قیمت فروش ماهی سرخو در تهران

از دیگر فواید این ماهی وجود سطح بالای سلنیوم در آن می باشد این ماده سبب بالا رفتن و بهبود عملکرد آنتی اکسیدان ها موجود در بدن می شود این آنتی اکسیدان ها می توانند رادیکال ها آزاد و مضر در بدن ما را به صورت قابل توجهی کاهش دهند و این موضوع سبب کاهش بروز بیماری های نظیر سرطان و بیماری های قلبی شود.

افرادی که به دنبال اطلاعات بیشتری درحوزه این محصول می باشند می توانند از طریق سایت آراد برندینگ اطلاعات  مورد نظرشان را به صورت کامل از طریق مشاوران دریافت نمایند.

محل زندگی این آبزی عموما در بستر گلی ساحل های شنی می باشد اما محل دیگری که می توان این آبزی را مشاهده کرد تقریبا عمق هشتاد متری جنگل های حرا می باشد.

این آبزی از با خوردن بی مهرگان و ماهی های بسیار کوچک به زندگی خود ادامه می دهد و دارای حدود 100 گونه متفاوت می باشد.

به دلیل رنگ بسیار منحصر به فرد این ماهی این ماهی نام ماهی سروخو به آن داده شده است زیرا رنگ این ماهی قرمز مایل به صورتی می باشد و این آبزی دهان بسیار بزرگی نیز دارد اما امروزه تنها چند گونه از این ماهی در دریاهای کشور عزیزمان ایران مشاهده شده است و عموما ماهی هایی که شما با این نام در بازار مشاهده می کنید عموما از نوع معمولی آن ها هستند.

ماهی سرخو در تهران

به دلیل دور بودن استان تهران از دریاهای شمالی و جنوبی کشور نمی توانید انتظار داشته باشیم که ماهی سرخو جنوب در این استان به وفور یافت شود و یا انتظار وجود ماهی تازه و صید روز را بازارهای این استان داشته باشیم.

بخاطر همین دلایل ذکر شده غرفه هایی در بازارهای استان تهران وجود دارد که سعی می کنند با انتقال هر چه سریع تر ماهی ها از استان های مختلف جنوب کشور به این استان محصولات دریایی را به صورت تازه در اختیار مردمان این شهر قرار دهند.

قیمت فروش ماهی سرخو در تهران

اما از آنجایی زندگی در این شهر شلوغ کمی رفت و آمد را دچار مشکل کرده است از همین رو ممکن است برخی از افراد نتوانند به این غرفه ها مراجعه کنند و از مناسب بودن قیمت ماهی سرخو در تهران استفاده کنند یا حتی وقت اضافه ای برای رفتن به آن جا و خرید ندارند از همین سبب سعی می شود محصولات دریایی در بسته بندی کاملا بهداشتی در تمام سوپر مارکت ها و فروشگاه های سطح این شهر پخش شود تا مردم بتوانند به راحتی آن ها را خریداری و مصرف کنند.

دانشمندان طی تحقیقات خود بر روی امگا 3 و تاثیرات آن بر روی قلب از تعدادی افراد مسن استفاده کردند در پایان تحقیقات این افراد که به طور منظم از این ویتامین استفاده می کردند عملکرد ماهیه های قلبشان بهبود یافته بود البته باید بگوییم که مصرف این ویتامین در برخی از این افراد نیز باعث سوء هاضمه شده است.

اگر بخواهیم از این موضوع به یک نتیجه کلی برسیم باید بگوییم که مصرف به اندازه این ویتامین در کنار ورزش و کنترل وزن می تواند سلامت عمومی بدن شما را تا حد زیادی بالا ببرد پزشکان توصیه می کنند که حداقل یکبار در هفته از ماهی برای تامین این ویتامین و جلوگیری از حملات قلبی حتما استفاده کنید.

قیمت فروش روز ماهی سرخو اصل

در بازار عرضه ی ماهی سرخو اصل، قیمت فروش روز آن دارای نوسان و تنوع زیادی است، به علت افزایش و یا کاهش میزان صید این ماهی از دریا، که در روزهای آرام دریا قطعا میزان صید ماهی افزایش چشم گیری دارد.

جالب است بدانید که میزان سلینیوم و اسید آمینه های این گونه ماهی نسبت به دیگر ماهی ها 40 درصد بیشتر بوده و به همین دلیل به میزان قابل توجهی می تواند از بروز سرطان و بیماری های مهلک دنیای مدرن امروزی پیشگیری نماید.

این ماهی دارای گوشتی نرم بوده و اکثر آشپزان حرفه ای برای پخت قلیه ماهی از گوشت این ماهی استفاده می نمایند، همچنین به دلیل نرمی گوشت آن کار را برای آشپزان آسان نموده و راحت تر آشپزی می کنند.

قیمت فروش ماهی سرخو در تهران

خوب است که در هنگام خرید و فروش ماهی سرخو در نظر داشته باشید که این ماهی وزنی سنگین دارد و وزن آن به 3 تا 4 کیلو می رسد، رنگ آن متمایل به صورتی می باشد و همچنین گردن این ماهی ضخیم و پر گوشت می باشد.

در زیر شکم و اطراف این ماهی نوار های پهن مشکی و نقره ای رنگ وجود دارد و دهان آن کمی بزرگتر از ماهی های دیگر است همان طور که گفتیم این ماهی گوشتی نرم دارد و نیز حین پخت عطر و طعمی بسیار عالی به خود می گیرد و به همین دلیل در اکثر غذا ها از این ماهی استفاده نموده و نیز برای کباب کردن بسیار عالی می باشد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا