قیمت انجیر خشک کرمانشاهی

هر کس مصرف خشکبار را به دلیل پی بردن به خواص فواید سرشاری که دارد در برنامه غذایی خود جای داده و اغلب، خود مردم به تهیه خشکبار می پردازند، طرز تهیه انجیر سنتی خشک کرمانشاهی از دانستنی ترین کارهایی است که افرادی که به دنبال تولید خشکبارهای ارگانیک هستند، نسبت به آن علاقه نشان می دهند.

پس از شستن انجیرها، آنها را به دو نیم کرده و با فاصله از یکدیگر بر روی یک صفحه توری مشبک قرار داده و یک پارچه توری هم روی آنها می کشیم در مرحله ی بعد باید انجیرها را در معرض نور خورشید قرار دهیم و اجازه دهیم تا کاملا خشک شود، توجه داشته باشید، انجیر ها دو تا سه روز باید در این حالت بمانند و کاملا از هر دو طرف خشک شوند اگر مایل باشید می توانید با مراجعه به سایت مجموعه آراد برندینگ این روند را بر اساس دستور العمل پیش برید.

پس از دو یا سه روز، زمانی که انجیرها را مدام جا به جا کرده این تا به طور کامل خشک شوند و شیره ای درون آنها باقی نمانده است، انجیرها آماده اند در نهایت انجیرها را از روی توری مشبک بر می داریم و درون یک ظرف در بسته می ریزیم و در آن را محکم می بندیم، ظرف را در یک مکان سرد و خشک قرار دهید تا کیفیت انجیر خشک شما حفظ شود.

انجیر خشک کرمانشاهی

همانطور که در مطالب فوق به طرز تهیه انجیر ارزان خشک اشاره شد، باید دانست که این خشکبار و میوه ی با ارزش از خواص و فواید بالایی برخوردار است که با مطلع شدن از این خاصیتها از مصرف انجیر خشک، دست بر نمی دارید انجیر خشک برای سلامتی بسیار مفید و مغذی است، انجیر خشک منبعی از ویتامینها است و از پوکی استخوان جلوگیری کرده و موجب تقویت و استحکام آنها می گردد.

قیمت انجیر خشک کرمانشاهی

انجیر خشک روند پیری را به تعویق می اندازد و مانع بروز پیری زود رس می شود، افرادی که به بیماری یبوست مبتلا هستند باید مصرف انجیر خشک کرمانشاهی را در برنامه غذایی خود جای دهند تا از این عارضه رهایی یابند، چرا که فیبر موجود در این خوراکی دفع و هضم را راحت تر و دارویی برای رهایی از عارضه های شکمی می باشد.

انجیر در تقویت سیستم ایمنی بدن نقش موثری دارد و با ژنهای گیاهی خاصی که در خود جای داده این عمل را انجام می دهد انجیر خشک منبع کلسیم است و از بهترین خوراکیها برای تقویت استخوان به حساب می آید، مصرف روزانه یک لیوان انجیر خشک کلسیم مورد نیاز بدن ما را تامین می کند.

قیمت انجیر خشک

استفاده از یک میوه مناسب و پرخاصیت می تواند بدن ما را مقوی و سالم نگه دارد مانند انجیر که به صورت خشک شده و تازه قابل استفاده است می خواهیم درباره انجیر خشک با شما صحبت کنیم و قیمت انجیر خشک در ایران را که یکی از مهمترین مراکز در زمینه تولید این محصول فعالیت دارد با شما صحبت نماییم.

قیمت انجیر خشک کرمانشاهی

همان طور که در بالا اشاره کردیم یکی از مهمترین محصولات کشاورزی استان فارس و شهر شیراز است و به خاطر مرغوبیت و شرایط آب و هوای بسیار خوبی که دارد و بهترین نوع انجیرها تولید می گردد و به صورت خشک شده آن را به بازار مصرف عرضه می‌ کنند و قیمت انجیر خشک بسته به نوع محصول کاملا متفاوت است مثلا انجیرهای که به صورت پرک تولید شده قیمت بالاتری دارد و انجیر‌های ۱۰۱ هم قیمتی به مراتب بالاتر از انجیرهای دیگر دارد.

انجیرهای که کیفیت پایین تر دارند قیمت آن ارزانتر است و بسته به نوع و کیفیت و یکدست بودن و یا اینکه بدون هیچگونه کرم خوردگی یا مواد شیمیایی به آن اضافه شده باشد قیمت گذاریهای متنوع بر روی آن گذاشته می ‌شود تا بتوانید بهترین نوع محصول بر اساس قیمت مناسب آن را خریداری کنید.

 پس ما در اینجا نمی توانیم یک قیمت مشخص شده برایتان بیان کنیم تا بتوانید بر اساس آن انجیر را خریداری کنید و مطمئناً عوامل مختلف بر قیمت این محصول تاثیر می گذارد مانند بسته ‌بندی و کیفیت، نوع انجیر و نوع خشک شدن آن بسیار تاثیرگذار بر روی قیمت این محصول است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا