سارفون با پارچه کرپ مازراتی وارداتی

دلیل استفاده از این پارچه را می توان ضد چروک بودن و لطافت آن دانست. پارچه کرپ بسیار خوش دوخت است و به همین دلیل برای دوخت بسیاری از لباس های نیمه مجلسی پیشنهاد می شود. از این مدل پارچه برای دوخت لباس های مد نظر خود با هر استایلی که دارید می توانید استفاده کنید. مجموعه بزرگ آرادبرندینگ کیفیت این نوع پارچه را تضمین می کند.

بافت این پارچه به دلیل ضخامتی که دارد مناسب برای فصول پائیز و زمستان می باشد. پارچه گرپ مازراتی یکی از با کیفیت ترین نوع پارچه کرپ است، که دوخت سارافون و کت دامن شیک و زیبا با آن بسیار شیک و زیبا می شود. پارچه مازراتی درجه یک دارای سطحی با دانه های بسیار ریز است. این محصول در برابر شستشو آب رفت ندارد؛ همچین بافت و رنگ آن تغییر پیدا نمی کند

تونیک دخترانه صورتی را می توان همان بلوز های زنانه که کمی قد آن ها بلدتر است دانست که برای مهمانی های غیر رسمی مناسب می باشد. مدل های گوناگون این مدل از لباس ها به نوع پارچه و طرح آن بستگی دارد که آن را به لباس های نیمه مجلسی یا اسپرت  تقسیم می کند. این نوع تونیک ها را می توان با کفش های اسپرت و صندل ست کرد.

سارافون کرپ مازراتی

طرح های اسپرت  تونیک ها مخصوص تیپ های اسپرت هست که طرفداران بخاص خود را دارد . این مدل ها را می توان با انواع جوراب شلواری ها، لگ ها و شلوار های راسته پوشید. تونیک ها ظاهر بسیار شیک و لباس مجلسی دارند و بسته به جنس پارچه و طرح آن ها قیمت ان ها متفاوت می شود. لازم به توضیح است، که تونیک ها براساس ضخامت یا نازک بودن جنس پارچه آن برای انواع فصول مناسب هستند و می توان آن ها را با نیم بوت  هم در فصل پائیز و زمستان استفاده کرد.

سارفون با پارچه کرپ مازراتی وارداتی

خانوم ها از پارچه کرپ مازراتی ترک برای دوخت انواع مانتو و سارافون کرپ مازراتی استفاده می کنند که قیمت نسبتا بالایی هم دارد.

بافت پارچه کرپ مازراتی بسیار نرم و لطیف می باشد و در تمام فصول از آن استفاده می کنند و به این دلیل برای دوخت مانتو استفاده می شود که بافت ضخیم آن باعث شده بسیار با دوام باشد و گزینه ای که بسیار مهم می باشد این است که این پارچه اصلا چروک نمی شود.

شستشوی این پارچه آسان می باشد و بهترین حالت شستشو، با دمای 35 درجه می باشد و هنگام اتو کردن بسیار دقت کنید که با دمای بالا این کار را انجام ندهید.

پارچه کرپ وارداتی

انواع مختلفی از پارچه کرپ در بازار وجود دارد مثل کرپ باربی، کرپ گاباردین، کرپ حریر، کرپ اسکاچی و کرپ دیور، کرپ باربی، پارچه ای بسیار نرم و براق می باشد، از کیفیت بالایی برخوردار است و به هیچ عنوان بور نمی شود.

کرپ گاباردین یا گاواردین، پارچه ای از نوع پنبه می باشد و نسبتا ضخیم و با بافتی نرم است.

این پارچه به این دلیل که بسیار ضخیم و گرم می باشد برای دوخت پالتو مناسب است و ممکن است از پارچه کرپ وارداتی در دوخت لباس کار هم استفاده کنند، به این دلیل که بسیار با دوام می باشد.

سارفون با پارچه کرپ مازراتی وارداتی

یکی از پر فروش ترین پارچه به خصوص در فصل های بهار و تابستان کرپ حریر می باشد. این پارچه بسیار نرم و نازک می باشد به همین دلیل برای دوخت شومیز و پیراهن بسیار مناسب است.

پارچه بعدی، کرپ اسکاچی است. این نوع کرپ نسبتا نرم می باشد اما اگر آن را لمس کنید متوجه خواهید شد که خیلی هم نرم نیست اما به دلیل ایستایی، از آن برای دوخت مانتو زیاد استفاده می کنند و علاوه بر این لباس دوخته شده با این پارچه نیازی به آستر نخواهد داشت.

و آخرین نوع کرپ که به آن می پردازیم، کرپ دیور می باشد.

الیاف استفاده شده در این پارچه از پلی استر می باشد که باعث شده تا این پارچه کم تر چروک شود و از آن در دوخت لباس های مجلسی و بیرونی به کار می برند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا