فروش رنگ نسوز پودری اصفهان

با آراد برندینگ همراه باشید تا با ویژگی های رنگ های پودری آشنا شوید.

01 17

برای آنکه بتوان یک محصول را به سایر نقاط صادر کرد باید آن را به صورت بسته بندی مورد استفاده قرار گیرد مانند بسته بندی رنگ نسوز براق که جابجایی و حمل آن را ساده تر نموده است از کاربردهای دیگر رنگهای نسوز برای مصارف خانگی می باشد که باید از مقاومت شیمیایی و مکانیکی بالایی برخوردار باشد چرا که لوازم خانگی بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند و در معرض شستشو بیشتر با مواد شوینده هستند پس نباید به ظاهر و درخشندگی آن آسیبی وارد شود لذا برای حفظ مقاومت آن از رنگ نسوز استفاده می شود که مقاومت بالایی در برابر حرارت دارد و براقیت آن را نیز حفظ می‌کند لوازمی مانند ماشین ظرفشویی لباسشویی، یخچال و غیره باید از مقاومت بالایی برخوردار باشند که به رنگ آن آسیبی نرسد و خط و خشی وارد نشود تا زیبایی ظاهری خود را از دست ندهد.

از معایب رنگ نسوز الوان می توان گفت این رنگها از مقاومت مکانیکی بالایی برخوردارند که بعد از این که خشک می‌شوند ضخامت آن کم می‌شود و هزینه آن نسبت به رنگهای دیگر بالاتر است به همین علت از ویژگی خاصی نیز برخوردار هستند.

پایه تشکیل دهنده اینگونه رنگها از پیگمنت آلومینیوم و رزین سیلیکونی می باشد که از پوششهای صنعتی محسوب می گردد و ترکیب این دو باعث می شود که رنگ بتواند دمای ۶۵۰ درجه و بالا تر را تحمل کند.

رنگ نسوز پودری

یکی از راههای جلوگیری از آتش سوزی پیشگیری است، مانند رنگ ضد حریق  اما رنگهای مقاوم در برابر حریق پوششی محافظ و تزئینی می باشند که برای به حداقل رساندن گسترش شعله در صورت آتش سوزی ایجاد می شوند.

اینگونه پوششهای رنگی منحصر به فرد و مطابق با قوانین آتش سوزی و ساختمانی، ظاهر و احساس رنگها و لاکهای سنتی است که در برابر شعله محافظت می نماید.

رنگهای نسوز به صورت خانگی و صنعتی کاربرد دارد و خرید رنگ نسوز پودری به صورت فله مقرون به صرفه تر می باشد از موضوعاتی که در زمان اجرایی رنگ نسوز صنعتی باید در نظر داشته باشیم این است که قبل از استفاده صفحه فلز را کاملا تمیز کنید تا رنگهای ما کاملا به سطح بچسبد و کاری شیک تر و با دوام بیشتری انجام شود قیمت این رنگ به درجه مقاومت و حرارتی که تحمل می‌کند دارد.

02 15

از کاربرد های معمولی رنگ نسوز در مصارف خانگی و صنعتی می تواند رنگ کردن موتور های اتومبیل و گیربکس، رنگ کردن لوله های بخاری، رادیاتور ها، موتور ها، کوه ها و غیره را نام برد یکی از کاربرد رنگ نسوز به طور مثال در شومینه است که بیشتر در برابر حرارت قرار می گیرد و تجهیزاتی مانند مخازن، لوله ها، دودکش و غیر با رنگ نسوز رنگ می شود

رنگ می تواند گسترش آتش را برای مدتی به تاخیر بیندازد و از گستردگی سریع آن جلوگیری کند.

انواع مختلفی از رنگ ها مانند: رنگ ضد حریق برای چوب، رنگ ضد حریق برای بندچوب و رنگ ضد حریق برای سطوح فلزی یا لاکی وجود دارد.

فروش رنگ نسوز اصفهان

رنگ می تواند برای سطوح خارجی و داخلی کار کند و با چندین ابزار مختلف مانند: قلم مو، غلتک یا تفنگ اسپری اعمال گردد.

یکی از  اقلامی که می تواند از به وجود آمدن حرق جلوگیری نماید رنگ نسوز تبریز می باشد.

میزان فروش رنگ نسوز اصفهان در سال گذشته بسیار بالاست.

03 15

رنگ متورم با افزایش دما در ساختمان با ایجاد یک لایه ضخیم فوم و تورم که عناصر پوشاننده آن را عایق می کند، واکنش نشان داده و آتش را مهار و خفه می کند و از آسیب رساندن به ساختار ساختمان جلوگیری می نماید.

رنگ ضد حریق یا نسوز،احتراق و اشتعال پذیری هرگونه مصالح ساختمانی را که روی آن استفاده می شود کاهش می دهد، اما از بروز آتش سوزی جلوگیری به عمل نمی آورد.

مقاومت رنگ در برابر آتش بسیار حائز اهمیت است و تولیدیها یا کارخانه های رنگ نسوز در مشهد در برابر اشتعال کاملا مقاوم هستند.

رنگهای نسوز مقاوم در برابر آتش و مواد شیمیایی، گازهایی را آزاد می‌نماید که برای کم شدن انتشار شعله در سراسر سطح طراحی شده‌اند اما بعضی دیگر از رنگها یک لایه زغال‌سنگ محافظ ایجاد می‌کنند تا به محافظت از سطح در برابر شعله برای مدت زمان مشخصی کمک نماید.

ممکن است برخی از فناوریهای رنگ از اقدامات موفق دیگری یا ترکیبی از دو مورد ذکر شده قبلی برای دستیابی به حفاظت لازم برای سطح مورد استفاده گردد.

.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا