قیمت قیسی برگه زردآلو

لازم به ذکر است بر اساس مطالعات صورت گرفته طبع قیسی می تواند در جلوگیری از سرطان ریه نقش ویژه ای را ایفا نموده و تا 40 درصد در کاهش ابتلا موثر واقع شود.

لذا شما خریداران گرامی می توانید با مراجعه به سایت آراد برندینگ و ارتباط با کارشناسان فروش نسبت به همکاری و ثبت سفارش محصول خود اقدام نمایید.

میوه تابستانی فصول گرم سال یعنی قیسی زردآلو جنوبی که خاستگاه اصلی آن به ترکستان یا آسیای مرکزی باز می گردد سالانه عده زیادی را برای مصرف و خریداری این محصولات راهی کشورهای تولید کننده این محصولات می نماید. این میوه که رنگی زرد رنگ داشته و گوشت آن هسته اش را می پوشاند در کشورهایی نظیر ایران به صورت شربت، زردآلو خشک، خام یا مربا زرد آلو تهیه و استفاده می شود پر واقع صنعت آب میوه گیری در ایران به دلیل تولید زردآلو هایی باکیفیت با رونق بالایی روبرو بوده که منجر به تولید آبمیوه هایی انحصاری و مرغوب می شود.

قیمت برگه قیسی تازه

قیسی خشک یکی از تنقلات محبوب و پر مصرف در بین خانواده های ایرانی می باشد و به دلیل مزایا و خاصیت های فراوانی که دارا می باشد در درمان بسیاری از بیماری از جمله کم خونی موثر می باشد و همچنین از بروز بسیاری از بیماری ها مانند: پوکی استخوان و انواع سرطان ها نیز پیشگیری می کند زیرا این میوه سرشار از آهن و پتاسیم و همچنین غنی از ویتامین های آ و ث می باشد که در سلامتی بدن نقش مهمی را ایفا می کنند.

قیمت قیسی برگه زردآلو

قیسی و هلو آلبرتا در کشور با کیفیت های گوناگون و به دلیل وجود باغات زردآلو به وفور تولید می شود این محصول با قیمت برگه قیسی مختلفی در بازار به فروش می رسد که دلیل این تفاوت قیمت ها بستگی به عواملی دارد که عبارتند از:

  • از مهم ترین عوامل موثر در قیمت قیسی خشک کیفیت و مرغوبیت زردآلو استفاده شده برای خشک کردن می باشد به طوری که قیسی که از زردآلوهای درشت و درجه یک و سالم تهیه می شود مسلما قیمت بالاتری در بازار خواهد داشت.
  • رنگ قیسی یکی دیگر از موارد تاثیر گذار در قیمت این محصول ارزشمند می باشد زیرا قیسی در رنگ های طلایی، سیاه و قهوه ای در بازار وجود دارد که هر کدام ویژگی و قیمت مخصوص به خود را دارا می باشد.
  • از دیگر عوامل موثر در قیمت قیسی خشک عمده میزان عرضه و تقاضای محصول می باشد اگر تقاضا برای خرید محصول در بازار افزایش یابد قیمت آن نیز افزایش می یابد.
  • شرایط آب و هوایی مانند : سرمازدگی و گرمای بسیار شدید و همچنین آفت های گوناگون در قیمت این محصول نیز موثر است به صورتی که اگر محصول به یکی از این دلایل تولید آن کاهش یابد تاثیر مستقیمی در قیمت محصول خواهد داشت.

قیسی برگه زردآلو

رسیدن به وزن ایده آل آرزوی بسیاری از افراد عموم جامعه بوده و استفاده از یکی رژیم غذایی سالم و اصولی همچون قیسی زردآلو و برگه در وعده های عصرانه و میان وعده های روزانه باعث تناسب اندام و حفظ سلامتی بدن بدون استفاده از قرص و پودرهای شیمیایی برای کاهش وزن می شود.

قیمت قیسی برگه زردآلو

در واقع این مهم به سبب وجود مقادیر بالایی از فیبر در قیسی برگه زردآلو وی باشد که باعث احساس سیری در شخص شده و از وارد کردن کالری اضافی و پرخوری در وعده های غذایی جلوگیری به عمل می آورد البته مصرف بیش از حد آن موجب نتیجه عکس دلخواه شما شده و باعث افزایش وزن و چاقی شما خواهد شد.

یکی از مزایای بی نظیر و خواص قیسی یا برگه زردآلو تقویت دستگاه گوارش کودکان و نوزادان می باشد. این میوه با داشتن مقادیر فراوانی از مواد مغذی، معدنی و ویتامین های موجود در خود باعث رشد سریعتر کودکان شده غنی بودن از عناصری چون فیبر موجب می شود تا کودکان کمتر دچار اسهال و نغخ شده و با تقویت سیستم گوارشی و کمک به هضم بهتر غذای مصرفی باعث درمان دل پیچه و ایجاد علائم یبوست در فرزندان شما می شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا