آپارتمان‌های نقلی مرکز تهران چند؟

اخبار بازار ایران – یکی از بهترین مناطق برای خرید واحد های نقلی، مناطق مرکزی تهران است که دسترسی خوب به تمام نقاط این کلانشهر دارد و از امکانات نسبتا خوبی برخوردار است.

شما با سرمایه‌ای معادل ۳ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان میتوانید واحدی ۵۳ متری درحالی که ۶ سال از ساخت آن گذشته باشد و ۱ اتاق خواب داشته باشد را در بلوار کشاورز خریداری کنید. همچنین برای خرید واحدی ۴۵ متری که ۳ سال از ساخت آن گذشته باشد و تک خوابه باشد در همین محله به سرمایه‌ای بالغ‌بر ۳ میلیارد تومان احتیاج دارید.

همچنین واحدی دیگر با متراژ ۳۵ متر در یوسف‌آباد درحالی که ۱۹ سال از ساخت آن میگذرد و یک خواب دارد، ارزشی معادل ۱ میلیارد و ۶۵۰ میلیون تومان دارد. ارزش واحدی ۲۶ ساله در همین محله با متراژ ۳۸ متر و ۱ اتاق خواب مبلغی معادل ۳ میلیارد تومان است.

آپارتمانی ۲۶ ساله در میدان‌ولیعصر با متراژ ۵۲ متر و ۱ اتاق خواب، در روز های گذشته معادل ۲ میلیارد تومان قیمت‌گذاری شده است.

برای خرید واحدی ۴۰ متری در امیر آباد درحالی که ۳۰ سال از ساخت آن گذشته باشد و ۱ خوابه باشد، به بودجه‌ای بالغ‌بر ۲ میلیارد تومان احتیاج دارید.

آپارتمانی دیگر در محله فاطمی با متراژ ۵۰ متر و ۱ اتاق خواب، درحالی که ۱۱ سال از ساخت این واحد می‌گذرد قیمتی بالغ‌بر ۳ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان دارد.

مسکن

توجه داشته‌باشید این ارقام براساس واحدهایی است که در تهران به فروش گذاشته شده و قطعا به طور دقیق قیمت مسکن در محله‌های یاد شده را تبیین نمی‌کند. قیمت مسکن در هرمنطقه مطابق با سن بنا، امکانات واحد، کوچه و خیابان، شرایط مالک و فروشنده و… متفاوت خواهد بود.

 منبع: اقتصادآنلاین

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا