نرخ اتحادیه قالیشویی های مشهد در سال 1401

قیمت قالیشویی در مشهد توسط اتحادیه قالیشویی داران مشهد تعیین شد، نرخ رسمی شستشوی فرش در قالیشویی مشهد متناسب با جدول زیر است و تمام قالیشویی ها باید این نرخ را رعایت کنند، قالیشویی های معتبر مشهد مثل قالیشویی غرب و قالیشویی عدالتیان بر اساس نرخ مصوب اتحادیه فعالیت می کنند، قالیشویی هایی که خارج از نرخ مصوب فعالیت کنند متخلف هستند و باید به اتحادیه این صنف گزارش کنید. بر اساس آخرین گزارش های رسیده به دست ما، قیمت قالیشویی در مشهد در سال 1401 نسبت به سال های گذشته افزایش چندانی نداشته که علتش وضعیت اقتصادی نامناسب مردم و تورم ایجاد شده در کشور، بیان شده است.

قیمت قالیشویی در مشهد

نرخ اتحادیه قالیشویی در سال ۱۴۰۱

قیمت هایی که در تصویر بالا مشاهده میکنید برای سال 1401 میباشد که اتحادیه قالیشویی مشهد تعیین کرده است. تمام قالیشویی هایی که در شهر مشهد فعالیت می کنند موظف هستند برای شستشوی فرش دستباف، ابریشم، ماشینی، موکت، پتو و مبلمان بر اساس این نرخ عمل کنند. قابل توجه است که بدانید این مبالغ بر اساس حقوق قانون کار و افزایش تورم سال 1401 تعیین شده است. قیمت شستشوی هر متر مربع فرش ماشینی 12.500 تومان که جمعا برای یک فرش 12 متری 150.000 تومان بدون هزینه اعلاشویی یا حمل و نقل محاسبه میشود.

هزینه حمل و نقل فرش در قالیشویی چقدر است؟

با توجه به اینکه هزینه حمل و نقل در نرخنامه بالا مشخص نشده ولی برای بعضی از قالیشویی ها بسیار بالا است. قالیشویی های بزرگ و معتبر مشهد مثل قالیشویی غرب مشهد هزینه حمل و نقل فرش را برای تمام مشتریانش در تمام نقاط مشهد رایگان کرده است. برای اینکه از قیمت حمل ونقل قالیشویی های مختلف آگاه شوید بهتر است قبل از سپردن فرش به قالیشویی از چند قالیشویی مختلف استعلام قیمت کنید.

کدام قالیشویی های مشهد معتبر هستند؟

در شهری به بزرگی مشهد تعداد قالیشویی ها زیاد است و به راحتی نمی توان یک قالیشویی را معتبر یا نامعتبر معرفی کرد. بهتر است برای انتخاب قالیشویی از نظرات مشتریان قبلی آنها را استفاده کنید، البته قالیشویی های بزرگی مثل قالیشویی غرب و قالیشویی عدالتیان مشهد به خاطر قدمتی که دارند جزو بهترین قالیشویی ها هستند همچنین از نظر مردم هم مقبولیت خاصی به خاطر کیفیت و برخورد خوبشان دارند، در نهایت برای انتخاب قالیشویی موارد اینچنینی را در نظر داشته باشید تا گیر افراد کلاهبرداری که در این حوزه فعالیت می کنند، نیافتید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا