فروش مربای خانگی توت فرنگی

نکته جالب در تهیه این مربا این است که میوه مانند سیب زرد رنگ است اما مربایی که از آن به دست می آید قرمز و خوش رنگ و لعاب است که در ادامه به طرز تهیه این مربای خانگی و‌ خوشمزه می پرداریم.

یکی از مجموعه های بزرگی که می تواند در بسیاری از حوزه های اقتصادی و تجارت کمک کنننده باشد مجموعه و سایت آراد برندینگ می باشد که توانسته در این راستا فعالیتهای بسیار زیادی را به تاجران ارائه دهد.

برای تهیه مربای به، نیازمند مقدار مناسبی از میوه به هستیم دیگر موادی که برای آن مورد نیاز است شامل هل، زعفران دم ‌کرده، شکر و ‌آب لیمو می باشد که استفاده از آبلیموی ترش در این‌ مورد بهتر است.

فروش‌ مربا خانگی

همانند بسیاری دیگر از محصولات خوراکی و ‌غیر خوراکی دیگر، خرید انواع مربا خانگی با شکر قهوه ای هم به صورت حضوری و هم غیر حضوری میسر است.

امروزه خرید محصولات مختلف به صورت غیر حضوری و آنلاین بسیار متداول و مرسوم شده است که مصرف کنندگان می توانند با مراجعه به سایتهای مورد نظر و معتبر اقدام به خرید غیر حضوری خود نمایند.

مزیتی که در این نوع خرید وجود دارد این است که در زمان، هزینه و ‌انرژی صرفه جویی می شود و با خیال راحت می توان محصول مورد نظر را با قیمت مناسب و‌ واقعی خریداری کرد.

فروش مربای خانگی توت فرنگی

هر کدام از انواع مختلف مربا خانگی با توجه‌ به نوع میوه ای که از آن به دست آمده اند قیمت متفاوتی دارند چرا که میوه های تهیه شده از آنها قیمت یکسانی ندارند و به عنوان ماده اولیه و اصلی تعیین کننده قیمت فروش مربا خانگی می باشد.

از لحاظ فرایند ساخت تا حدود نسبتا زیادی انواع مرباها طرز تهیه یکسانی دارند و می توان گفت که بعضی تفاوتهای جزئی در آنها به دلیل شرایط خاص و ‌منحصر به فرد میوه آن است به طور مثال در مورد مربای هویج باید به مرحله رنده کردن هویجها دقت شود که بتوان مربای نرم تر و ‌خوشمزه تری به دست آورد اما در مورد مربای انجیر در شروع پخت باید سوراخهایی در سطح آنها به‌ وجود آوریم تا شیره به درون بافت آن نفوذ کند و انجیر خشک چروکیده نشود.

مربای خانگی توت فرنگی

یکی از پر طرفدار ترین انواع مرباها که در سراسر جهان استفاده می شود مربای توت فرنگی است که یک مربای فصلی به حساب می آید که‌ در بهار و تابستان مورد استفاده قرار می گیرد و عموما در این فصول به صورت خانگی تهیه می شود.

بعد از این‌ مرحله روی قابلمه یک ‌در دمی می گذاریم و اجازه می دهیم تا به مدت یک ساعت پخته شود این کار باعث می شود تا قطعات به به صورت قرمز و خوش رنگ شوند.

نکته دیگری که برای تهیه مربای به وجود دارد این است که اگر به صورت خیلی غلیظ از روی حرارت برداشته شود سفت می شود بنابراین نباید خیلی آب آن از دست برود و با یک رقت مناسب از روی حرارت بر میداریم.

فروش مربای خانگی توت فرنگی

در مرحله ‌بعدی پوست خشک به ها را به همراه دانه ها و هل به آن اضافه می ‌کنیم سپس شهد آن را تست می کنیم اگر قوام مناسب داشته باشد یعنی با دمای مناسب حرارت دیده است و در پایان هم اجازه می دهیم تا مربای خانگی توت فرنگی در دمای محیط سرد شود.

در ابتدا باید توت فرنگیهای سالم و با کیفیت را انتخاب کنیم و گلبرگهای انتهای آن را خارج کنیم و میشوییم سپس با دستمال مناسب به طور کامل خشک می کنیم.

بعد از خشک کردن توت فرنگیها مقداری شکر روی آن می پاشیم و آب کافی به آن اضافه می کنیم سپس این محتویات را داخل یخچال قرا می دهیم تا کاملا آب بیندازد سپس آن را روی حرارت ملایم قرار می دهیم و بعد از به جوش آمدن حدود ۲۰ دقیقه اجازه می دهیم تا روی حرارت بماند سپس کف روی قابلمه را بر میداریم و اجازه می دهیم تا در دمای محیط سرد شود که لعاب مناسب را داشته باشد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا