آرامش را با این روش وارد زندگی خود کنید

چای سبز اصل

افرادی که در معرض بیماریهایی نظیر پارکینسون و آلزایمر هستند می توانند با مصرف چای سبز اصل تا حدودی از ابتلاء به این بیماریها جلوگیری کنند. تحقیقات نشان می دهد که مصرف این نوع چای باعث ترمیم سلولهای آسیب دیده مغز می شود. گیاه چای سبز، یک گیاه خودرو با نام کاملیا می باشد. از این نوع بوته دو گونه وجود دارد، تحقیقات نشان می دهد اولین بار چای سبز توسط یک گیاه شناس چینی که امپراطور نیز بود و در حدود پنج هزار سال پیش زندگی می کرد کشف شده است..

19

بهترین زیرانداز بیمار

ناتوانی سبب می شود تا سالمندان و بیماران نیاز به خدمات پرستاری و بهترین زیرانداز بیمار و توجه و مراقبت بیشتری داشته باشند. دروشیت یا زیر انداز، محصولی است که مراقبت از سالمندان را آسان کرده و از دغدغه‎ ها و نگرانی‎های پرستاران در این باره می کاهد.  به همین جهت، بیماران در استفاده از این محصول، علاوه بر آسایش و راحتی که دارند، بهداشت را در سطح بالایی رعایت می کنند و از عوارض جانبی در امان می مانند. البته استفاده از زیر انداز صرفا به بیمارستان ها و مراکز درمانی و زیبایی محدود نیست. می توان از این محصول بر روی ویلچر یا تخت خواب و غیره استفاده کرد.  نکته ی مهم درباره ی دروشیت ها این است که یکبار مصرف هستند و لازم نیست پس از استفاده شدن یا کثیف شدن، آن ها را شستشو داد.

20

دستکش جوشکاری ساق بلند

دستکش جوشکاری ساق بلند هم یکی از این نوع محصول است که به دلیل تقاضای بالایی که در بازار برای خرید انواع دستکش ایمنی کار جوشکاری ساق کوتاه و ساق بلند دارد که هر کدام کار جداگانه و مختص خود را انجام می دهند. کارایی و استفاده از این دستکش‌ها در آزمایشگاه ها و مشاغلی که با مواد اسیدی، شیمیایی مستقیم در ارتباط هستند، یا دستکش های ضد برش که یکی از پر مصرف ترین دستکش های بازار هستند که در مقابل بریدگی و یا ساییدگی انگشتان و کف دست از مقاومتی بالا برخوردار هستن ضروری می باشد. دستکش جوشکاری ساق بلند هم یکی از این نوع محصول است که به دلیل تقاضای بالایی که در بازار برای خرید انواع دستکش ایمنی دارد که هر کدام کار جداگانه و مختص خود را انجام می دهند.

21

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا