قیمت بادکنک تبلیغاتی هلیومی

به عنوان مثال در حالت کلی قیمت بادکنک تبلیغاتی چاپ دو طرفه بالاتر از قیمت بادکنک تبلیغاتی ساده دارای چاپ یک طرفه تک رنگ است. یکی از موارد دیگری که بر قیمت بادکنک تبلیغاتی تاثیر می گذارد، میزان مات یا شفاف بودن بادکنک است، به طور کلی بادکنکهای تبلیغاتی را از دو طرف مات می کنند تا در هنگام باد شدن طرف مقابل آن از داخل دیده نشود.

به این ترتیب کلیه عکسها و موارد چاپ شده بر روی بادکنک مانند چاپ نایلون به خوبی در معرض دید قرار می گیرند و جملات مندرج به راحتی خوانده می شوند، طبیعتاً قیمت چنین محصولی بالاتر از قیمت بادکنک تبلیغاتی شفاف است اما در عوض مزیت مهمی نسبت به آن دارد. علاوه بر آنچه بیان شد، حجم سفارش بادکنک تبلیغاتی، نقش غیر قابل انکاری بر تعیین قیمت آن دارد، بدیهی است که هر چه تعداد بادکنکهای سفارش داده شده بیشتر باشد، قیمت تمام شده آنها پایین تر است، همچنین سفارش مستقیم و بدون واسطه بادکنک با قیمت مناسب تری صورت می گیرد.

بادکنک تبلیغاتی هلیومی

در جامعه امروزی علاوه بر جنبه بازی و خوشگذرانی برای کودکان و نوجوانان بادکنکها کاربردهای دیگری در زندگی روزمره ما دارند که یکی از آنها بادکنکهای تبلیغاتی هلیومی هستند بسیاری از شرکت و برندهای معروف بر روی انواع بادکنکهای هلیومی مطالب جذاب و نقاشیهای زیبایی را چاپ می کنند و آن را برای تولید ویدیو و شوهای تبلیغاتی به کار می برند و با استفاده از آنها شما یک تبلیغ جذاب و تاثیرگذار انجام داده اید به خصوص اگر جامعه هدف شما کودکان و نوجوانان باشند.

قیمت بادکنک تبلیغاتی هلیومی

با ابتکار جوانان عزیز روشهای تبلیغاتی متعددی خلق شده که هر کدام هزینه های زیادی برای شما به همراه داشته اما به جرات می توان گفت که یکی از تاثیرگذارترین تبلیغات در جامعه استفاده از بادکنک تبلیغاتی هلیومی است چون توجه کودکان و حتی بزرگسالان را جلب می کند و در عین حال قیمت ارزان و به صرفه ای نیز دارند شرکتهای تولیدی این محصول بر روی بادکنکها پیام تبلیغاتی را به نحو احسن و با خطوط خوانا چاپ می کنند. در ادامه باید خاطر نشان کنم که بادکنک تبلیغاتی هلیومی به بادکنکی گفته می شود که با گاز هلیوم پر شده چون این ماده از گازهای نجیب جدول تناوبی است که بدون بو، بی رنگ و غیر سمی می باشد و اثر شیمیایی از خود به جا نمی گذارد زمانی که بادکنک را با آن پر می کنند دوام بیشتری خواهد داشت و بادکنک دیرتر هوا خالی می کند پس استفاده از این محصول در تبلیغات اثر مثبتی دارد و همچنین قیمت تمام شده آن برای شما بسیار پایین تر از تبلیغات دیگر است.

در تولید بادکنکهای شیشه ای از مواد رنگی شفاف و سفید استفاده می شود که بادکنک تولید شده کاملا صاف و بی رنگ بوده و نور از آن عبور می کند و شما به راحتی تصویر پشتی بادکنک را می بینید.

بادکنک تبلیغاتی تهران

علاوه بر موانع و دشواریهایی که تبلیغات در رسانه های ملی دارند استفاده از بادکنک تبلیغاتی نه تنها محدودیت خاصی نداشته بلکه تهران به عنوان یکی از تولید کنندگان برتر این محصول توانسته است.

قیمت بادکنک تبلیغاتی هلیومی

نیاز شما در تبلیغات به صورت بنر و پوسترهای خیابانی که علاوه بر مشکلات مجوز و محدودیت تصاویر و متن دیگر جذابیت خاصی برای شهروندان نداشته را با این ایده جذاب برطرف کند. بادکنک تبلیغاتی تهران شیوه نوینی برای معرفی محصول، شغل، زمینه کاری و هر نوع فعالیتی است که نیاز به معرفی و جلب مشتری دارد و هزینه بسیار پایین این ایده امکان تبلیغات برای کسب و کارهای کوچک و کم درآمد را نیز فراهم کرده است.

این بادکنکها به صرفه ترین و جدیدترین روش تبلیغاتی برای شروع فعالیت، احداث مراکز فروش مختلف، جشنهای افتتاحیه و معرفی شعب جدید، مناسبتهای خاص، جشنواره و تخفیفات مختلف و غیره می باشند که می توانید با کمترین هزینه نسبت به روشهای مختلف تبلیغ این بادکنکها را در تعداد دلخواه در معرض نمایش و توجه قرار دهید. 

همانطور که می دانید تبلیغ صرفا به معنای در معرض دید قرار دادن موضوع نیست بلکه باید بتواند در جالب ترین حالت ممکن متقاضیان با سلیقه های متفاوت را به سمت مورد نظر جلب کند و مشتریان را افزایش دهد. استفاده از بادکنک جهت تبلیغات بسیار هوشمندانه بوده و می توانید در مدت زمان کوتاهی با انتخاب موضوع و عکس مد نظر خود و مطرح کردن ایده مورد علاقه با تیم پشتیبانی تولید بادکنک تبلیغاتی در کرج سفارشات خود را در زمینه کاری و یا مراسمات خاص در کوتاه ترین زمان و به راحتی دریافت کنید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا