سینک گرانیتی خارجی تهران

اگر قصد دارید برای آشپزخانه منزلتان سینک گرانیتی تهیه کنید اما توانایی تشخیص نوع باکیفیت آن را ندارید تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید تا به شما در انتخاب آن کمک کنیم.

مهم ترین فاکتور در انتخاب سینک مناسب، جنس آن می باشد که در انواع جنسها شامل: سنگ، شیشه، سرامیک، کامپوزیت و گرانیت تولید و به بازار عرضه می شود که ما در سایت شرکت آراد برندینگ این محصولات ویژه را با بهترین قابلیت ها به شما عزیزان معرفی می نماییم.

گرانیت یکی از سنگهای آذرین می باشد که در عمق زمین ساخته می شود و با توجه به اینکه کانی مقاومی است از آن در ساخت سینکهای ظرفشویی استفاده می کنند.

برای ساخت این سینکها باید 80 درصد از سنگ گرانیت را با حدود 20 درصد از رزین همراه با نوعی چسب مخصوص ترکیب کنند.

از آن جایی که یکی از اقلام ضروری در آشپزخانه سینک ظرفشویی است در نتیجه باید نوعی از آن را انتخاب کنید که دوام بالا و جنس باکیفیتی داشته باشد، سینکهای گرانیتی خارجی و ست شیرآلات توکار یکی از بهترین جنسها می باشد که در اصفهان و سایر شهرها قابل دسترسی است.

سینک گرانیتی خارجی

یکی از ویژگیهای منحصر به فرد سینک گرانیتی خارجی با خاصیت ورق ضد زنگ سطح یکنواخت و صیقلی آن است که باعث شده برای خانه هایی که دکوراسیونهای مدرن و مینیمالیستی دارند انتخابی بسیار مناسب باشد لذا فروش آن در شیراز و شهرهای بزرگ افزایش یافته است چراکه مردم این شهرها علاقه بیشتری به زندگی به سبک مدرن دارند.

سینک گرانیتی خارجی تهران

به طور خود به خودی انواع سینک گرانیتی خارجی با رنگبندیهای متنوعی در طبیعت وجود دارند اما نکته جالبی که در این خصوص وجود دارد این است که در هنگام ساخت این نوع سینکها مقداری رنگدانه به متریال و مواد اولیه آن اضافه می شود که باعث زیبایی و تنوع بیشتر در رنگ سینکهای گرانیتی می شود.

در خصوص تمیز کردن سینک ظرفشویی گرانیتی نباید از مواد شوینده قوی استفاده کرد و بهترین گزینه برای تمیز کردن این نوع از سینکها این است که در ظرفی مقداری از جوش شیرین یا سرکه را با صابون مایع مخلوط کنید سپس به کمک اسفنجی نرم اقدام به پاک کردن لکه ها و تمیز کردن سینک کنید.

یکی از روشهای مناسب برای خرید سینک گرانیتی به صورت اینترنتی می باشد چرا که می توانید مدلی را که با سایر وسایل و دکوراسیون کلی آشپزخانه و سلیقه شما هماهنگی داشته باشد را انتخاب کنید و به آسانی سفارش خود را ثبت کرده و آن را تحویل بگیرید.

سینک گرانیتی تهران

به دلیل استقبال بالای طراحان دکوراسیون از فروش سینک گرانیتی تهران آن به صورت گسترده در شهرهای مختلف از جمله تهران صورت می گیرد.

سینک گرانیتی خارجی تهران

سفید و مشکی از محبوب ترین رنگهای سینک گرانیتی تهران می باشند چراکه قابلیت ست شدن با هر رنگی را دارند.

در این بخش قصد داریم تا به ذکر مزایای مختلف سینک ظرفشویی گرانیتی بپردازیم:

دوام بالا: با توجه به اینکه سینکهای گرانیتی تحت فشار بالایی ساخته می شوند در نتیجه دوام زیادی دارند و بسیار محکم هستند به طوری که حتی با سقوط وسایل سنگین روی آنها مشکلی برای سینک پیش نخواهد آمد.

آنتی باکتریال: از آن جایی که آشپزخانه یکی از محلهایی است که منشا آلودگی می باشد، استفاده از سینکهای گرانیتی به دلیل داشتن خاصیت آنتی باکتریالی در آن جا لازم می باشد چراکه تا 96 درصد باکتریها را کاهش می دهد.

ضد خط و خش: هرچه تراکم موادی که در ساخت سینکهای گرانیتی به کار می رود بیشتر باشد خاصیت ضدخش بودن آنها نیز بالاتر می رود، همچنین در نوع باکیفیت آن یک لایه ای از مواد روی سطح بیرونی سینک زده می شود که به عنوان لایه ای محافظتی عمل می کند و مانع از آسیب دیدن سینک می گردد.

مقاوم در برابر حرارت: یکی از مزایایی که سینکهای گرانیتی در مقایسه با سینکهای ظرفشویی استیل دارند تحمل حرارت بالا تا 280 درجه سانتی گراد می باشد اما بهتر است ظروفی که داغ هستند را به صورت مستقیم روی سینکهای گرانیتی قرار ندهید تا عمر سینکها بیشتر شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا