسط دستگاه ماینر انتخاب و استفاده شوند، اتفاق بد و ناخوشایندی که گاهی برای برخی از ماینرها پیش و رو است، آب شدن یا ذوب شدن دسته سیم، ذوب شدن و سوختن سوکتهای هشبرد دستگاه است.

34

دماسنج گوشی شیائومی

با توجه به پیشرفت تکنولوژی یکی از محصولات پیشرفته که می تواند کمک زیادی به انسان بکند استفاده از دماسنج گوشی شیائومی می باشد. زیرا این محصول همچون دماسنج لیزری قادر است تا در هر لحظه اطلاعات دمای اتاق و یا فضای باز را به شما بدهد و طریقه کار با آن هم بسیار راحت می باشد و هر فردی قادر است تا با این دستگاه کار کند.

این دستگاه در قسمتی که شما مد نظر دارید نصب می شود و سپس شما می توانید با استفاده از برنامه مناسب بر روی گوشی خود دما را چک کنید و این مسئله از راه دور هم امکان پذیر می باشد زیرا تمام سیستم این محصول به صورت اتوماتیک و وایرلس می باشد و به همین دلیل دارای هوشمندی بسیار زیادی است و می تواند به خوبی نیاز شما را به یک دماسنج پیشرفته برطرف نماید.

35

قیمت ویلچر برقی

یکی از تجیهزاتی که زندگی افراد ناتوانمد و سالمند به آن وابسته است ویلچر است؛ مراکز خرید و فروش ما برای اینکه افراد سالمند بتوانند بهتر از زندگی خود لذت ببرند قیمت ویلچر برقی را بسیار مناسب تعیین نموده و از جمله ویلچر های برقی را با بهترین کیفیت به قیمت عمده در بازار ها داخلی و خارجی عرضه می کند.

در دو طرف ویلچر قسمتی تعبیه شده که شما می توانید دست های خود را بر روی آن قرار بدهید ولیچر ها یک قسمت پشتی دارند که مطابق فرم بدن ساخته شده و به راحتی می توانید به آن تکیه بدهید؛ ولیچر ها انواع متفاوتی دارند که ما در قسمت بعد به بررسی آن خواهیم پرداخت پس با ما همراه باشید.

36

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا