تالار گفتگوی بیمه ایران فضایی صمیمی برای طرح نظرات همکاران است

اخبار بازار ایران – به گزارش اخبار بازار ایران به نقل از روابط عمومی بیمه ایران، شهرستانی با اشاره به تلاش‌ها و حمایت‌های مدیرعامل سابق و فعلی شرکت در ایجاد تالار گفتگوی بیمه ایران افزود: در اواخر سال 1400 در راستای اجرای سیاست‌های ابلاغی و با پیگیری‌ها و تأکیدات حسن شریفی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل، تالار گفتگوی بیمه ایران را اندازی شد.

وی هدف از ایجاد این تالار در پرتال شرکت را، انتقال دانش، صمیمیت و آشنایی، هم‌اندیشی و تبادل نظر، روشنگری و تبیین و تنویر هرچه بیشتر عقاید و افکار عمومی کارکنان در مسیر صحیح و اثربخش عنوان کرد و گفت: در این تالار همه اعضای گروه می‌توانند، آزادانه و بدون هیچ‌گونه محدودیت و نگرانی (با تضمین حفظ هویت، صیانت از حریم خصوصی و مشخصات افراد) نظرات خود را مطرح و در مقابل منتظر عکس‌العمل و توضیحات مسئولین ذی‌ربط و یا سایر همکارانی که از موضوع مطرح شده اطلاع دارند، باشند.

مدیرکل گروه مشاوران در ادامه خاطرنشان کرد: با توجه به همراهی و استقبال خوب جمع کثیری از همکاران، فضا و جریان ارتباطی پر تحرک و مؤثری را شاهد هستیم. قطعاً همراهی و همیاری هر کدام از کارکنان می‌تواند منجر به، اثر بخشی، تحول، جذابیت و شکوفایی هر چه بیشتر برنامه‌ها و ایده‌های توسعه بخش پیش روی شرکت باشد.

شهرستانی در ادامه با قدردانی از زحمات همه گروه‌هایی که در راه‌اندازی این تالار نقش داشتند، به برنامه‌های کمی و کیفی ارتقای این تالار پرداخت و گفت: در ادامه مسیر برای افزایش محتوای فعالیت‌ها و جذاب‌تر کردن هر چه بیشتر مشارکت همکاران و جذب ایده‌های مختلف، باید از خدمات و دانش مشاورین متخصصی که دارای سوابق و توان علمی در این زمینه هستند، استفاده نماییم.

همچنین با توسعه این تالار در آینده نزدیک، نمایندگان و مشتریان نیز در آن مشارکت خواهند داشت تا این تالار را به پایگاهی برای تولید دانش بیمه‌ای تبدیل نماییم. قطعاً اطلاعاتی که در اینجا ثبت می‌شود، به مدیران در تصمیم‌گیری، تولید محصولات جدید بیمه‌ای و ارائه راهکارهای عملی و جدید کمک زیادی خواهد کرد.

شهرستانی ارتباط این تالار با سایر مجموعه‌ها مانند نظام پیشنهادها و مدیریت دانش را مهم دانست و اظهار داشت: با بررسی هوشمندانه گفتگوی افراد در این تالار، ایده‌ها و داده‌های بسیار ارزشمندی بدست خواهیم آورد که این اطلاعات، نه‌تنها برای بخش نظام پیشنهادها بلکه برای مدیریت‌های فنی ذی‌ربط نیز ارزشمند است. مدیران شرکت با جمع‌بندی نظرات و مباحثی که در مورد محصولات و خدمات شرکت، به اشتراک گذاشته‌شده و جذب ایده‌ها، دیدگاه‌ها و تجربیات مختلف، می‌توانند علاوه بر بازخورد غیرمستقیم برای تنظیم و حتی توسعه بازار آن محصول، از مدیریت دانش بدست آمده برای افزایش بینش و اطلاعات کارکنان در بخش‌های مختلف استفاده نمایند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا