قیمت لمینت سرامیکی تبریز

استفاده از لمینتهای سرامیکی یکی از روشهایی است که برای بازسازی ظاهر دندان به افراد پبشنهاد می شود و این امر موجب خواهد شد تا افراد اعتماد به نفس تضعیف شده خود را به دلیل ظاهر نامناسب دندانها بدست آورند.لمینتها عموما یک پوسته های نازکی هستن که موادی ساخته شده اند که همرنگ رنگ طبیعی دندانها بوده و سطح جلویی دندانهای شما را می پوشاند تا ظاهر بهتری برای شما ایجاد نماید.

چیزی که در مورد سرامیکهای بیشتر مورد توجه قرار گرفته است و افراد را بیشتر برای استفاده از آن ترغیب شده اند میزان کیفیت بالای آنها و نیز مقاوم بودن در برابر لکه بوده است که شما میتوانید با ارتباط گرفتن با مجموعه بزرگ آراد برندینگ از خصوصیات این محصول مطلع شوید.استفاده از لمینتها هم موجب ظاهر زیبا و بدست آوردن لبخندی بی عیب و نقص شده و هم موجب استحکام سازی دندانها می شود.به لمینتهای سرامیکی پرسلن ونیر نیز می گویند که همانطور که مشخص است از جنس سرامیک با قطر 0.5 میلیمتری هستند و دندان پزشکان این لمینتها را با استفاده از باندهای مخصوص تا نواقصی چون زردی و لب پریدگی و فاصله و غیره رفع شود.

لمینت سرامیکی تبریز

کیفیت مواد اولیه لمینت سرامیکی  برای رسیدن به دوام مورد نظر و رنگ طبیعی بسیار مهم می باشد این ماده دندان پزشکی در انواع مختلفی تولید و عرضه می شود و اگر شما قصد تهیه آن را دارید بهتر است آشنایی کافی با انواع آن به دست آورید تا با شناخت کامل نسبت به تهیه این ماده کاربردی اقدام نمایید.

قیمت لمینت سرامیکی تبریز

از مواردی که دارای شهرت مناسبی هستند می توان به لمینت سرامیکی تبریز اشاره کرد که در مقایسه با انواع دیگر آن از کیفیت بهتری برخوردار است.

لمینت IPS Empress:از انواع بسیار رایج و کاربردی روکش لمینت سرامیکی است که جهت استفاده از آن ابتدا یک مدل از دندان بیمار تهیه کرده و قالب گیری می نمایند سپس لمینت را بر روی این قالب قرار داده و با انجام پرس به شکل دندان بیمار در می آورند.در مرحله بعد لمینت سرامیکی شکل داده شده را در کوره قرار داده و جهت استفاده بیمار آماده می کنند.

لمینت CAD-Cam:در این روش از یک بلوک سرامیکی استفاده می شود و توسط آن روکش دندان ساخته می گردد به دلیل این که این نوع لمینت از رنگ مناسبی برخوردار نیست امروزه استفاده از آن بسیار محدود شده است.

لمینت بیس آلومینا و زیرکونیا:در این روش ابتدا یک قالب گچی از دندان بیمار تهیه می شود و سپس توسط اکسید زیرکونیوم یک لایه ایجاد می شود که دقیقا منطبق با قالب و در نتیجه دندان بیمار می باشد.سپس قالب سرامیکی تهیه شده را در کوره قرار می دهند و پس از آن بر روی دندان نصب می کنند البته به دلیل دشواری نصب این نوع لیمنت امروزه استفاده از آن بسیار محدود می باشد.

لمینت فلدسپات:این نوع از لمینت دندانپزشکی از جنس فلدسپات ساخته می شود و معمولا با استفاده از پودر گذاری در لابراتور بر روی قسمت cast انجام می شود.

قیمت لمینت سرامیکی

از آنجایی که لمینت های سرامیکی باید ابتدا بعد از قالب گیری دندان شخص در لابراتورها ساخته شده و توسط پزشک بر روی دندانها قرار داده شود قیمت لمینت های سرامیکی با توجه به شرایط هر فرد و نیز با توجه به قیمت مواد اولیه که در آن استفاده می شود بستگی دارد و این قیمتها عموما به روز هستند و نمی توان قیمت مشخصی را برای آن عنوان کرد.

با توجه به اینکه این لمینت ظاهری بسیار زیبا را برای دندانهای افراد ایجاد می کنند برخی بر این باورند که بعد از لمینت دیگر نیازی به مراقبت ندارند اما باید این نکته را در نظر گرفت که استفاده از مواد غذایی مختلف مانند نوشابه ها و قهوه اسپرسو تلخ و همچنین استفاده از دخانیات موجب خواهد شد تا رنگ لمینتها تغییر کند.

قیمت لمینت سرامیکی تبریز

از این رو استفاده از نخ دندان و نیز مرتب مسواک زدن بعد از انجام لمینت بسیار حائز اهمیت است و موجب خواهد شد تا طول عمر استفاده از آنها برای شما بیشتر باشد.بهتر است بدانید که رنگ لمینتها ثابت هستند و اگر مراقبتهایی که گفته شد در آنها به درستی انجام شود تغییر رنگ نخواهند داد.

لمینتهای سرامیکی در مقابل لمینتهای کامپوزیتی از استحکام بالایی برخوردارند و حالت طبیعی بیشتری به دندانها دارند و به همین دلیل قیمت لمینت سرامیکی با کامپوزیتی متفاوت است.

نوشته های مشابه

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا