مقنعه دانشجویی نواردار رنگی

هنگام خرید مقنعه باید توجه کنید که اگر لاغر هستید از مقنعه های بلند خودداری کرده این نوع افراد به خاطرشانه کوچکی که دارند باعث شده مقنعه تا وسط بازوی آنها بیاید و ظاهر نامناسب پیدا کند مقنعه های کوتاه برای این نوع افراد گزینه مناسب تری می باشد از طرفی افرادی که توپرو چاق می باشند دارای شانه‌ های پهن می باشند.

مقنعه های بلند آنها را کشیده تر و لاغرتر به نظر می رساند در سایت آراد برندینگ شما می توانید نوع مقنعه دلخواه خود را انتخاب کرده و محصول مورد نظر خود را سفارش دهید این نوع مقنعه برای آنها در قسمت سینه محفوظ  خواهد کرد ولی اگر وزن متناسب و معقولی دارید مهم نیست که مقنعه بلند یا کوتاه استفاده کنید می توانید از هر نوع مقنعه استفاده کنید نکته  بعدی هنگام خرید رنگ  مقنعه می باشد رنگهای مشکی زودتر از رنگهای دیگه رنگ اصلی خود را از دست می دهد بنابراین توصیه می ‌شود برای مکانهای اداری از رنگهای خاکستری، طوسی، سرمه ای و  قهوه ای که مناسب برای محل کار و دانشگاه می باشد استفاده نمایید.

همچنین مقنعه هایی با رنگ شاد مانند فیروزه ای، آبی، نفتی، زرشکی می تواند گزینه مناسبی برای استفاده در مکانهای شاد مانند مدرسه ها باشد.

مقنعه دانشجویی نواردار

با پیشرفت مد و تکنولوژی تولیدکنندگان مقنعه به فکر افتاد مقنعه ای تولید کنند که علاوه بر راحتی که دارد زیبایی منحصر به فردی داشته باشند که با تولید انواع مقنعه دانشجویی در طرحهای کرواتی و نواردار درخشیدند این نوع از مقنعه ها را  می توان با انواع مانتو کلاسیک وشلوار و مانتوهای رسمی و اداری ست نمود این مدل مقنعه از جنسهای مختلفی دوخته می شود اما معمولا نوار بکار رفته  از جنس ساتن می باشد.

جنس نخی: از قدیم از پارچه نخی برای تولید چادر و مقنعه استفاده بسیار زیادی می شود این نوع جنس پارچه برای دوخت  مقنعه بسیار مناسب می باشد زیرا شما دچار هیچ گونه عرق در فص گرم نخواهید شد اما یکی از معایبی که می‌توان به آن اشاره نمود چروک شدن سریع می باشد.

مقنعه دانشجویی نواردار رنگی

جنس پلاستیکی:  نوع دیگریاز پارچه ها که برای مقنعه دانشجویی نواردار مورد استفاده قرار می گیرد از جنس پلاستیک است این نوع مقنعه ها حالت صاف و براقی دارد و هم چنین  نخ کش  و چروک نخواهد شد اما این نوع  پارچه در گرما موجب اذیت و عرق کردن خواهد شد.

جنس کرپ: نوع دیگری از مقنعه های اداری وجود دارد که جنس آن از نوع کرپ می باشد این نوع پارچه که پیشتر به عنوان پارچه چادری  مورد استفاده قرار می گیرد بسیار لخت و براق روی سر قرار می گیرد به گونه‌ای که نیاز به درست کردن مقنعه در مدت زمان کوتاه نیستید نکته اصلی چروک نشدن این مقنعه می باشد که بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

یکی از اصلی ترین تولید کنندگان مقنعه در شهر بروجرد در استان لرستان می باشد این کارخانه از بهترین و باکیفیت ترین نوع پارچه های نخی اقدام به دوخت مقنعه کرده است  و بعد از ان کاشان یکی از بهترین کارخانه های تولید مقنعه در کشور را می باشد  اما کیفیت دوخت و پارچه بروجرد چیز دیگری می باشد.

مقنعه دانشجویی رنگی

پارچه‌ های تترون از دگر پارچه ‌هایی هستند که در دوخت مقنعه هایی مثل انواع دانشجویی استفاده می ‌شوند و از نظر کیفیتی بین پارچه ‌های نخی و پارچه ‌های الیاف مصنوعی قرار دارند.

پارچه ‌های تترون از تنوع رنگی زیادی برخوردار هستند و استحکام پارچه ‌های الیاف مصنوعی را دارند و از تبادل هوای بالایی شبیه پارچه ‌های نخی برخوردارند به‌ همین خاطر این دسته از پارچه‌ ها دارای بیشترین استفاده در دوخت مقنعه ها می ‌باشند.

دسته ای دیگر از پارچه‌ ها هم انواع کرپ هستند که بسیار سبک می باشند و نسبت ‌به مقنعه ‌های نخی کاربرد بیشتری دارند اما به دلیل این‌که مقداری لخت هستند و مرتب کردن آنها زمانبر می ‌باشد برای هر جایی نمی‌توان از آنها استفاده کرد.

مقنعه دانشجویی نواردار رنگی

بهتر است که هر فردی با توجه به فرم صورتی که دارد مقنعه دانشجویی رنگی یا هر نوع مقنعه دیگر و روسری مجلسی خود را تا بزند و از وسایل تزئینی بر روی آن استفاده نماید که در این بین مقنعه های دانشجویی که قد بلندی هم دارند به اکثر صورتها می آیند.

برای افرادی که دارای صورتهایی با فرم کشیده هستند باید از مقنعه‌ های ساده و یا هددار استفاده کنند و به وسیله هدبند و یا سایر اکسسوریها که برای مقنعه استفاده می ‌شود فرم صورت خودشان را کوتاه نمایند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا