قیمت مته فلز کبالت 12

ابزارهای صنعتی زیادی برای انجام کارهای مختلف  تولید و روانه بازار شده. از جمله این ابزارها مته ها هستند که دارای انواع مختلفی می باشند و یکی از آنها همانطور که در سایت آراد برندینگ به آن اشاره کردیم مته مرغک بلند است، این ابزار از جنس الماس بوده وبرای ایجاد سوراخ های 5 الی 10 میلیمتری روی سطح قطعات بسیار سخت مانند فولاد به کار می رود.

سوراخی که این نوع مته روی قطعات بوجود می آورد برای این است که مته اصلی که قطعه را به طور کامل سوراخ می کند، هنگام سوراخ کردن سر نخورده و نشکند تا به تواند به راحتی محل مورد نظر را روی قطعه سوراخ کند.صنعتگران در صورت نیاز به این ابزارآن را می توان از فروشگاه های ابزارهای صنعتی به صورت اینترنتی و آنلاین سفارش داده و خریداری کنند.

ایجاد سوراخ بر روی فلزاتی مانند استیل، فولاد، آلومینیوم و فلزات سخت دیگر بسیار دشوار می باشد از اینرو نوعی مته با نام مته مرغک از جنس الماس وارد بازار شده تا این کار را بتوان با سهولت انجام داد. این محصول می تواند به راحتی سطوح سخت را سوراخ کند.برای انتخاب آن باید به زاویه آن دقت کرد. این مته دارای 60 میلیمتر طول، 8 میلیمتر قطر، 32 گرم وزن و طول نوک مته 3.15 میلیمتر و برای مشخص کردن جای مته استفاده می شود

قیمت مته فلز

به علت وجود مارک ها و استفاده از انواع فلزات در ساخت مته فلز، قیمت این محصول تنوع زیادی دارد. این محصول در بازار ها و فروشگاه های کشور به راحتی قابل دسترس می باشد.

در صنعت ساختمان سازی از مته فلز برای درب و پنجره و وسایل فلزی استفاده میشود که دارای شماره های گوناگونی می باشد. این شماره ها با توجه به سختی فلز به کار رفته در آن می باشد.

همچنین انواع مختلفی مته داریم از جمله مته خزینه، مته گازور، مته برگی، مته پله ای و مته مرغک که هر کدام کارایی متفاوتی دارند.

قیمت مته فلز کبالت 12

مثلا مته خزینه برای چوب کاربرد دارد که قیمتی متفاوت از قیمت مته فلز دارد، مته گازور برای نصب جک درب های کابینت، مته برگی برای سایز های بزرگ چوبی استفاده شده، مته پله ای برای محصولات پلاستیکی و مته مرغک به جهت شکل مخروطی آن برای شکاف های مخروطی مورد استفاده قرار میگیرد.

در فروشگاه های لوازم ساختمانی خرید ست مته فلز به آسانی مهیا است و امروزه این محصول از تنوع قیمتی زیادی برخوردار میباشد. این محصول در بسته بندی های 6 عددی تا 100 عددی موجود است و بنابر نیاز و کاربرد آن مصرف کننده میتواند آن را تهیه نماید. معمولا جنس این مته ها از کبالت است که قدرت زیادی در تخریب و شکاف دارد.

در کنار انواع مته های فلزی، مته چهار شیار فلز وجود دارد که جهت کنده کاری روی بتن و مصالح ساختمانی کاربرد دارد. سایز این محصول 12 بوده و اندازه ی آن 160 میلی متر می باشد. جنس محصول از فولاد کاربید است که از مقاومت زیادی برخوردار است.

مته کبالت 12

امروزه در صنایع مختلفی مانند صنعت خودرو و ساخت هواپیما ها از این محصول استفاده می شود، این نوع مته دارای اندازه 12 میلی متری بوده و از قیمت مناسبی برخوردار است و به دلیل وجود کبالت توانایی برش دادن انواع فلزات را دارد.باید به این موضوع توجه داشته باشید که برای ایجاد منافذ درون انواع استیل از این ابزار استفاده می شود، به همین دلیل در صنعت ساختمانی علی الخصوص در کابینت سازی از کاربرد بسیار زیادی برخوردار است.

قیمت مته فلز کبالت 12

به تمامی عزیزان که در حین انجام کار از مته کبالت 12 بهره می برند توصیه می شود که از لوازم ایمنی مانند عینک و دستکش استفاده نمایند.یکی از مهم ترین نکاتی که پیش از استفاده کردن مته کبالت باید با ان اشنا شوید، سازه ای است که قرار است بر روی ان عملیات حفاری را انجام دهید، توجه داشته باشید که این موضوع از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و در صورت عدم آشنایی با سازه ممکن است به ابزار و فرد مشغول به کار اسیب وارد شود.

معمولا در هنگام خرید این محصول باید به اصالت و تضمین کیفیت کالا توجه کنید تا به جای کالای اصل و اورجینال محصول تقلبی تهیه نفرمایید، یکی از معتبر ترین مجموعه هایی که از نظر جلب اعتماد مردم و اصالت کالا دارای سابقه طولانی می باشد مجموعه ما است، از این رو شما می توانید برای تهیه این محصول به سایت ما مراجعه کرده و کالای مد نظر را در اسرع وقت تهیه نمایید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا