کدام ویژگی فروشگاه لوازم آرایش آنلاین سبب اعتماد مشتریان می شود؟

همان طور که می‌دانید اغلب افراد به طور کلی ترجیح می‌دهند خریدهای خود را از فروشگاه‌های آنلاین انجام دهند. لازم به ذکر است که محصولات آرایشی و بهداشتی از نظر این که مشخصات معینی دارند و در صورتی که فروشگاه آنلاین دارای برچسب اصالت کالا نیز باشد، می‌تواند شرایط خوبی برای مشتریان فراهم آورد.

یک فروشگاه آرایشی و بهداشتی خوب و معتبر باید شرایط خاصی داشته باشد و طبق اصول خاصی پیش برود. در ادامه این مطلب قصد داریم ویژگی‌هایی که موجب جذب و جلب اعتماد مشتریان می‌شود را بیان کنیم. با ما همراه باشید.

ویژگی‌های یک فروشگاه آنلاین معتبر لوازم آرایشی

ویژگی‌هایی که باعث اعتبار بیشتر یک فروشگاه آنلاین لوازم آرایشی می‌شود، به شرح زیر هستند:

گارانتی اصالت کالا

همان طور که می‌دانید امروزه محصولات آرایشی و بهداشتی زیادی در بازار و فروشگاه‌های آنلاین به فروش می‌رسد که تقلبی هستند. خرید محصولی که برند ارزان قیمتی داشته باشد، بسیار بهتر از محصولی با نام یک برند گران قیمت ولی تقلبی است. در محصولات فیک نحوه تولید و مواد اولیه‌ای که در آن استفاده می‌شود کاملا نامشخص است و می‌تواند عوارض جبران ناپذیری در پی داشته باشد.

تمامی محصولات یک فروشگاه اینترنتی باید دارای برچسب اصالت کالا باشند. وجود این ضمانت در سایت، موجب می‌شود که خریدار احساس اعتماد بیشتری نسبت به فروشگاه داشته باشد. در حقیقت اصل بودن محصولات باعث خواهد شد اعتبار سایت اینترنتی افزایش یابد و مشتری‌ها آن فروشگاه آنلاین را به دوستان و آشنایان خود معرفی کنند.  به طور مثال برای خرید بهترین برندهای رنگ مو ، کاربر مایل است که حتما از برند اصلی خرید کرده تا سلامت موهای وی حفظ شود.

امکان بازگشت محصول تا چند روز

در صورتی که فروشگاه اینترنتی امکان بازگشت محصول تا چند روز معین در سایت ایجاد کند، مشتریان با خیالی آسوده خرید خود را ثبت می‌کنند و مبلغ را به صورت آنلاین پرداخت می‌نماید. زمانی که این امکان در سایت فراهم باشد، مشتریان اطمینان حاصل می‌نمایند که حتما تمامی محصولات اصل هستند و حتما در زمان مناسب به دست خواهد رسید. به طور کلی یک فروشگاه اینترنتی زمانی که اعلام می‌کند محصول را تا به طور مثال 7 روز بازگشت خواهد داد، این امر بدین معنی است که تمامی محصولات قطعا اصل هستند و همان محصولی را برای مشتری ارسال می‌کند که عکس آن درج شده است.

امکان پرداخت درب منزل

یکی دیگر از مهم‌ترین مواردی که موجب اطمینان خاطر مشتری می‌شود این است که فروشگاه اینترنتی امکان اینکه مشتری مبلغ را درب منزل پرداخت  نماید را ایجاد کند. این امر دلیل محکمی می‌تواند برای این باشد که مشتری فروشگاهی را که امکان پرداخت درب منزل را ایجاد کرده باشد را برای خرید انتخاب کند و با اطمینان بیشتری خرید کند.

لوازم آرایش

پشتیبانی آنلاین

یکی دیگر از امکاناتی که یک فروشگاه اینترنتی می‌تواند برای مشتریانش فراهم کند این است که در سایت یک بخشی را به عنوان پشتیبانی در اختیار مشتریان قرار دهد. این قسمت موجب می‌شود که هر مشتری در صورتی که سوالی در مورد محصولی داشته باشد، یا اینکه اگر قصد دریافت مشاوره پوستی داشته باشد بتواند به راحتی با یک فرد با تجربه صحبت و تبادل نظر کند. همین طور به طور مثال کاربر قصد خرید کرم پودر دارد، او ممکن است بین خرید کرم پودر  ایرانی و خارجی مردد بوده و در این خصوص نیاز به دریافت اطلاعات از پشتیبانی آنلاین داشته باشد.

تنوع محصولات

یک ویژگی بی نظیر دیگری که یک سایت فروش اینترنتی باید داشته باید تنوع بسیار زیاد محصولات است. به طور مثال محصولات برندهای معروف آرایشی و بهداشتی موجود در بازار را باید موجود داشته باشد. برخی از افراد تمایل دارند، تمامی محصولاتی که خریداری می‌کنند فقط از یک برند باشد. به این صورت که مایل نیستند کرم دور چشمشان از یک برند و کرم آبرسان از یک برند دیگر خریداری کنند. داشتن تنوع محصول برای یک فروشگاه اینترنتی امتیازی مثبت برای آن سایت به شمار می‌آید.

ارسال بسته

برای مشتری تاریخ و ساعتی که برای دریافت بسته‌اش در نظر می‌گیرد، بسیار حائز اهمیت است و فروشگاه آرایشی و بهداشتی موظف است که تمامی بسته‌ها را در زمان مقرر به دست مشتریان برساند. در صورتی که یک فروشگاه بسته را دیر به دست خریدار برساند موجب عدم رضایت و ناراحتی مشتری خواهد شد. لازم به ذکر است که این امر ممکن است مشتری خود را از دست بدهند.

بسته بندی

تمامی بسته‌ بندی محصولات باید به گونه‌ای باشد که مشتری محصولات خود را در صحت و سلامت دریافت کند. استفاده از مشماهای ضربه گیر می‌تواند کمک بزرگی برای سالم رسیدن محصول به دست مشتری باشد.

لوازم آرایشی بهداشتی

انقضا

از آن جایی که مشتریان هنگام خرید آنلاین دسترسی به بررسی تاریخ تولید و تاریخ انقضای هیچ محصولی ندارند، بهتر است تاریخ انقضای محصول در سایت ثبت شده باشد. حال ممکن است این امر امکان پذیر نباشد. بنابراین یک فروشگاه اینترنتی موظف است محصولی را که برای مشتری ارسال می‌کند حتما تاریخ انقضای بلند مدت داشته باشد. چراکه احتمال دارد فردی کرم پودر خود را در مدت زمان طولانی تری به اتمام برساند. امر محصولی تنها دو ماه تاریخ انقضا داشته باشد، بعد از دو ماه خریدار مجبور است آن را دور بیاندازد.

تخفیف

یکی دیگر از کارهایی که یک فروشگاه اینترنتی می‎‌تواند خرید آنلاین را برای مشتری هیجان انگیزتر کند، اعمال تخفیف در سایت است. در صورتی که تخفیف و ارسال رایگان همزمان در یک سفارش اعمال شود، موجب جلب اعتماد و رضایت بیشتر مشتریان خواهد شد.

فروشگاه اینترنتی مو تن رو، فروشگاه لوازم آرایش آنلاین معتبر

جالب است بدانید که فروشگاه آنلاین مو تن رو تمامی ویژگی‌های ذکر شده در این مطلب را دارا بوده و می‌توانید با اطمینان خاطر برای خرید محصولات آرایشی و بهداشتی مورد نظر خود از طریق آن اقدام کنید. شما چه نظری در این باره داشته و چه تجربه‌ای در خصوص خرید محصولات آرایشی از فروشگاه‌های اینترنتی دارید؟

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا