خرید طناب پلاستیکی تهران

با توجه به نیاز مصرفی که دارید می توانید طناب پلاستی مد نظرتان را خریداری کنید که سایز طناب پلاستیکی را می توان از ۲  میلیمتر تا ۳۲ میلیمتر است اشاره کرد.

وزن طناب پلاستیکی با توجه به میزان متر آن افزایش می یابد که باید تعداد رشته هایی که در این محصول استفاده شده را هم مد نظر قرار داد.

طناب پلاستیکی در سایزهای متنوع و همچنین در رنگهای نظیر قرمز، آبی، سفید، زرد، سبز و نارنجی تولید می شود که سایز آن از ۳ میلیمتر الی ۱۰۰ میلیمتر می باشد اگر مایل باشید می توانید با مراجعه به سایت مجموعه آراد برندینگ با این طناب ها و ویزگی هایشان بیشتر آشنا شوید.

در نتیجه برای خرید طناب پلاستیکی باید با توجه به نوع کاربردی که می خواهید طناب پلاستیکی را خریداری کنید تا در برابر کاری که می خواهید انجام دهید مقاومت بالایی داشته باشد بطور مثال اگر می خواهید در کارهای ساختمانی سیمانی را توسط قرقره به بالای ساختمان بکشید نباید از طناب پلاستیکی رخت استفاده کنید.

طناب پلاستیکی تهران

در گذشته برای تولید طناب از کتان، پشم، کنف، پلی پروپیلن، پلاستیک و پلی اتیلن استفاده می کردند اما امروزه با افزایش مواد پلیمری در تولید طناب پلاستیکی جز پر طرفدارترین نوع طنابها به شمار می رود.

خرید طناب پلاستیکی تهران

این نوع طناب اگر خیس و آب بخورد آسیب نمی بیند که بماند بلکه محکم تر هم می شود. طناب پلاستیکی تهران در مقایسه با الیاف طبیعی، در برابر اشعه و کپک دچار پوسیدگی نمی شود که یکی از پر کاربردترین بسته بندی در حوزه حمل و نقل و بسته بندی محصولات کشاورزی و شیلات است.

طنابهای پلاستیکی از نظر مواد اولیه سه دسته هستند که می توان به طناب پلی اتیلن، طناب پلی پروپیلین و طناب پلی استیل اشاره کرده که هر کدام از نوع طنابها ویژگیهای خاصی دارند که در ادامه به آن می پردازیم.

طناب پلی اتیلن در دسته های طناب مصنوعی می باشد که داری خصوصیاتهایی نظیر وزن کم، ضد اشعه بودن، قابلیت شناور، استحکام بالا و رنگبندیهای متنوعی است.

همانطوری که در مطالب فوق اشاره کردیم طنابهای پلاستیکی از سه دسته تشکیل می شود که در مورد خصوصیات طناب پلی اتیلن اشاره کردیم در مورد خصوصیات طناب پلی پروپیلین می توان به کاربردهای نظیر فعالیتهای باغبانی، مسکونی، قایقرانی، دریایی، صنعتی و اتصالات بنرهای تبلیغاتی اشاره کرد.

خرید طناب پلاستیکی

یکی از ویژگیهایی که در زمان خرید طناب پلاستیکی همچون گونی کنفی بسیار اهمیت می دهند قیمت و کیفیت در برابر کاری که انجام می شود است.

خرید طناب پلاستیکی تهران

هنگامی که قصد خرید طناب پلاستیکی را دارید باید بدانید که طنابها بر سه درجه تولید، دسته بندی می شود که با توجه به مواد اولیه آن درجه بندی می شود که در ادامه به تمامی سه مدل کیفیت می پردازیم.

طناب درجه یک که شکل ظاهری بسیار شفاف و رنگ براقی دارد از مواد اولیه درجه یک پتروشیمی تولید می شود برای تعیین طناب درجه دو، از مواد اولیه درجه دو که از بازیافت نایلون و پلاستیک تولید شده ساخته می شود و طناب درجه یک و نیم از ترکیب مدل درجه یک و دو تولید و دارای شفاف کمتری دارد.

یک سوالی مطرح می شود که چطور طنابهای درجه یک و دو را از هم تشخیص دهیم برای پاسخ به این سوال باید بگوییم که کیفیت طناب درجه یک شکل ظاهری براق و شفاف تری نسبت به طناب درجه دو دارد و طناب درجه دو شفافیت کمتری دارد.

همانطوری که در مطالب فوق اشاره کردیم طناب ضخیم پلاستیکی یکی از پرکاربردترین در صنایعهای مختلف است که مجموعه ما این محصول را با قیمت مناسب در معرض فروش قرار می دهد.

عواملهایی هستند که برای دوام این محصول بسیار تاثیر گذار است که می توان به ساختار طناب، قطر طناب، میزان کشش طناب، مکان استفاد از طناب ساختار طناب بسیار مورد اهمیت قرار دارد ضمن اینکه نقطه ذوب این محصول بين ° ١٣٥ تا ٢٦٠ درجه سانتیگراد می باشد که قابل آتش گرفتن نیستند.

برای تولید طناب پلاستیکی باید یک کارگاه راه اندازی کرد که این تولیدی باید تجهزات نظیر جرثقیل برقی، انکوباتور بهداد، دستگاه دسته بندی، اکسترودر، دستگاه کلاف کن، دستگاه دسته بندی و دستگاه بافنده داشته باشد.

با ما توجه به نیازهای مشتری انواع طناب را با میزان تقاضای مشتریان تولید می کنیم تا شما مشتریان محترم بتوانید هر طناب پلاستیکی را با نوع کاربردی که می خواهید انجام دهید از طناب استفاده کنید این محصول را سفارش دهید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا