پنچ ایده برای شغل اینترنتی پولساز

عایق رطوبتی پیش ساخته

یکی دیگر از عایقهای رطوبتی که در بحث ایزوگام نیز مورد استفاده قرار می گیرد عایق رطوبتی پیش ساخته ترموباند است و استفاده از ترموباند بیشتر در بحث ایزوگام انجام می شود. ایزوگام ترموباند یکی از بهترین ایزوگامهای موجود در بازار است و این ایزوگام از ترکیب موادهای اولیه ای که در بهترین حالت هستند شکل می گیرد. این عایق رطوبتی بیشتر برای حفاظت از تاسیسات و لوله هایی که گاز را مورد انتقال قرار می دهد مورد استفاده قرار می گیرد.

07

لباس بیمارستانی

بسیاری از بیمارستان ها اقدام به خرید عمده لباس بیمارستانی متناسب با نیاز شان در بخش های مختلف می کنند و آن ها را از طریق داروخانه ها ی مجاورشان به فروش می رسانند. پارچه هایی که برای دوخت البسه بیمارستانی به کار می روند باید یک ویژگی را داشته باشند و آن هم این است که پارچه باید بسیار سبک باشد و وزنی در حدود 200 تا 300 گرم داشته باشد.

08

قیمت دستکش جوشکاری ارگون

تولید کنندگان کشور ما دستکش مخصوص جوشکاری آرگون را با استفاده از چرم گاوی تهیه می کنند. قیمت دستکش جوشکاری ارگون نسبت به عوامل متعددی تعیین خواهد شد. این چرم باوجود دوام زیاد در برابر حرارت و همچنین ضخامت بسیار و مقاوم بودن در برابر رطوبت بهترین گزینه برای تولید دستکش مخصوص جوشکاری می باشد کارگاه های چرم سازی سعی کرده اند تا بنا به تقاضای بازار کار چرم ها را به روش های مختلفی دباغی کرده و به دست تولیدی ها می رسانند.

09

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا