با چند ترفند پول خود را مدیریت کنید

نخود فلافلی اصفهان

یکی دیگر از قطبهای تولیدی نخود فلافلی شهر اصفهان است این شهر به دلیل پتانسیلهای مختلفی که دارد محصولات خود را صادرات نیز می کند. کارخانه جات نخود فلافلی اصفهان عمدتا در بسته بندی خیلی قوی کار می کنند و انواع نخود همچون نخود زرد را در بسته بندیهای یک کیلویی دو کیلویی و 5 کیلویی روانه بازار می کنند و به دست مصرف کننده نهایی می رسانند..

01 20

انجیر خشک سفید

انجیر یک میوه خوشمزه که مانند یک قطره است و درونش پر از دانه های ریز است. با یک حالت گوشتی و طعم بی نظیری که دارد در قرآن هم به عنوان میوه مقدس یاد شده است.
رتبه اول تولید انجیر خشک سفید در جهان را ترکیه دارد و ایران رتبه پنجم تولید انجیر در جهان است که استهبان در استان فارس بزرگترین انجیرستان دیم جهان است. تمام انجیر های جهان با کیفیت تر و مرغوب تر است.

02 20

 روپوش پزشکی اصفهان

مادامی که قصد خرید روپوش پزشکی اصفهان را دارید باید به سایز دوخت شده ی آن توجه نمایید زیرا این روپوشها دارای سایز بندی می باشند بنابراین اگر یک نمونه که قالب تن شما است را تهیه کنید قطعا بسیار جذاب تر می باشد.
نمونه های بارداری این محصولات نیز در بازار داخلی عرضه شده است که در دور شکم آن دارای یک بند می باشد که می توانیم سایز آن را متناسب با شکم خود تنظیم نماییم.

03 20

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا