خرید چاقو شکاری تاشو دست ساز تهران

جنس تیغه بهترین چاقو شکاری چیست؟ جنس تیغه این سبک چاقو فولادی می باشد و همین موضوع باعث طول عمر بالای آن می شود. این محصول در جنس ها و طرح های متنوعی تولید می شود که یکی از ارزشمند ترین و جذاب ترین انواع این محصول چاقو شکاری است که با استفاده از مواد اولیه مرغوب و در زیباترین طرح و نقش تولید می شوند و از زیبایی چشم نوازی برخوردار است.

چاقو های شکاری انواع مختلفی دارند که کاربرد آن ها با یگدیگر متفاوت می باشد و می توان از برخی آن ها به عنوان در باز کن، انبردست، پیچ گوشتی و غیره استفاده نمود. خرید چاقو شکاری تهران در سال های اخیر بسیار زیاد شده است زیرا یکی از تولید کنندگان اصلی این محصول کارگاه خود را در این شهر تاسیس کرده است. مقاومت چاقو های چند کاره نسبت به نوع تک کاره بسیار پایین می باشد و می توان گفت این چاقو کاربرد و طول عمر زیادی ندارد، اما اگر زیاد از آن استفاده نکنید و شب در طبیعت نمانید می تواند گزینه مناسبی باشد.

خرید چاقو شکاری زنجان

شاید به این موضوع فکر کرده باشید که وقتی قصد خرید چاقو شکاری زنجان را دارید باید چه نکاتی را در نظر داشته باشید، ما در این بخش از مقاله به ذکر نکاتی مهم در این خصوص می پردازیم. عواملی که باید برای انتخاب چاقو در نظر گرفته شود بر اساس زیر می باشند: بهتر است که چاقو به راحتی باز و بسته شود تا هنگام استفاده از آن دچار مشکل نشوید. چاقو باید سیستم قفل تیغه داشته باشد که عملکرد این سیستم به این صورت است که در زمان باز کردن چاقو باعث قفل شدن آن در جای خود می شود و مانع از آسیب دیدن دست شما می گردد؛ همانطور که می دانید زنجان قطب تولید چاقو های مختلف است که دارای کیفیت مناسبی هستند.

خرید چاقو شکاری تاشو دست ساز تهران

صنعت چاقو سازی در زنجان گستردگی زیادی دارد و چاقو شکاری دست ساز که یکی از تولیدات این شهر است باعث شده تا این شهر ظرفیت صادرات انواع چاقو به کشور های مختلف را داشته باشد. بهترین چاقو های موجود در بازار، چاقو های دست سازی هستند که در شهر زنجان تولید شده اند و کیفیت بالایی دارند، علت این کیفیت استفاده از ورق استیل فنری در ساخت چاقو میوه خوری می باشد.

فروشگاه ها و مراکز مختلفی در کشور چاقو شکاری دولبه زنجان را به فروش می رسانند و  اما تعدادی از آن ها با قیمت مناسب تری این محصول را ارائه می دهند؛ چاقو های زنجان معمولا دست ساز هستند و دارای تیغه های آهنگری می باشند که باعث افزایش عمر و دوام آن ها شده است.

چاقو شکاری تاشو بزرگ

معمولا در طبیعت از چاقو شکاری تاشو بزرگ برای بریدن شاخه ی درخت نیز استفاده می کنند و این چاقوهای بزرگ وزن بیشتری نسبت به چاقوهای شکاری کوچک دارند. چاقوهای شکاری از نظر نوع کاربرد، فرم تیغه و جنس دسته به انواع و مدلهای مختلفی تقسیم می شوند. ویژگی یک چاقوی شکاری خوب این است که علاوه بر مقاوم بودن، شکل و اندازه آن طوری باشد که خیلی راحت بتوان از آن استفاده کرد. جنس دسته های چاقو شکاری رمبو نیز بسیار مهم می باشد برای مثال دسته های لاستیکی بسیار سبک و راحت هستند و قیمت کمتری دارند اما از ماندگاری خیلی بالایی برخوردار نیستند. نوع دیگری از دسته ها از جنس فولاد هستند که بسیار محکم و با دوام می باشند و تنها ایرادی که این دسته ها دارند این است که ممکن است درون دست دچار لغزش شود. یکی دیگر از انواع دسته ها دسته استیل است که ضد زنگ بوده و بنا به شرایط محیط، سرد و گرم می شود. بهترین نوع دسته ها دسته چوبی می باشد که بسیار خوش دست و پر طرفدار است و ماندگاری خوبی هم دارد.

خرید چاقو شکاری تاشو دست ساز تهران

فروش عمده یا تکی انواع چاقو شکاری تاشو بزرگ به مدل بسته بندی و نوع کاربرد آنها بستگی دارد. یکی از انواع مختلف چاقوهای شکاری چاقوی سر سوزنی نامیده می شود که از دو تیغه ی متقارن تشکیل شده و همان طور که از اسم آن مشخص است شکل چاقو شبیه یک سوزن بزرگ می باشد که برای سوراخ کردن و پرتاب کردن مورد استفاده قرار می گیرد. نوع دیگر چاقوهای شکاری کارد شکاری ضامن دار یا جیبی نام دارد که به دلیل اشغال فضای کم یکی از ابزار لازم برای سفر به شمار می رود. ضامن موجود در این چاقوها مثل قفل ایمنی عمل کرده و مانع از باز و بسته شدن تصادفی آن می شود. این چاقوها از ویژگیهایی مثل تاشو بودن و ضامن داشتن برخوردار هستند و در بین گردشگران و کوهنوردان به دلیل کاربرد زیاد، محبوبیت بالایی دارند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا