قیمت بیمه تکمیلی انفرادی

مگر برخی مراکز خصوصی که آن هم معمولا مختص افرادی است که از توان مالی بالایی برخوردار هستند قطع به یقین می توان گفت یکی از واجبات در زندگی هر شخصی بیمه تکمیلی می باشد بیماریها انواع مختلفی دارند.

بعضی از آنها دوره درمان کوتاهی دارند و برخی مانند بیماریهای سرطان و انواع آن نیاز به  این دارند که به صورت مدام تحت نظر پزشک باشند.

 با مراجعه به سایت آراد برندینگ و مشاوره با کارشناسان ما بهترین بیمه تکمیلی را انتخاب نمایید تا از خدمات آن بهره مند شوید.

و از هزینه های دارو و شیمی درمانی برای روند بهبود بیماری خود استفاده کنند که برای هر شخصی پرداخت این هزینه های سرسام آور بسیار دشوار می باشد.

ولی در قبال مبلغی که سالانه می پردازید و یا از حساب شما کسر می شود چندین برابر آن را به شما خدمات مختلف ارائه می دهند.

که از آن جمله پرداخت مخارج پاراکلینیکی مانند MRI و سونوگرافی و همچنین انجام خدمات آزمایشگاهی هزینه برخی از عملها مانند سرطان پیوند کبد و غیره مخارج مربوط به عملهای سرپایی مانند هزینه جراحیهای مربوط به چشم و سمعک و عینک طبی نیز از عمده خدمات بیمه تکمیلی می باشد.

قیمت بیمه تکمیلی

این روزها با توجه به اینکه افراد بسیاری در پی بیمه کردن خود و اعضای خانواده می باشند قیمت انواع بیمه ها را با هم مقایسه می کنند که می‌توان گفت بیمه تکمیلی یکی از مقرون به صرفه ترین انواع آن می باشد توجه داشته باشید.

قیمت بیمه تکمیلی انفرادی

که لازمه بیمه تکمیلی این است که در ابتدا تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی باشید که معمولا بیشتر افراد از سمت ارگانهایی که مشغول به فعالیت در آنها می باشند و یا به صورت خویش فرما اقدام به این بیمه کرده اند در بسیاری از سازمانها کارخانجات شرکتها و غیره از آن جایی که استخدام یک نیرو طبق قوانین کار نیازمند بیمه کردن آن نیرو می باشد که قیمت بیمه تکمیلی از بیمه پایه بیشتر است.

این مراکز ملزم به انجام این خدمات می باشند که همه آنها تمامی کارمندان خود را تحت بیمه قرار می دهند و ماهانه مبلغی را از سمت خود و آن نیرو برای این کار از طریق دستگاه کارتخوان می پردازند که برای آنها سابقه محسوب می شود.

که در دوران بیکاری و بازنشستگی می توانند از آن استفاده کنند و بابت آن حقوق دریافت نمایند بیمه تکمیلی دارای انواع مختلفی  می باشد که عبارتند از بیمه انفرادی زایمان خانواده و بازنشستگی که هر کدام خصوصیات خاص خود را دارا می باشند و بابت آنها هزینه های متفاوتی را پرداخت می نمایند.

 در این دوره که مردم با انواع بیماری و مخصوصاً در چند سال اخیر که بسیاری از افراد درگیر بیماری سخت کرونا شدند قدر بیمه تکمیلی را دانستند و از خدمات آن استفاده‌های بسیاری کردند به طوری که هزینه درمان برای آنها تا حد قابل توجهی کاهش پیدا کرد.

بیمه تکمیلی انفرادی

شاید برای شما هم جالب است که بدانید که با در اختیار داشتن بیمه تکمیلی انفرادی و بیمه سلامت می توانید در هنگام مراجعه به بیمارستان، بیمارستان موظف است که برابر با تعرفه های خود مخارج را محاسبه نماید و این یکی از مزیتهای داشتن بیمه تکمیلی انفرادی است که در این روزهای پر مشکلات به درد افراد می خورد.

قیمت بیمه تکمیلی انفرادی

بر پایه انتخاب الگو مدنظر به وسیله مشتریان بیمه تکمیلی انفرادی است که احتمال دارد شامل همه و یا بخشی از پوششها باشد برای مثال یکسری از پوششهای تحت حمایت بیمه تکمیلی انفرادی به شرح زیر است:

  • هزینه های بستری و درمان بیمارستانی نظیر: جراحیهای عمومی و تخصصی، شیمی درمانی، رادیوتراپی، سنگ شکن، آنژیوگرافی قلب و عروق در مراکز جراحی و بیمارستانها.
  • یکسری عملهای جراحی مهم مشتمل بر جراحیهای تخصصی نظیر: سرطان، قلب، مغز، پیوند کلیه، پیوند کبد، پیوند ریه و پیوند مغز استخوان است.
  • یکسری کارهای مربوط به مراکز پاراکلینیکی که شامل: سیتی اسکن، آندوسکوپی، انواع اسکنها و غیره می باشد.
  • جراحیهای سرپایی طبق بند درج شده در قرارداد.
  • یکسری از فعالیتهای آزمایشگاهی نظیر: تستهای تشخیصی، آسیب شناسی، رادیوگرافی، پاتولوژی و غیره.
  • بازپرداخت مخارج آمبولانس شهری و بین شهری.
  • پازپرداخت مخارج زایمانی، طبیعی و سزارین.
  • ناباروری، آی وی اف، میکرواینجکشن و شیمی درمانی.
  • بازپرداخت مخارج عیوب چشمی تا میزان سقف تعیین شده.
  • دندانپزشکی مطابق با بند قرارداد.
  • مخارج ویزیت و دارو بر پایه طبق نرخهای تعیین شده بر سهم بیمه گر پایه.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا