قیمت میکرومتر دیجیتال صنعتی

این وسیله نسبت به نسل قبلی خود یعنی کولیس از دقت بسیار بالاتری برخوردار بوده و مدل دیجیتالی آن به علت داشتن دکمه ی صفر کن کار را برای استفاده کننده بسیار آسان تر کرده است، این محصول جهت اندازه گیری ورقها، تیغه ها، مته ها، پیچ و مهره ها، چرخ دنده ها، شیارها و بسیاری دیگر از وسایل ریز که نیاز به اندازه گیری با دقت را دارند مورد استفاده قرار می گیرد.

امروزه با توجه به پیشرفته علم و وجود ابزار آلات مهم استفاده از میکرومتر دیجیتال صنعتی و هم چنین تولید قطعات با میزان دقت بسیار بالا و البته نمونه ارزان و خوبش برای طراحی و ساخت ابزارآلاتی که موجود است. اندازه گیری با دقتی بیش از سه دهم میلی متر را ملزم شده است که در سالهای پیشین جناب ژان پالمر فرانسوی توانست قالب جدید یزد اندازه گیری تحت عنوان میکرومتر را طراحی نمایید و عملکرد وسیله مکانیکی که از پیچ و مهره است و دقتی که در آن وجود دارد به واسطه گام پیچ و مهره این میکرومتر است. در ادامه با آراد برندینگ همراه باشید.

قیمت میکرومتر دیجیتال

ساختار همه ی آنها از طرح اولیه ی دستگاه پیروی می کند و فقط در جزئیات ساخت متفاوت می باشد. جالب است بدانید که برخی از مدلهای دیجیتالی قابلیت اتصال به رایانه را داشته و رایانه تحلیل و تجزیه ی داده های ورودی را انجام می دهد تا خروجی کار به واقعیت نزدیکی بیشتری داشته باشد. از دیگر دلایل پیشرفت روز افزون این وسیله می توان به کاهش زمان انتظار دست یابی به نتایج، هزینه ی کمتر خریدار جهت خرید آن، کاهش استهلاک وسیله، کوچک تر شدن و به کار بردن وسایل کمتر در آن و در نتیجه سبک تر شدن محصول و نیز افزایش عمر محصول اشاره نمود.

قیمت میکرومتر دیجیتال صنعتی

با توجه به میزان دقت میکرومتر دیجیتال، قیمت میکرومتر دیجیتال متغیر بوده و قطعا در صورت خرید میکرومتر دیجیتال دقت بالا تر این دستگاه باید هزینه ی بیشتری را بپردازید. شاید جالب باشد بدانید که دلیل اختراع این وسیله مانند دیگر وسایل نیاز بود، با پیشرفت علم مهندسی و نیاز به وسیله ای که با آن بتوان با دقت میکرو متری وسایل را اندازه گیری کرد سبب شد فردی به نام آن ژان پالمر که اهل کشور فرانسه بود این وسیله را اختراع کند و جایگزین کولیس کند که کولیسها از دقت بسیار پایین تری برخوردار بودند. طرح ابتدایی میکرومتر لیزری فک پهن بسیار پیچیده و سخت بود و از دقت اندازه گیری ای که امروزه این وسیله دارد برخور دار نبود، با پیشرفت علم مدل دیجیتالی آن اختراع شده که به مراتب دقت اندازه گیری را بالاتر برده و نتایج حاصل از آن قابل اعتماد تر می باشد.

میکرومتر دیجیتال صنعتی

بدیهی هم است چرا که با وجود تورم و فزونی شدن قیمت دلار و مشتقات آن چیزی نیست که رنگ و لعاب گرانی را بخود نگرفته باشد و متاسفانه در این حوزه دیده نشده که این مورد تلاش شود به ثبات قیمت و فرو نشسشتن تورم، لیکن این مهم در کشورهای دیگر اگر به یکباره قیمت چیزی یا محصولی ولو کاربردی و اساسی نباشد گران شود. مسئولان وقت اقتصاد استعفا داده و می بینیم که هنوز این مورد در کشور ما باب نشده است، البته در برخی موارد دیده و شنیده ایم که در جراید این موضوع کاملا تعریف شده است لیکن حتی فرض رو هم بر این بگذاریم که مخاطب ما استعفا هم دهد توفیقی برای طیف مرتبط و سطوح مختلف جامعه ندارد پس جامعه اقتصادی ما نیاز به یک جراحی عمیق دارد که ازین اقتصاد مریض خارج شده و البته دوره نقاهت را بخوبی سپری کند این مهم شدنی است.

قیمت میکرومتر دیجیتال صنعتی

ریز سنج بنوعی ابزاری است که نام لاتین ان میکرومتر Micrometer است و نمونه میکرومتر دیجیتال صنعتی برای اندازه گیری و سنجش دقیق و مختصات یک چیز، که برای سایز ابعاد متفاوت در اجسامی ضخیم، قطرهای داخلی، سایز قطر خارجی، اندازه طول و ارتفاعی که به کار می‌ رود. میکرومترها همانند کولیس دیجیتال را معمولا بر اساس چگونگی خواندن به چند دسته تقسیم می کنند یک نوع ساده و مرسوم ان و دو دیجیتالی آن که این روزها بسیار دیده می شود که این مورد کمی قیمت بیشتری را دارد به لحاظ الیاژها و دقتی که در تولید این مورد صورت گرفته است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا