10 راز جذب ثروت درکمتر از یک ماه

قیمت هلو انجیری

قیمت هلو انجیری با توجه به کیفیت آن متفاوت است. با توجه به ارزش غذایی بالا و خواص متعددی که هلو انجیری همانند شلیل دارد عرضه آن در بازارهای مختلف بسیار فراوان است و با قیمت و کیفیتهای مختلفی هم وجود دارد از این رو برای تعیین قیمت دقیق آن باید به یکسری نکات توجه نمود. مهم ترین نکته در خصوص قیمت گذاری انواع هلو انجیری کیفیت و سالم بودن آن است به همین دلیل هر گونه ضربه، پلاسیدگی و یا تغییر رنگ در آن نشانه کیفیت پایین میوه می باشد و طبیعتا وجود این علائم در قیمت آن تاثیر گذار است. رنگ غیر طبیعی و اندازه کوچک هلو انجیری نیز یکی دیگر از نشانه های کیفیت پایین این میوه است و می تواند دلیلی برای نرسیدگی یا شرایط رشد و پرورش نامناسب آن باشد.

04 7

انجیر خیس شده

افرادی که رژیم کتوژنیک دارند می توانند از انجیر خیس شده استفاده کنند. این رژیم در واقع بر مبنای کربو هیدرات و چربی است. رژیم کتوژنیک به افراد کنم می کند که ضمن لاغری، به بهبود بیماری های خود نیز کمک کنند.

در واقع خیس کردن انجیر خشک باعث می شود که خواص ان بیشتر شود و همچنین مصرف ان راحت تر باشد اما برای این کار ضرورتی وجود ندارد و همه می توانند ان را به صورت خیس نکرده نیز میل کنند.

بانوان می توانند  در دوران پریودی خود از انجیر خشک استفاده کنند چرا که این میوه دارای کلسیم است و به همین دلیل پروستاگلاندین را تحریک می کند.

05 7

پودر انجیر

پودر انحیر از نظر مرغوبیت به دو دسته کال و رسیده تقسیم بندی می شود و که پودر انجیر کال مفید تر و پر فروش تر می باشد و به عنوان ادویه با ارزش شناخته شده و تاثیر بیشتری بر روی طعم غذا دارد.

قیمت پودر انجیر به کیفیت، اندازه انجیر، نوع انجیر و حجم انجیر تولیدی دارد به این نکته توجه کنید که قیمت انجیر ثابت نبوده کارشناسان اقتصادی بر روی قیمت گذاری آن بسیار تاثیر گذار هستند، فروش پودر انجیر با قیمت آن رابطه مستقیم و تنگاتنگی داشته هر چه فروش انجیر افزایش یابد قیمت ان نیز افزایش می یابد.

06 8

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا