فروش قارچ صدفی کبابی شیراز

آسیای جنوب شرقی، آمریکا و اروپا از رایج ترین مناطقی هستند، که قارچ صدفی در آنها کشت می شود این مدل قارچ به راحتی روی چوبهای پوسیده، کنجاله سویا، ضایعات کاغذ، خاک اره و مواد لیگنوسلولزی رشد می کند.

از روی شکل کلاهک، سن این نوع قارچ را می توانید مشخص کنید و هنگامی که قارچ جوان است کلاهک آن به بادبزن شبیه می باشد و هنگامی که قارچ سن بالایی دارد به شکل خوشه ای می باشد.

فروشگاه اینترنتی معتبر آراد برندینگ سعی در عرضه بهترین نوع صدف معدنی و قارچ صدفی با برند تبر دارد در نتیجه شما متقاضیان و خریداران عمده قادر به تهیه این محصول در کوتاه ترین زمان ممکن از طریق وبسایت رسمی ما خواهید بود و با پر کردن فرم درج شده در این سایت می توانید این محصول را سفارش دهید.

یکی از خوراکیهای عالی که در همه جای دنیا یافت می شود قارچ صدفی کبابی جنگلی خشک صنعتی می باشد و علاوه بر این که یک غذای عادی محسوب می شود.

امروزه قارچ خوراکی جنگلی به عنوان دارو هم شناخته می شود چون ارزش غذایی فراوانی دارد قارچ صدفی، کلاهی پهن و بادبزنی شکلی دارد و گوشت کلاهک آن سفید و سفت می باشد  زیر کلاهک این نوع قارچ تیغکهایی وجود دارد، که دارای رنگ سفید تا کرمی می باشند.

قارچ صدفی پرورشی اصفهان

امروزه پرورش مصنوعی انواع قارچ مانند قارچ خوراکی و قارچ صدفی در کارگاه های با شرایط ویژه در شهرهای مختل مانند اصفهان انجام می شود، اما مهمترین نکته در پرورش قارچهای پرورشی رعایت اصول بهداشتی در کارگاه های پرورش قارچ خوراکی است.

با توجه به اینکه شرایط پرورش قارچ خوراکی شرایط گرم و مرطوب است بنابراین این شرایط همچنین برای رشد بسیاری از قارچهای ساپروفیت و انگلها نیز مناسب است و در صورت خرید از مرکز یا برند نا معتبر ممکن است سلامت خود را به خطر بیاندازید.

فروش قارچ صدفی کبابی شیراز

پس در هنگام فروش قارچ صدفی شیراز به معتبر بودن برند تولید و داشتن تمامی گواهیهای سلامت مورد نیاز روی بسته بندی دقت بفرمایید.

اما باید بدانید که تشخیص قارچ سمی و غیر سمی تنها با ظاهر ضورت نمی گیرد چرا که بسیاری از قارچهای سمی بوده که ظاهری بسیار شبیه به قارچهای غیر سمی داشته و حتی متخصصان این امر هم ممکن است دچار اشتباه شوند پس به شما توصیه می شود به هیچ عنوان قارچ صدفی که در طبیعت با آن برخورد می کنید را برای خوردن انتخاب نکنید.

محققان دریافته اند که خواص قارچ سفید و قارچ صدفی به قدری زیاد است که دیگر نمیتوان گفت قارچ صدفی یک ماده غذایی مفید است و این قارچ را تحت عنوان دارو هم یاد می کنند اما خواص بی نظیر قارچ صدفی چیست که این نوع قارچ را زبانزد کرده است؟

قارچ صدفی دارای سطح بالایی از پروتئین، مواد معدنی بسیار مفید مانند سلنیوم که یک آنتی اکسیدان محسوب می شود، مس، پتاسیم و فسفر، کلسیم و آهن هستند.

قارچ صدفی کبابی خشک

در تهیه غذاهای مختلفی شما می توانید از قارچ صدفی استفاده کنید یکی از این روشها کباب کردن قارچ می باشد به همین دلیل به این نوع قارچ، قارچ صدفی کبابی خشک می گویند.

فروش قارچ صدفی کبابی شیراز

برای کباب کردن قارچ صدفی کبابی ابتدا باید مواد اولیه لازم که شامل ۴ تا ۵ عدد قارچ درشت و تازه، یک قاشق غذاخوری آبلیمو طبیعی، یک حبه سیر رنده شده، دو قاشق غذا خوری روغن زیتون، نمد، فلفل سیاه و فلفل قرمز به مقدار لازم، یک قاشق غذاخوری گشنیز یا جعفری خرد شده، فلفل ریز، گوجه فرنگی، سس به تعداد دلخواه و سیخ چوبی به تعداد می شوند را تهیه کنید.

برای تهیه قارچ کبابی باید قارچها را شستشو دهید و بگذارید تا آب آنها برود آنها را به صورت درسته یا نصفه داخل ترکیب سیر، آبلیمو، فلفل سیاه و نمک بگذارید تا مواد به قارچها آغشته شوند سپس به مدت ۱ تا ۲ ساعت قارچ را داخل مخلوط جعفری خرد شده و روغن زیتون قرار دهید در مرحله بعد باید قارچها را داخل سیخ کنید و لابه لای آنها پیاز، فلفل و گوجه قرار دهید و سپس روی حرارت ملایم آنها را کباب کنید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا