عروسک روسی مو مشکی عروس داماد

این عروسک های بامزه دارای یک صورت گرد با لپ های صورتی می باشند که طراحی آن ها به صورتی است که اجزای صورت مانند لب و بینی حذف شده است و فقط روی صورت دوتا چشم دارند و موهای آن ها مانند موی طبیعی است.

عروسک ها روسی در مدل ها و رنگ های مختلف به فروش می رسد که در سراسر جهان از محبوبیت خاصی برخوردار می باشند.

این عروسک های دست ساز، سرشار از انرژی مثبت بوده و این انرژی را به مخاطب شما انتقال خواهند داد که به همین دلیل افراد در سنین مختلف این عروسک را خریداری کرده و از خرید خود لذت می برند.

اگر قصد خرید عروسک روسی دارید با مشاورین سایت آراد برندینگ که سال ها در این زمینه فعالیت می کنند تماس گرفته و با توجه به علاقه و درخواستی که دارید شما را راهنمایی کرده و سفارش شما را ثبت خواهند کرد.

کودکان علاقه ی زیادی به عروسک دارند ولی با توجه به شکل خاص و بامزه عروسک روسی عروس زیبا و جذاب که لباسی سفید رنگ بر تن داشته و دسته گلی زیبا در دستان خود دارد این علاقه را دو برابر کرده است.

عروسک ها به علت شباهت زیادی که به انسان ها دارند و مانند آن ها دارای دست و پا و سر می باشند؛ کودک با تخیلات و تمام احساسات خود ارتباط نزدیکی با عروسک ها برقرار کرده و در بازی، خود را والد و عروسک را کودک تصور می کند.

عروسک روسی شب یلدا قرمز مشکی

خوراکی ها و آجیل هایی که شب یلدا افراد تهیه می کنند بلاخره خورده می شوند و فقط وسایل مانند لباس، کفش، ظروف و عروسک روسی جدید به یادگار باقی می مانند.

عروسک روسی مو مشکی عروس داماد

رنگ لباس بیشتر عروسک روسی مو مشکی ترکیبی از سبز، سفید، قرمز و مشکی است؛ مثلا کلاه و گل سر قرمز یا سبز به همراه پیراهن قرمز با خال خال مشکی و یا سفید با طرح هندوانه و شلوار سبز که این رنگ آمیزی در کنار وسایل شما جلوه ای زیبا خواهد داشت.

این مدل عروسک روسی دکتر با زیبا ترین ویژگی به علت ظاهری فانتزی با مو های طبیعی در چند سال اخیر ساخت آن گسترش یافته و افراد زیادی خواهان این عروسک در مناسب های مختلف مانند شب یلدا هستند.

این عروسک به علت نداشتن بینی و دهان درون ذهن مخاطب، یک عروسک مظلوم و پاک تصور می شود و آرامش و انرژی خاصی را منتقل می کند.

این عروسک های روسی اگر اصل باشند باید دوختی با ظرافت و جنس لباس ها خوب و ضد حساسیت داشته باشند و به علت مواد بکار رفته ی با کیفیت و لباس های قابل شستشویی که دارند به راحتی شسته شده و خرابی آن ها نسبت به عروسک های دیگر بسیار کمتر است.

وزن این عروسک ها بسیار سبک است که برای نوزادان هم مناسب باشد.این عروسک ها با دو مدل چشم، در بازار عرضه می شوند که یکی از آن ها با دکمه است  و دیگری با دوخت، که اگر نوزاد و کودک شما سن پایینی دارد باید از نوع دوخت استفاده کنید.

ساخت عروسک روسی عروس و داماد

زمانی که صحبت از ساخت عروسک می شود، قطعاً اسم کشور چین به ذهن همه می رسد که رکورد دار تولید سالیانه عروسک در دنیا است، که در زمینه ساخت عروسک روسی عروس و داماد نیز فعالیت دارد.

عروسک روسی مو مشکی عروس داماد

در مراحل ساخت جدید ترین عروسک روسی عروس داماد تمامی نکات بهداشتی رعایت شده و این عروسک ها با رعایت نکات بهداشتی ساخته می شوند.

همچنین از پارچه های با کیفیت و لطیف برای ساخت آن ها استفاده می شود تا کودکان احساس خوبی هنگام لمس کردن عروسک روسی عروس و داماد داشته باشند.

البسه به کار رفته در ساخت عروسک روسی عروس و داماد به راحتی قابل تعویض و شستشو می باشد، همچنین بسته بندی این عروسک ها کاملا بهداشتی بوده و هیچ ضرری برای کودکان و بزرگسالان ندارد.

مجموعه ما با چندین سال سابقه در تولید و ساخت عروسک روسی عروس و داماد از شما دعوت می کند تا با کارشناسان ما در حوزه خرید این مدل عروسک ها مشورت کنید.

همیشه وقتی پای خرید عروسک های مختلف در میان باشد، ما به دنبال مدل های متنوع هستیم.

در این مجموعه نیز چندین مدل عروسک روسی عروس و داماد با شکل های متنوع عرضه می شود.

مدل های مختلفی از عروسک روسی عروس و داماد وجود دارند که بسته به سلیقه و ذوق خریداران ساخته شده و به بازار عرضه شده است.

این مدل ها دارای طرح ها و رنگ های مختلف مو، استایل های مختلف لباس و رنگ های مختلف آن و نوع خندان بودن چشم ها و یا عادی بودن آن هستند.

مدل هایی که پاسخ گوی تمامی سلیقه ها از کودکان تا بزرگسالان می باشد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا