قیمت عینک طبی چند کاره

به عنوان مثال، فریم عینک های طبی قدیمی، بیشتر از جنس چوب و فلز بود، اما با پیشرفت علم و پیدایش مواد های جدید چون سیلیکون و پلاستیک، قاب عینک ها بیشتر به سمت استفاده از این مواد سوق داده شده است. زیرا علاوه بر زیبایی و رنگ های متنوع وزن سبکی نیز دارند که دیگر وزن آن ها گوش و بینی را اذییت نمی کند.

قاب عینک های طبی قدیمی بیشتر به صورت گرد و یا مربع ساخته می شد اما امروزه عینک طبی را در انواع مدل ها و اندازه های مختلف می سازند تا هرشخص با هر سبک صورتی بنتواند به آسانی عینک مناسب چهره خود را انتخاب کند.

با پیدایش پلاستیک های نسل جدید و همچنین انواع فلزات، قاب عینک نیز تغییر کرده است. به طور کلی فریم عینک های مختلف از جنس های پلاستیک یا فلز ساخته می شوند، اما بسته به اینکه عینک مورد نظر چه کارایی دارد، می توان فریم ها را از انواع مختلفی ساخت. لازم به ذکر است که سایت آراد برندینگ  بهترین نوع عینک ها را برای انتخاب راحت شما در اختیارتان میگذارد و میتوانید از کیفیت آنها مطمئن باشید.

به عنوان مثال ممکن است شما برای ساخت عینک ایمنی، به یک ماده سبک وزن و همچنین پایدار نیاز داشته باشید در این صورت فریم این عینک را از پلی کربنات می سازند و برای افرادی که از آلرژی پوستی رنج می برند، قاب این عینک های طبی را از تیتانیوم یا فولاد ضد زنگ می سازند.

عینک طبی چند کاره

به منظور جلوگیری از خط و خش روی شیشه عینک طبی، بهتر است آن را را همراه با جلد خریداری کنید. جلد عینک طبی در طرح ها، رنگ ها، سایزها و جنس های متفاوت می باشند. جلد عینک را به دلیل مقاومت بالا در مقابل خط و خش، اغلب از چرم می سازند. افرادی که همراه با سفارش عینک طبی، جلد آن را نیز سفارش دهند، علاوه بر اینکه نصف مبلغ جلد عینک را می پردازند، هزینه پست نیز برای آن ها رایگان حساب می شود.

یکی از مشکلات افراد عینکی، نور آفتاب است. آنها برای استفاده از عینک آفتابی محدودیت دارند. عینک طبی کاوردار به کمک این افراد آمده است. این عینک توسط گیره ای به کاور خود متصل شده است. این گیره متحرک به افراد عینکی کمک می کند تا در زمان های آفتابی کاور ضد آفتاب را به راحتی بر روی عینک طبی قرار دهند و در مواقع نیاز با استفاده از این کاور عینک طبی خود را به عینک آفتابی تبدیل کنند.

قیمت عینک طبی چند کاره

پیش از خرید عینک طبی، ابتدا با در خصوص این محصول و انواع عدسی و لنز اطلاعاتی داشته باشیم. منظور از عینک طبی چند کاره عینکی می باشد که می توان با آن هم دور و هم نزدیک را دید. این عینک ها معمولا در نور آفتاب نیز دودی می شنود به دید بهتر در طول روز کمک شایانی می کند. بعضی از افراد ناگریز از استفاده مداوم دو عینک به طور همزمان هستند و مجبورند با توجه به کاری که انجام می دهند عینک خود را عوض نمایند.  به طور مثال هنگام مطالعه مطلبی عینک نزدیک بین و هنگام کار های روزمره عینک دوربین را بزنند. معمولا این افراد ، ترجیح می دهند به جای استفاده و حمل دو عینک، از یک عینک چند کاره استفاده کنند. ما به این افراد خرید عینک طبی جند کاره را پیشنهاد می دهیم.

قیمت عینک طبی

عینک طبی لنزی محکم و بادوام دارد و در برابر ضربه مقاوم هستند عینکهای اصل سنگین نیستندو همچنین با لمس کردن فریم آن می‌توان متوجه کیفیت عینک شد و این عینکها هیچ گونه خش و موج نخواهند داشت.

پخش عمده عینک طبی در انواع مختلف انجام می شود، این نوع محصولات از فرمهای بسیار محکمی برخوردار هستند و از سویی در رنگهای متنوع هم عرضه می گردند، گفتنی است که در تولیدشان از بهترین مواد اولیه کار گرفته شده است، به هر حال با خرید عینک طبی به صورت عمده می‌ توان خیلی راحت کالا را تهیه کرد و از سویی این‌ گونه قیمت عینک طبی مناسب تر تمام می شود.

قیمت عینک طبی چند کاره

در مورد قیمت این محصول هم میتوان گفت که قیمت عینک طبی به عوامل زیادی از جمله کیفیت و ظاهر آن بستگی دارد.

 قیمت عینک طبی به صورت حضوری و یا اینترنتی در اختیار متقاضیان و خریداران قرار می‌گیرد و انواع عینک مانند عینک طبی گربه ای در بازار داخلی ایران بر اساس برند و مارک تولید‌ کننده، درجه کیفیت، نوسانات بازار ارز و دلار قیمت گذاری می‌شوند و همچنین تغییر و تحولات اقتصادی، میزان تقاضا و قدرت خرید مردم نیز می‌تواند تا حد بسیار زیادی در کاهش و یا افزایش قیمت عینکهای آفتابی تاثیرگذار باشد و قیمت و کیفیت دو فاکتور مهم در فروش بیشتر و جذب خریداران است پس بنابراین تولید‌ کننده و فروشنده معتبر با ارائه محصول با کیفیت عالی و قیمت مناسب می‌کوشد مشتریان بیشتری را به خرید محصول مورد نظر جلب نماید و با بالا رفتن میزان تقاضا، تولید و به تبع آن توزیع و فروش محصولات نیز افزایش می‌یابد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا