قیمت زغال لیمو سکه ای

برای خرید این کالا می توانید از طریق وب سایت آراد برندینگ ثبت سفارش خود را به انجام برسانید و در هر نقطه از ایران که باشید خرید مطمئنی برای خود به همراه آورید.

همان طور که اشاره شد بهترین زغال لیمو تولید شده از چوب درختان لیمو شیرین و لیمو ترش بوده که بهترین و مرغوب ترین و مقرون به صرفه ترین زغال در بازار به حساب می آید، از مزایای استفاده از زغال لیمو پر مصرف به زمان سوخت بالای آن می توان اشاره داشت که در چایخانه ها و مکانهای صرف قلیان بیشترین استفاده را دارد و به دلیل دیر سوزی این زغال استقبال ویژه ای از آن می شود.

همچنین این زغال در برابر حرارت و سوخت بسیار خوب در طولانی مدت صرفه اقتصادی بالایی دارد و مخصوصا زغال لیمو جهرم که می تواند صرفه اقتصادی زیادی را برای سفره خانه ها و کافه سنتیها ایجاد نماید به گونه ای که در مقایسه با خرید زغال معمولی به ازای دو کیلو با خرید یک کیلو زغال لیمو با همان میزان کاربرد به صرفه تر می باشد.

قیمت زغال لیمو

در اکثر مراکز شهر و در اکثر کسب و کارها قیمت زغال لیمو متفاوت است، برای مثال زغال لیمو همانند زغال بلوط در اکثر کافه ها برای صرف قلیان استفاده می شود همچنین از این نوع زغال در رستورانها برای پخت کباب نیز استفاده می شود.

قیمت زغال لیمو سکه ای

باید توجه داشت که قیمت زغال لیمو در این مراکز متفاوت است و چون افراد به مقدار زیادی از این کالا نیاز دارند به همین دلیل است که باید مقدار زیادی را خریداری نمایند و با این کار قیمت خرید برای آنها مقرون به صرفه تر در می آید.

باید توجه داشت که اگر زغال لیمو خیس شود و یا مرطوب شود رطوبت آن باعث می شود که این کالا در هنگام سوختن گازهایی از خود متصاعد کند که موجب سر درد افراد شده و طعم بدی به قلیان و یا کباب می دهد.

اکثر بانوان ایرانی در پخت مرغ زغالی ماهر بوده و این غذا یکی از پر طرفدار ترین خوراکیها می باشد.

طرز تهیه مرغ زغالی به گونه ای است که افراد همان روند پخت عادی مرغ را طی می کنند سپس در انتهای پخت یک تکه زغال را درون فویل گذاشته و در قابلمه خورشت می اندازند و اینکار موجب می شود طعم زغال به غذا سرایت کرده و غذا خوشمزه و خوش طعم شود.

 

زغال لیمو سکه ای

یکی از موارد مهم درباره این محصولات سایز و اندازه آنها می باشد زیرا بسیاری از موارد متفرقه موجود در بازار دارای اندازه های متفاوت و ناهماهنگ می باشند ولی زغال لیمو سکه ای طوری ساخته شده است که هر تکه با تکه ی دیگر دارای سایز مشابه می باشد و این موضوع باعث می شود که استفاده از آن بیش از پیش تسهیل شود.

قیمت زغال لیمو سکه ای

شما می توانید چند عدد از این زغال لیمو سکه ای و یا زغال بلوط کرمانشاه را به راحتی بر روی یکدیگر قرار دهید و این مسئله باعث می شود تا دود بیشتری تولید شود و همینطور بهتر است بدانید که نمونه سکه ای به دلیل شکل ویژه خود تا آخرین حد ممکن قادر به بازدهی می باشد زیرا سطح گسترده ای دارد و می تواند آتش را در تمامی قسمتها پخش نماید و به همین دلیل نیز خاموش نمی شود و نیازی نیست هر چند دقیقه آن را چک کنید.

این محصول هیچ بوی آزار دهنده ای ندارد زیرا مواد اولیه آن چیزی به غیر از چوب و لیمو نمی باشد و استفاده از چوب خشک باعث شده است که رنگ آن کاملا مشکی باشد باشد و هیچ گونه ناخالصی در آن پیدا نخواهید کرد.

همچنین سطح آن عاری از هرگونه رطوبت می باشد زیرا در یک بسته بندی پلمپ و ویژه نگهداری شده است و اگر بخواهیم آن را تایید کنیم می توانیم بگوییم که تمامی مراحل تولید از جداسازی چوب تا برش تکه ها با استفاده از افراد حرفه ای و یا دستگاه های مجهز صورت گرفته است و در همین راستا میزان حرارتی که از خود منتشر می کند قابل قبول می باشد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا