خرید آجر نسوز سفید

در سبک سنتی معماری ایرانی استفاده از آجر کاملا مرسوم بوده و هم اکنون بناهای تاریخی زیادی را می توان در گوشه و کنار کشور یافت که با آجر ساخته شده و با گذشت صدها سال همچنان پا برجا هستند.

ثبت سفارشات عمده از طریق آدرس اینترنتی آراد برندینگ ممکن می باشد و چنین شیوه ای در خرید دارای این حسن است که مشتریان محترم به طور مستقیم با تامین کننده اصلی وارد معامله شده و می توانند در مورد کیفیت بالای آجر نما نسوز سفید تضمین قابل قبولی دریافت کنند.

برآورد هزینه ها در اجرای یک پروژه ساختمانی اقدامی مهم و کاملا ضروری می باشد به همین دلیل برای استعلام قیمت آجر نسوز سفید باید به سراغ فروشندگان اصلی در بازار رفته تا از آخرین نوسانات در مورد این محصول اطلاع دقیق کسب شود.

مصرف بهینه انرژی یکی از نکات مورد توجه در صنعت ساختمان سازی است و راه های زیادی برای صرفه جویی هر چه بیشتر در این مورد و کاهش هزینه ها وجود دارد که استفاده از آجر نما نسوز یکی از کارآمدترین این راه ها محسوب می شود.

آجر نسوز سفید

تفاوت آجر نما نسوز سفید با دیگر نمونه ها مانند آجر نما نسوز شاموتی در این است که در ساخت نمونه های سفید از درصد پایین تری اکسیدهای آهن، تیتانیوم و منگنز استفاده می شود زیرا رنگ متمایل به نارنجی و قهوه ای که در اغلب آجرهای نسوز می بینیم به دلیل وجود چنین اکسیدهایی است و برای به دست آوردن آجر نسوز سفید باید آنها را تا حد امکان حذف کرد.

اما چالش اصلی اینجاست که اگر درصد اکسیدهای فلزی را پایین بیاوریم خاک سست شده و استحکام لازم را نخواهد داشت به همین دلیل تولید آجر نما نسوز سفید به دانش و مهارت بالایی نیاز دارد و اغلب دمای کوره برای پخت آن تا 1280 درجه سانتیگراد هم بالا می رود.

خرید آجر نسوز سفید

با توجه به اینکه استفاده های زیادی در ایران برای آجر نسوز سفید وجود داشته برای آنها قیمت های ارزان و تخفیف‌های استثنایی در نظر گرفته شده که خریدار می تواند آنها را در حجم دلخواه بدون واسطه سفارش بدهد.

خرید آجر نما نسوز سفید، به صورت مستقیم و بی واسطه با پایین ترین قیمت از طریق نمایندگی‌ها و سایت‌های اینترنتی ما امکان‌پذیر شده و افراد می‌توانند برای ایجاد نمای جذاب برای ساختمان ها و موارد دیگر در طراحی داخلی ساختمان این رنگ از آجر نما به جای سنگ سفید فوق‌العاده را خریداری کنند و از آن استفاده های عالی در جهت پروژه های ساختمانی و صنعتی داشته باشند.

خرید آجر نسوز

امروزه هم انواع آجر نما نسوز را با همان قاعده کلی یعنی استفاده از خاک رس و آب تولید می کنند با این تفاوت که برخی ترکیبات دیگر که مهمترین آنها خاک نسوز است هم به مواد اولیه اضافه شده و همچنین در کوره هایی با دمای ۱۵۰۰ درجه سانتیگراد در مدت طولانی تری (سه روز) پخته خواهند شد.

استفاده از آجر نما در موارد بسیاری ممکن می باشد که ساده ترین حالت آن تزئینات و نماسازی دیوارهای داخلی و بیرونی انواع ساختمانها است اما در نمونه های خاص و بسیار مقاوم برای پوشش کوره ذوب فلزات، ریخته گری و امثال آن کارایی دارد زیرا مقاومت این مدل از آجر نما در برابر حرارت بسیار بالا بوده و به همین دلیل لقب نسوز به آن داده اند.

خرید آجر نسوز سفید

باید توجه داسته باشید که هنگام خرید آجر نسوز، آجر نسوزی را انتخاب کنید که در رنگ مورد نظر شما دارای تنوع در سایز باشد زیرا برای کار در قسمتهای کنج و یا لبه ها نباید آجر بزرگ را شکست تا به سایز دلخواه رسید بلکه باید مدل انتخابی دارای سایزهای کوچکتر هم باشد.

آجر عایق خوبی برای گرما و سرما به حساب می آید و تا حد چشمگیری از تبادل دمایی بین محیط بیرون و داخل ساختمان جلوگیری می کند و عملکرد آجر نسوز در این باره به مراتب بهتر از آجرهای معمولی است.

از دیگر مزیتهای استفاده از آجر نما نسوز می توان به جذب مطلوب سیمان و ملات توسط این مدل آجر اشاره کرد که در نهایت چسبندگی بالایی پیدا کرده و احتمال سقوط آجر از روی دیوار تقریبا به صفر می رسد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا