خرید یونجه پی سی ال تهران

در این مطلب به معرفی برندهای فعال در این حوزه می پردازیم و در انتها شما را برای انتخاب خوراک مناسب با حیوانی که دارید راهنمایی خواهیم کرد ضمن اینکه این نکات را می توانید در سایت آراد برندینگ مشاهده نمایید.

این یونجه ها میزان فیبر بالایی دارند و به دو صورت ساق دار و گل دار موجود می باشند که میزان پروتئین مورد نیاز برای حیوان شما را فراهم می کند و از جهت جویدن بسیار مناسب می باشد در نتیجه برای مصرف روزانه حیواناتی مانند: خرگوش ایده آل است.

از جمله رایج ترین خوراکهای دام، کاه و یونجه می باشد که قیمت آن در تهران با موجودی آنها در شهرستانها متفاوت می باشد.

کاه از خوراک اصلی دامها و چهارپایان بوده که علاوه بر آن به دلیل خنک بودن آنها در ساخت خانه های کاه گلی در روستاها نیز استفاده می شود که البته این کاربرد بیشتر مربوط به گذشته بوده و امروزه خیلی کم شاهد آن هستیم.

در حقیقت همانطور که می دانید کاه محصول پوسته و ساقه اطراف گیاهان غلاتی چون برنج و گندم دوروم و جو می باشد که در حین خرمن کوبی از آنها جدا شده و به عنوان محصولات فرعی کشاورزی شناخته می شوند.

یونجه نیز گیاهی از خانواده باقالیان می باشد که در سراسر دنیا به عنوان علوفه به کار می روند و بدین منظور کشت می شوند در حالی که این گیاه پر از خواص دارویی و درمانی بوده و از آن در تهیه برخی از داروها نیز بهره می برند.

یونجه پی سی ال

عضی از افراد که زمینهای کشاورزی دارند ترجیح می دهند تا یونجه را به صورت بذر تهیه کنند و خود اقدام به کاشت آن کنند، برند پاسیفیک گلد که مربوط به استرالیا است یکی از تولید کنندگان این محصول می باشد.

این رقم از بذر یونجه پس از کاشته شدن تا چندین سال رشد خوبی دارد و میزان تولید علوفه آن بالا می باشد.

خرید یونجه پی سی ال تهران

تعدادی از یونجه ها به صورت خودرو و طبیعی رشد می کنند یا اینکه کشت داده می شوند با توجه به نوع گیاه، یونجه های در آمده برگهای باریک یا پهنی را دارند با توجه به شرایط رشد، برداشت و نحوه نگهداری یونجه پی سی ال رنگ آن از سبز ملایم تا خاکستری تغییر می کند.

به دلیل اینکه فیبر زیادی در یونجه موجود است، قرار دادن آن در بین انواع غذاهایی که به حیوان خود می دهید بسیار مهم بوده در نتیجه باید برندهای تولید کننده یونجه تازه را به خوبی شناخت تا بتوان بهترین آنها را انتخاب کرد که برند تیموتی یکی از این برندها می باشد.

این یونجه ها برگهای بلند و ساقه ای نرم دارند اما بافت آنها زبر است و مقدار کربوهیدرات زیادی دارد.

در تولید این محصول از هیچ گونه رنگ، طعم دهنده و مواد نگهدارنده مصنوعی استفاده نشده است، همچنین دانه و مغزهایی که باعث بروز حساسیت پوستی می شود در آن وجود ندارد.

این خوراک غذای اصلی برخی از حیوانات محسوب می شود به عنوان مثال: حدود 80 درصد از غذای خرگوش و 70 درصد از رژیم غذایی خوکچه های هندی را یونجه تشکیل می دهد.

فیبر موجود در یونجه برای کاهش رشد دندانهای این حیوانات و سلامتی دستگاه گوارش آنها مفید است.

خرید یونجه تهران

در اغلب مناطقی که زمینهای کشاورزی زیاد است مانند مناطق شمالی کشور به وفور کاه و یونجه کشت می شود و به سایر مناطق مانند تهران، کرج، اصفهان و غیره ارسال می شود از این رو کاه و یونجه را در تهران نیز می توانید تهیه نمایید.

خرید یونجه پی سی ال تهران

کاه دارای انواع مختلفی می باشد و کاه و یونجه را معمولا در بسته هایی به شکل مربع و مستطیل بسته بندی یا رولی بسته بندی می کنند، یعنی با طنابی دور آنها را می بندند و قیمت خرید یونجه تهران معمولا به صورت تناژی محاسبه می شود.

همانطور که گفته شد کاه در انواع مختلفی چون کاه نخود، کاه برنج، کاه گندم، کاه زیره، کاه عدس، کاه یولاف، کاه آفتاب گردان و کاه غنی شده با اوره می باشد.

با وجود کاربردهای فراوان و مهم کاه های گندم، در برخی از کشورها اغلب کشاورزان آنها را به اشتباه می سوازنند که موجب آلودگی هوا نیز می شوند در حالی که می توانند با استفاده از آن در صنعت کاغذ سازی استفاده نمود و از قطع درختان نیز جلوگیری کرد و می توان این نوع کاه را پس از برداشت گندم، جمع آوری نمود.

میزان پروتئین موجود در کاه عدس به قدری بالا است که به تنهایی می تواند در پروار کردن دامها و چارپایان موثر باشد که استفاده از آن نیز اغلب در کشورهای حوزه خلیج فارس رواج دارد و یکی از با کیفیت ترین و مغذی ترین علوفه شناخته شده می باشد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا