خرید پنکه رومیزی اداری

در واقع پنکه ها همان بادبزنهای سنتی گذشته می باشد که امروزه کولر جایگزین آن شده و با جابجایی هوا باعث خنک شدن فرد و کاهش دمای محیط اطراف می گردد.

در پنکه های رومیزی چندین عامل باعث کیفیت و انتخاب افراد می‌شود اول اینکه باید از پنکه ای استفاده کرد که پایه آن مناسب با سطح میز اداری و قرار گرفتن آن به طور صحیح باشد مثلاً در محیطهایی که ارتفاع زیاد دارد از پنکه های پایه بلند استفاده می‌شود.

برای خرید این محصول و یا اطلاعات بیشتر می توانید به سایت آراد برندینگ مراجعه فرمایید.

در واقع به طور مختصر می توان گفت در ساخت پنکه های رومیزی بزرگ از قسمتهای مختلفی همچون موتور، بدنه، پایه، کنترل و مدارهای فرمان داخلی استفاده می کنند که هر کدام وظایف خاص خود را انجام می دهد وظیفه اصلی این پنکه ها بر عهده موتور آن می باشد که باعث چرخش پروانه می شود و گردش هوا را به همراه دارد در آن از پایه های قوی و مستحکم استفاده شده است که در نوع پایه بلند آن از جنس فلز ضد زنگ با مقاومت بالا می باشد که عمر آن را چندین برابر می کند.

در واقع پنکه ها همچون کولر گازی فقط یک تهویه برای هوا نیستند و به جهت جابجایی هوا باعث خنک کردن محیط و کاهش دما می باشند که نسبت به تهویه های حرفه ای قیمت مناسب تری دارد و طرفداران زیادی در محیطهای خانگی و اداری از آن استفاده می نمایند.

پنکه رومیزی اداری

یکی از بهترین گزینه ها جهت خنک شدن افراد اداری که در گرمای تابستان مشغول به کار هستند پنکه رومیزی می باشد.

در تولید پنکه های رومیزی از قطعاتی شامل موتور، پروانه، بدنه و کلیدهای کنترل استفاده می شود که مراحل کار به این صورت می باشد که جریان الکتریسیته از طریق کابل برق وارد مدار فرمان می شود و پس از مدار فرمان روی کلیدهای کنترل سرعت چرخش را معین می‌کند و بعد از آن این فرمان به سمت موتور پنکه یا در واقع دینام آن انتقال داده می شود.

خرید پنکه رومیزی اداری

با توجه به مدار کنترل شروع به چرخش و حرکت پروانه می نماید که این پروانه ها در پنکه رومیزی اداری بعد از چرخش جریان موجود در هوا را به سمت مقابل پرتاب می نماید و به این صورت باد به سمت فرد مورد نظر هدایت می گردد.

یکی از اصلی ترین قسمتهای پنکه موتور آن می باشد که وظیفه چرخش و تولید باد را دارد که با توجه به متعلقات دیگر این عمل بادهی و هوادهی صورت می گیرد.

حتماً برای استفاده از پنکه ها از محافظ برق استفاده نمایید زیرا نوسانات برق باعث آسیب رسیدن به موتور می گردد که تعمیر موتور گاها هزینه های زیادی دارد و حتی شاید نیاز به تعویض موتور در چنین حالتهایی رخ دهد.

پنکه رومیزی بزرگ

یکی از لوازم الکتریکی رایج و پرطرفدار پنکه رومیزی بزرگ می باشد که استفاده آن در خانه ها، ادارات، مغازه ها و موسسات تجاری برای خنک کردن محیط و گردش هوا می باشد با استفاده از این پنکه های رومیزی می‌توانید فضا را خنک نگه دارید.

پنکه ها نسبت به کولرها که از قدرت بیشتری برخوردارند نسیم و باد ملایم تری را در فضا پخش می کنند که می تواند برای مکانهای کوچک مناسب باشند.

افرادی هستند زمانی که کولر روشن می‌شود احساس سردرد زیادی می‌کنند و باعث می شود که مدتی ناخوشایند به نظر بیایند برای غلبه کردن به این مشکل می تواند از پنکه به جای کولر  استفاده کنند که بسیار مناسب تر می باشد.

خرید پنکه رومیزی اداری

اگر دچار دردهای مفصلی هستید سعی کنید حتما با خرید پنکه رومیزی از پنکه به جای کولر گازی ایستاده استفاده کنید زیرا ممکن است باد شدید کولر آن را بسیار تشدید کند.

دو ویژگی مهم پنکه رومیزی، کنترل از راه دور و تایمر می باشد که به راحتی می توان آن را مورد استفاده قرار داد زمانی که می خواهید پنکه رومیزی خریداری کنید توجه کنید که پنکه مقاومی را تهیه کرده باشید که هنگام برخورد جزئی کسی با آن، تکان نخورد در غیر این صورت بسیار سریع آسیب می بیندافرادی که کودکان کوچک دارند بهترین پنکه می‌تواند آنهایی باشند که پره ندارند.

برای خرید پنکه های زیبا و قیمت مناسب می توانید از سایت حاضر که مقاله آن را مطالعه و تصاویر زیبا را مشاهده کردید اقدام به تهیه آن کنید به این منظور فرم داخل سایت را پر کنید تا در اسرع وقت همکاران محترم با شما ارتباط بگیرند و محصول مورد نظر را برایتان ارسال کنند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا