10 روش تاثیرگذار برای تقویت هوش مالی

دماسنج جیوه ای

در قسمت پایین این  دماسنج جیوه ای مخزنی وجود دارد که بیشترین مقدار مایع شامل آن را تشکیل می دهد که از این مخرن ستونی از وسط لوله به بالا هدایت می شود و در قسمت خارجی این لوله درجه بندیهایی صورت گرفته است در صورت افزایش دما، جیوه و یا الکل موجود در لوله در اثر انبساط حرکت می کند و این انبساط باعث حرکت مایع به بالا می شود. سپس به حدی بالا می رود که در نهایت در حالت ثابت باقی می ماند و در مقابل آن درجه ای وجود دارد که بر اساس پارامترهای اصولی، طراحی شده است سطح جیوه یا الکل در هر کدام از خطوط مورد نظر که قرار گرفت عدد مقابل آن دمای می توان میزان دمای اندازه گیری شده را نشان داد. کار با دماسنج و‌ خواندن تغییرات دمای آن کار راحتی است و در صورت حداقل آشنایی با عملکرد آن می توان به راحتی از این وسیله استفاده کرد.

07 8

سرنگ گاواژ

در دیگر  سرنگ گاواژ جایی برای قرار دادن سوزن در نظر گرفته شده است؛ اما در این نوع سرنگ ها سریه متصل به سر سوزن وجود ندارد. اما راجب تفاوت سرنگ گاواژ سه تکه و دو تکه می توان این طور گفت که سرنگ گاواژ سه تکه مجهز به واشر است؛ که این واشر باعث انتقال روان تر مایعات می شود‌. قیمت سرنگ گاواژ سه تکه نسبت به دو تکه گران تر است.

سرنگ های ورید در ایران بسیار معروف هستند ورید در بین تولیدات خود سرنگ گاواژ نیز تولید می کند. در بین تولیدات این شرکت سرنگ گاواژ سه تیکه و ساده مشاهده می شود.

اگر قصد خرید این نوع سرنگ را دارید حتما نسبت به سرنگ های گاواژ ورید تحقیق داشته باشید و آن را جزو برندهای قابل خریدتان بگذارید.

08 8

گوشی پزشکی لیتمن سفید

این وسیله برای شنیدن صئای ریه و ضربان قلب افراد مختلف در سنین متفاوت دارای کاربرد می باشد و شما می توانید بر اساس نیازی که دارید یک مدل از ان را خریداری نمایید  گوشی پزشکی لیتمن سفید و پخش روپوش پزشکی لیتمن شامپاینی یکی از اولین گوشیهای پزشکی است که در سال 1960 ساخته و به بازار جهانی ارائه شده است. از این وسیله برای تشخیص بیماریهای قلبی و عروقی و ریوی می توان کمک گرفت و در ابتدا با استفاده از این گوشی تشخیص اولیه داده می شود و سپس فرد برای آزمایشات بیشتر به آزمایشگاه و مراکز درمانی معرفی می شود.

09 8

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا