نکاتی در مورد بهترین ژل های صورت

اگر به دنبال راهی موثر برای درمان چین و چروک و کاهش حجم صورت خود هستید، یک پرکننده پوستی مبتنی بر هیالورونیک اسید مانند نورامیس ، بلترو می تواند به شما کمک کند زیرا از دست دادن حجم می تواند پوست شما را شل تر کند که به نوبه خود باعث افتادگی و چین و چروک می شود.

این پرکننده پوستی روشی بسیار موثر برای حفظ ظاهری پرتر و جوان تر می باشد و یکی از بهترین مزایا این است که تقریباً بلافاصله پس از درمان نتیجه را خواهید دید زیرا محصول زیر پوست شما را پر می کند و در روزهای بعد، نتایج شما حتی بیشتر قابل توجه خواهد بود.

چرا پوست تغییر می کند؟

طبیعی است که با افزایش سن تغییراتی در ظاهر و بافت پوست خود مشاهده کنید، اما این تغییرات لزوماً مورد استقبال قرار نمی گیرند. پس به هر حال چه چیزی باعث آنها می شود؟ پوست شما از مواد شیمیایی مختلفی از جمله کلاژن و الاستین و همچنین هیالورونیک اسید تشکیل شده است. وقتی جوان هستید، سطوح بالاتری از این مواد شیمیایی را دارید اما با افزایش سن، پوست شما دیگر قادر به تولید آنها نیست. برای این منظور از نخ لیفت هم استفاده می شود.

در واقع با از دست دادن هیالورونیک اسید باعث کاهش حجم می شود و همچنین به دلیل کاهش سطح کلاژن و الاستین، زمانی که ماهیچه‌های زیر آن شل می‌شوند، پوست شما کمتر قادر به صاف شدن است. این باعث چروک و افتادگی می شود.

فیلر هیالورونیک اسید چگونه عمل می کند؟

این پرکننده پوستی با استفاده از یک سوزن ظریف و دقیق در نواحی مورد نظر شما اعمال می شود. هیالورونیک اسید موجود در پرکننده، نواحی را که حجم از دست داده‌اید پر می‌کند و ظاهری مناسب به شما می‌دهد که باعث می‌شود پوست شما جوان‌تر به نظر برسد همچنین رطوبت را جذب می کند که به شما کمک می کند نتایج خود را برای مدت طولانی تری حفظ کنید.

همچنین هیالورونیک اسید با تحریک تولید کلاژن بدن به شماکمک می کند تا پوستی سفت و ظاهری نرم داشته باشد.

چه مناطقی را می تواند هدف قرار دهد؟

اگر به فکر این درمان هستید، ممکن است به این فکر کنید که چه بخش هایی را می توانید با آن درمان کنید  راه های زیادی وجود دارد که این تزریق می تواند به شما کمک کند جوان تر به نظر برسید. در اینجا چند ناحیه که افراد تحت درمان قرار می گیرند را بیان کرده ایم.

بهترین مارک ژل برای تزریق لب

خطوط پیشانی

کاهش حجم در تمام صورت رخ می دهد. هنگامی که با حرکات مکرر عضلانی ترکیب می شود، می تواند منجر به ایجاد چین و چروک های دائمی شود.

هنگامی که ابروهای خود را بالا می آورید، احتمالاً متوجه ایجاد خطوط افقی در هنگام چروک شدن پوست خواهید شد. با گذشت زمان، این خطوط ممکن است دائمی باشند پس یکی از بهترین راه‌ها برای پر کردن خطوط روی پیشانی استفاده از پرکننده‌های پوستی مانند این است. در واقع شما حجم از دست رفته را پر می کنید و به رفع چین و چروک ها می پردازد و ظاهری جوان ایجاد می نماید.

چه کسی باید فیلر دریافت کند؟

دلایل زیادی برای انتخاب این پرکننده پوستی وجود دارد. اگر در مورد نواحی فوق نگران هستید و در کل از سلامتی خوبی برخوردار هستید، می توانید کاندیدای خوبی برای این درمان باشید. چندین دلیل دیگر وجود دارد که ممکن است بخواهید آن را در نظر بگیرید.
همانطور که می دانید، این پرکننده راه حلی سریع برای نگرانی های پیری شما ارائه می دهد. به محض انجام درمان، تغییراتی را در ظاهر خود مشاهده خواهید کرد که نتایج آن در روزهای آینده بیشتر قابل توجه خواهد بود.

اما یکی از چیزهای عالی دیگر در مورد آن این است که دوام آن نیز طولانی است. بسته به ناحیه ای که درمان کرده اید، می توانید انتظار داشته باشید که از نتایجی بین 6 تا 18 ماه می تواند ایجاد نماید در واقع با حفظ یک سبک زندگی سالم و پیروی از یک روال منظم مراقبت از پوست، به نتایج خود کمک کنید.

منبع

Nikmedco.com

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا