از کسب و کار در حوزه برنج میلیاردر خود ساخته شدم

برنج دودی هاشمی

قیمت برنج دودی هاشمی درجه یک و اعلاء از دیرباز مورد توجه بوده بخصوص زمانی که این برنج ها با بهترین کیفیت همراه است از زمانهای بسیار قدیم تا الان اکثر خانواده ها برای احترام گذاشتن به مهمان های خود و پذیرایی از آنها برای شام یا ناهار معمولا از برنج، پلوها و غذاهای لذیذی درست می کردند که گاها پیلاو هم گفته می شود. در بعضی مواقع مخصوصاً در استانهای شمالی کشور برای مهمانیهای خاص خود از برنج دودی از نوع هاشمی استفاده می شود اکنون علاوه بر مهم بودن کیفیت برنج، قیمت آن نیز بسیار حائز اهمیت است. در واقع اگر به برنج پخته شده یکسری از مواد و افزودنیها مانند سبزی جات، حبوبات، ادویه ها و مخلفات گوناگون افزوده شود پلو نامیده می شود.

28

برنج طارم صادراتی

شاید یکی از سوالات متداول خریداران قیمت برنج طارم صادراتی باشد، برنج ایرانی چون برنج طارم مازندران قیمتی که دارد بر اساس ملاکهای مختلفی تعیین می شود. به طور کل می توان به واسطه کیفیت و عطر و طعمی که این برنجها دارند بیان کرد که قیمت این برنجها بیشتر از سایر برنجهای خارجی می باشد. البته قیمتی که برای این محصول در نظر گرفته می شود کاملا منصفانه می باشد چرا که این برنج دارای کیفیت بالایی است که اگر شما نیز به دنبال برنج با کیفیت هستید پس می دانید که هر چه کیفیت برنج بیشتر باشد قیمت آن نیز بیشتر خواهد بود. لازم است که بگوییم عواملی وجود دارند که بر روی قیمت گذاری برنج طارم مازندران موثر می باشد. زمان کشت برنج از اهمیت بالایی برخوردار است، کشاورزان در دو مرحله دست به کشت و تولید برنج می زنند چرا که آب و هوای مناطق شمالی به نوبه ای می باشد که می توان در دو نوبت این برنج را کشت نمود. می توان گفت کیفیت برنج کشت دوم بهتر از کشت اول می باشد باید عنوان کرد که برنج کشت اول نیز ویژگیها و ارزش بالای خود را دارد ولی قیمتی که برنج کشت دوم دارد بیشتر می باشد.

29


برنج قهوه ای گلستان

بهتر است بدانید که برنج قهوه ای گلستان قادر است که بسیاری از کمبود های بدن ما را تامین کند و برنج قهوه ای گلستان به همین منظور تهیه شده است. برای این که این منظور را بهتر درک کنیم ابتدا به سراغ تعریف خود برنج قهوه ای طارم می رویم و این که اصلا برنج قهوه ای چیست. برنج قهوه ای همان برنج سفید است و  زمان و مراحل برداشت و تهیه ی آن نیز مانند برنج سفید می باشد و در شالیزار ها به وجود می آید و شالی کارها پس از برداشت برنج آن ها را شالی کوبی می کنند تا پوسته روی برنج را بگیرند و برنج سفید به دست بیاید. اما برای تهیه ی برنج قهوه ای دیگر برنج به مرحله ی شالی کوبی نمی رود و همراه با همان پوسته اش حرارت می بیند تا تمام مواد مغذی موجود در آن در طول این پروسه جذب دانه های برنج شود و ارزش غذایی آن را هر چه بیش تر بالا ببرد.

30

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا