چگونه با پنل پیامک مدیانا، اس ام اس انبوه ارسال کنیم؟

با وجود اینترنت و ظهور پیام رسان های مختلف، پیامک هنوز حرف اول را در برقراری ارتباطات در سراسر جهان میزند. یکی از مهم ترین دلایل محبوبیت پیامک، نسبت به سایر روش ها ارتباطی امروزی، عدم نیاز و محدودیت به اینترنت است. پیامک می تواند راهکار ساده و سریعی برای ارتباط با مشتریان باشد. در این مقاله قصد داریم به نحوه ارسال اس ام اس انبوه و بازاریابی پیامکی بپردازیم. 

بازاریابی پیامکی چیست؟

بازاریابی پیامکی همانطور که از نامش پیداست روش بازاریابی است که به واسطه پیامک صورت می گیرد. این روش بازاریابی شامل فرآیندی برای برقراری ارتباط با مشتریان،اطلاع‎رسانی و تبلیغات از طریق پیامک است.

اگر تمایل دارید از این روش بازاریابی برای کسب و کار خود استفاده کنید ابتدا باید پنل اس ام اس تهیه کنید. قیمت پنل اس ام اس با توجه به سامانه های پیامکی مختلف متفاوت است اما سامانه پیامکی مدیانا برای دریافت پنل اس ام اس مبلغی را از کاربران خود نمی گیرد و آن را به رایگان در اختیار کاربران خود قرار می دهد. 

مزایای بازاریابی پیامکی 

  • برقراری ارتباطی ساده 
  • مقرون به صرفه 
  • گستردگی کاربران
  • تعاملی دائمی 
  • برندسازی  
  • تبلیغات هدفمند 
  • بالا بودن نرخ تعامل 

انواع پیامک 

پیامک ها معمولا به دو دلیل اصلی در بازاریابی پیامکی ارسال می شوند: جذب مشتری ، حفظ ارتباط با مشتریان 

جذب مشتری 

در جذب مشتری، کسب و کارها با شناسایی بازار هدف و انواع ارسال پیامک انبوه، می توانند تبلیغاتی هدفمندتری داشته باشند. 

حفظ مشتری 

این دسته از ارسال ها به مشتریان حاضر کسب و کار شما ارسال می شود هدف آن ارسال ارائه خدمات بهتر به مشتریان و اطلاع رسانی است. 

پیامک انبوه چیست؟ 

ارسال پیامک انبوه یکی از کاربردی ترین ابزارهای کسب و کارها است که از رشد تا فروش محصولات و خدمات آن ها را همراهی می کند. ارسال پیامک به طیف گسترده ای از مخاطبان یا مشتریان، پیامک انبوه نام دارد. پیامک انبوه می تواند به مشتریان یک کسب و کار برای تعامل بیشتر با آن ها صورت بگیرد یا به جامعه هدف یک کسب و کار برای جذب مشتریان بیشتر انجام شود. 

چه روش هایی برای ارسال پیامک انبوه وجود دارد؟ 

images 1664614518

روش های مختلفی برای ارسال پیامک انبوه وجود دارد در ادامه شنا را با انواع ارسال پیامک انبوه آشنا می کنیم: 

ارسال پیامک کدپستی، منطقه ای  یا محله ای 

با ارسال پیامک از طریق کدپستی، منطقه ای یا می توان در شهر و منطقه مورد نظر خود به راحتی تبلیغات کنید و تنها شهروندان آن را مورد هدف تبلیغات خود قرار دهید. 

ارسال پیامک بر اساس استان و نقشه 

تفکیک مخاطبان بر اساس استان یا انتخاب به روی نقشه در پنل پیامکی به کسب و کارها  کمک می کند تا از ارسال های بی هدف و نامرتبط به مخاطبان جلوگیری کند.

ارسال بر اساس سن و جنسیت 

توجه به سن و جنسیت در برخی از تبلیغات کلید موفقیت و تاثیرگذاری آن است. با ارسال تبلیغات بر اساس سن یا حتی جنسیت می توانید ارتباط دقیق و هدفمندتری را با مشتریان خود برقرار کنید. 

ارسال پیام صوتی 

پیام صوتی یک راهکار عالی برای شخصی سازی ارتباط با مشتریان و عبور از لیست سیاه مخابرات برای کسب و کارها است. 

کلمات کلیدی 

در این روش ارسال پیامک انبوه، با یکسان بودن محتوای پیامک می توان متغییرهایی مانند نام مخاطب، تاریخ و…در متن ارسال و پیامک ها را شخصی سازی کرد. 

گروهی 

هزینه ارسال پیامک انبوه در تمامی روش های ارسال به یک هزینه است و تفاوت هزینه های ارسال پیامک مربوط به انواع تعرفه های ارسال پیامک در سامانه ارائه دهنده خدمات پیامکی شما است. 

ارسال پیامک در سامانه پیامکی مدیانا 

images 1664613996

اگر با انواع ارسال پیامک و روش های ارسال پیامک انبوه آشنا شده اید و به دنبال یک سامانه پیامکی معتبر برای ارسال پیامک هستید با ما همراه باشید در این بخش حرفه ای ترین سامانه پیامکی ایران را به شما معرفی خواهیم کرد. 

مدیانا یکی از قدیمی ترین سامانه های پیامکی در کشور است که فعالیت خود را در حوزه بازاریابی پیامکی از سال 91 آغاز کرده است. از ویژگی های سامانه پیامکی مدیانا که باعث تمایز این سامانه حرفه ای از سایرین شده است می توان به موارد زیر اشاره کرد: 

  • لینک شوتنر
  • پنل پیامکی رایگان
  • محیط کاربری آسان 
  • وب سرویس تخصصی 
  • افزونه پیامکی رایگان 
  • پشتیبانی 24 ساعته 
  • دریافت گزارش ارسال
  • بانک جامع و به روز 
  • امکان دریافت گزارش از افراد و تعداد کلیک 

جمع بندی 

در این مقاله به انواع روش های ارسال پیامک و بازاریابی به وسیله آن پرداختیم. پیامک انبوه تبلیغاتی و پیامک های خدماتی از انواع روش های ارسال پیامک هستند. روش های متفاوتی برای ارسال پیامک انبوه به مشتریان وجود دارد، ارسال بر اساس سن و جنسیت، ارسال پیامک کدپستی، محله ای ، منطقه ای، کلمات کلیدی و… از انواع روش های ارسال پیامک انبوه هستند. در ادامه مدیانا، حرفه ای ترین سامانه پیامکی را به شما معرفی کردیم. سامانه یکپارچه مدیانا که ابزارهای ارتباطی متفاوتی را در یک پلتفرم به کسب و کارهای مختلف ارائه می کند. اگر برای کسب و کار خود نیازمند پنل پیامکی هستید از طریق mediana.ir اقدام به اخذ رایگان پنل پیامکی خود از این سامانه کنید. 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا