خرید انجیر آردی نخی

انجیر آردی از ارزش غذایی بسیار بالایی برخوردار است لذا طبیبان طب سنتی به مصرف انجیر به صورت روزانه تاکید بسیاری دارند انجیرهای خشک دارای طعم و مزه متفاوتی هستند و این بسته به شرایط آب و هوا و شرایط رشدی که این محصول در آن قرار گرفته است متفاوت می باشد.

افرادی که به دنبال اطلاعات بیشتری درحوزه این محصول می باشند می توانند از طریق سایت آراد برندینگ اطلاعات  مورد نظرشان را به صورت کامل از طریق مشاوران دریافت نمایند.

انجیر آردی دارای طبع گرم است لذا مصرف آن در فصل سرد سال اثر بهتری بر روی بدن دارد و همچنین افرادی که دارای طبع گرم هستند از مصرف این محصول در تابستان خودداری کنند چرا که باعث مشکلات پوستی و حساسیتهای آن می شود.

مصرف روزانه انجیر خشک باعث تقویت سیستم ایمنی بدن می شود و همچنین به حفظ سلامتی و شادابی بدن، مو و پوست کمک زیادی می کند.

مصرف این محصول برای مادران باردار و شیرده نیز لازم است چرا که علاوه بر جبران کم خونی ناشی از بارداری به رشد غضروف جنین کمک می کند.

خرید انجیر آردی

انجیر از جمله میوه های پرخاصیت می باشد و مصرف آن به صورتهای مختلف انجام می شود یکی از متداول ترین شکلهای مصرف انجیر به صورت خشک می باشد که به دو شکل انجیر ساده و آردی تقسیم می گردد و خرید آن از تمام فروشگاههای عرضه کننده خشکبار امکان پذیر است.

رطوبت انجیر آردی نسبت به انجیر معمولی بیشتر است و لذا قیمت کمتری نیز دارد انجیر خشک آردی از جمله تنقلات سالم می باشد و همچنین برای تهیه مواد غذایی نیز مصرف می گردد انجیر آردی کالری فراوانی دارد و همچنین به علت تبخیر آب درون آن قند بیشتری نیز دارد.

خرید انجیر آردی نخی

در هنگامی که برای خرید انجیر آردی می روید در نظر داشته باشید که  کالری انجیر خشک ۵ برابر بیشتر از انجیر تازه است انجیر آردی را می‌توان به عنوان وعده عصرانه با چای مصرف نمود و از بافت نرم و خوشمزه آن لذت برد.

انجیر خشک دارای مقادیر زیادی از مواد معدنی و ویتامینها می باشد و همچنین کلسیم بالایی دارد لذا افرادی که به خوردن لبنیات مانند شیر حساسیت دارند و نمی توانند کلسیم بدن خود را تامین کنند از طریق مصرف انجیر خشک آردی که یکی از منابع مهم کلسیم است می توانند جایگزین بسیار مناسبی به جای مصرف لبنیات باشد.

طبق تحقیقات به عمل آمده انجیر خشک برای کودکان و نوجوانان مفید است و همچنین به رشد استخوانها و دندانهای آنها کمک می کند.

انجیر خشک نخی

یکی از مواد غذایی که از خانواده خشکبار هستند و به صورت سنتی و صنعتی تولید می شود، انجیر خشک نخی است.

این انجیر به صورت دانه های ریز و درشت به یک نخ وصل می شوند و حالت دانه های تسبیح را می گیرند که این انجیر ها خواص بیشماری دارد و برای بدن بسیار مفید می باشد.

انجیر خشک شده در واقع سفید است که به صورت رسیده و سالم از درخت چیده می شود.

انجیر به صورت صنعتی خشک می شود و برای مصارف خانگی و مهمانی و پذیرایی ها بسیار مناسب اند همچنین اگر با باقی خوشکبار ها مخلوط شود مزه عالی به خود می گیرد.

خرید انجیر آردی نخی

شهر استهبان یکی از معروف ترین شهر ها در تولید انجیر آردی نخی اعلا است و استهبان بزرگ ترین مرکز تولید انجیر تازه و خشک در جهان و خاورمیانه است.

انجیر اعلا در مدل های ریز و درشت و دهان بسته یا دهان باز توزیع و عرضه می شود و انجیر خشک سرشار از فیبر است می تواند انسان را در مدت زیادی سیر نگه دارد.

همچنین غنی از ویتامین های A، B1 و B2 و دارای مواد معدنی حیاتی مانند منگنز، پتاسیم، منیزیم، فسفر، مس و آهن است و میزان پتاسیم بالا و سدیم پایین در خوردن انجیر خشک برای افرادی که فشار خون بالایی دارند مناسب است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا