چند راز موفقیت افراد پولدار

پتو ژله ای تابستانه

پتو های گل برجسته، از زیبایی خاصی در بین انواع این محصول برخوردار هستند و در این بین پتو ژله ای تابستانه جایگاه خاصی در بین مشتریان پیدا کرده است. قبل از همه گیر شدن پتو پشمی، از لحاف برای گرم شدن در فصل زمستان استفاده می شد که به علت وزن بالای آن و حجم زیادی که از فضای خانه اشغال می کرد، به مرور و با به بازار آمدن پتوهای جدید استفاده از لحاف محدود گردید و امروزه در جوامع روستایی و مناطق سردسیر برای ساختن کرسی از آن استفاده می شود.

04 22

پتو مسافرتی حصیری

هنگام مسافرت و گردش، اگر محلی را که برای اسکان انتخاب می کنید مرطوب و نمدار باشد، باید از زیراندازی استفاده کرد که ضد آب بوده و رطوبت را جذب نکند و زیلوهای مسافرتی و پتو مسافرتی حصیری ضد آب شامل طیف وسیعی از زیلوهای حصیری، کوهنوردی، فومی یا بادی می شوند زیلوهای حصیری پلاستیکی به دلیل ویژگیها و مشخصات خاص و منحصر به فرد به عنوان بهترین گزینه برای استفاده در محلهایی مانند ساحل دریا یا کنار رودخانه و روی چمنهای مرطوب، شناخته شده اند.

05 22

خرما پیارم ارگانیک

خرما از جمله مواد غذایی ارزشمند و انرژی زا می باشد که تولید خرما پیارم ارگانیک در نقاط خاصی از جهان انجام می گیرد و این موهبت الهی نصیب کشور ما هم شده و در حال حاضر نوع برتر این محصول در کشور ما برداشت می گردد.

06 22

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا