شورت دخترانه نخی مجلسی

شورتهای گیاهی دارای معایب و مزایایی می باشد که به ان اشاره خواهیم کرد.

شورتهای گیاهی از الیاف طبیعی تولید می شوند ضد حساسیت بوده و نسبت به شورتهای نخی که در سایت آراد برندینگ نیز موجود می باشد با دوام تر می باشد همچنین برای تولید شورتهای گیاهی از رنگهای غیر طبیعی استفاده نمی شوند.

استفاده از رنگهای الیافی طبیعی سبب شده که شورتهای گیاهی با پوست سازگار باشد و باعث ایجاد بیماری پوستی نشود.

یکی دیگر از مزایای شورت گیاهی تنفس بیشتر نسبت به بدن نسبت به سایر شورت می باشد رد و بدل هوا در این نوع شورتها از بیماریهای قارچی جلوگیری کرده و تعریق بدن را خشک می نماید.

معایب شورتهای گیاهی دخترانه نداشتن تنوع شورتهای گیاهی می باشد زیرا استفاده از رنگهای طبیعی دارای تنوع کمتری می باشند  یکی دیگر از معایب شورتهای گیاهی استفاده از الیاف طبیعی می باشد که پس از شستشو رنگ آن رفته و به‌خوبی روز اول نیستند.

برخی تولید کنندگان شورتهای گیاهی با ترکیب کردن الیاف طبیعی با الیاف پلاستیکی باعث تعرق و ایجاد بیماریهای پوستی و قارچی می شود.

نوع دیگری از شورتهای نخی که مخصوص بانوان و دختران می باشد شورتکس نخی می باشد این نوع شورت به دلیل داشتن یک لایه از پارچه ضد آب مانع از ورود آلودگی در زمان قاعدگی می شود شورتکسهای نخی از هر گونه حساسیت و عفونت و قارچ در زمان دوران قاعدگی جلوگیری کرده و همچنین فعالیتهای روزانه باعث کثیفی نخواهد شد.

شورت دخترانه نخی

از آنجایی که لباس زیر از پر مصرف ترین لباسهای جهان می باشد انتخاب جنس آن نیز اهمیت ویژه ای دارد و بهترین آنها شورت دخترانه نخی می باشند.

ویژگی یک شورت خوب این است که از جنس نخ پنبه و یا سایر الیاف طبیعی باشند زیادی تنگ نباشد، گرم نباشد، از رنگهای مصنوعی در تولید آن استفاده نشود و جنس بدنه یا کش آن طوری باشد که خارش و خوردگی ایجاد نکند و در بدن رول نشود.

شورت دخترانه نخی مجلسی

فوائد پوشیدن شورت نخی در زنان:

می توان گفت اصلی ترین عامل اختراع شورت دخترانه نخی جلوگیری از آسیب دیدگی پوستی در ناحیه تحتانی می باشد چرا که در اثر اصطحکاک مداوم بین پوست بدن با شلوار یا دامن، موجب ساییدگی پوست شده که بسیار دردناک و آزاردهنده می باشد که شورت مانع این اتفاق می شود و مانند سدی از پوست بدن محافظت می کند.

اغلب بانوان در طول زندگی خود چندین بار به عفونتهای دستگاه تناسلی دچار شده اند که این معضلی بزرگ برای آنها بوده و در میان خانمها شایع تر می باشد که با پوشید شورت نخی می توان تا حدودی این ترشحات را جذب کرده و ناحیه تناسلی خشک بماند و امکان عبور جریان هوا را نیز فراهم کنیم و در این صورت پوشیدن شورت مانع ابتلا به عفونت می شود.

شورت دخترانه مجلسی

شورتهای دخترانه در سایزهای مختلفی با طرحهای زیبا و متنوع تولید می شود یکی از مدلهای پر طرفدار شورت مردانه و دخترانه مجلسی است که این گونه شورتها با کشهای ظریف تری ساخته و تولید می شوند و اغلب آن از جنسهای با کیفیت و مرغوب در رنگهای پر طرفدار، سفید، صورتی، کرم و لیمویی تولید می شوند.

شورت دخترانه نخی مجلسی

این نوع شورت زمانیکه به همراه لباسهای مجلسی پوشیده شوند فرم زیباتری به بدن شما می بخشد شورت دخترانه مجلسی هم همانند لباسهای تن به استایل بدن یک ظاهر زیبا و جذاب می دهد شورتهای مجلسی بیشتر به سبب فرم دهی به بدن طراحی شده است از مزیتهای پوشیدن شورت مجلسی زنانه و دخترانه مخفی نمودن خطوط شورت بر زیر لباس مجلسی می باشد در واقع به غیر از مخفی نمودن خط شورت روی فرم بدن شما هم تاثیر می گذارد بدین منظور لازم است که حتما برای پوشیدن لباس مجلسی از یک شورت دخترانه مجلسی مناسب در زیر آن استفاده نمایید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا