موفق فکر کنید تا موفق شوید

لوله پلی اتیلن بوکان

انواع مختلف لوله پلی اتیلن بوکان در کشور تولید می گردد که بصورت عمده به کارگاه های صنعتی و پروژه های بزرگ آبرسانی صورت می گیرد. این محصول بصورت اینترنتی قابل خرید بوده و بهتر از خرید سنتی می توان از آن نسبت خرید سنتی هزینه کمتری پرداخت نمود.

04 20

نقره دست دوم

برای فعالیت در این زمینه، ما می توانیم با تهیه و خرید کلی ظروف و وسایل نقره دست دوم، هزینه های مازاد را حذف کرد. امروزه نقره هم مانند بقیه فلزات شرایط بورسی خاص خود را دارد. افراد باید جهت خرید ظروف نقره دست دوم، به مراکز خرید آن مراجعه کنند به این دلیل که برخی افراد سود جو وجود دارند که از افرادی که نسبت به ویژگی های ظروف نقره بی اطلاع هستند سوء استفاده می کنند و ظروف نقره را با عیار کم شده به دلیل دست دوم بودن پول زیادی را در مقابل آن از مشتری دریافت می کنند.

05 20

بازی فکری ضرب المثل

یکی دیگر از بازی هایی که در طی آن می توان موارد مختلفی از قبیل رنگ، اندازه ها، ترتیب های مختلف از کوچک تا بزرگ و بالعکس را به کودکان آموزش داد بازی فکری ضرب المثل دخترانه یا پسرانه حلقه هوش است که در سایز بندی های مختلف در بازار موجود است. این بازی برای گروه سنی 6 ماه تا دوسال طراحی شده و انجام آن نیازمند به فعالیت های حرکتی می باشد. این بازی از حلقه های رنگارنگ مختلف از جنس پلاستیک ساخته می شود.

06 20

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا