ثبت نام در صرافی کوینکس با سایت باینری آپشن جاب

برای داشتن هرگونه معامله و فعالیت در بازار های مالی نیاز به یک صرافی معتبر است. دغدغه اکثر کاربران ایرانی این است که با توجه به تحریم های کشور ایران صرافی را پیدا کنند که به کاربران ایرانی خدمات مناسبی ارائه دهد. صرافی کوینکس یکی از این صرافی های معتبر و امن است که خدمات بسیار خوبی برای کاربران ایرانی ارائه می دهد. در ادامه با صرافی معتبر کوینکس (Coinex) بیشتر آشنا خواهیم شد.

معرفی صرافی کوینکس

امیدوارم فراموش نکرده باشید که در سایت باینری آپشن جاب عرض کردیم که صرافی آنلاین و بین المللی کوینکس برای رد و بدل کردن انواع ارز های دیجیتال و محلی امن برای نگه داری آن ها است. این صرافی از سال 2017 و در کشور هنگ کنگ شروع به فعالیت کرد. به نقل از سایت معتبر مارکت کپ کوینکس رتبه 307 در بین صرافی های آنلاین را دارد و رتبه 45 در مارکت کپ را دارا است.

کوینکس از 233 نوع ارز متنوع و از 437 نوع جفت ارز پشتیبانی می کند که این اعداد و ارقام در میان تریدر ها رقم بسیار بالایی است. همچنین از چندین زبان زنده دنیا مانند انگلیسی، روسی، کره ای، چینی، اسپانیایی، فارسی و ژاپنی پشتیبانی می کند.

ثبت نام در صرافی کوینکس با سایت باینری آپشن جاب

ثبت نام در کوینکس

ویژگی های کوینکس

  • این صرافی جزو صرافی های تحریم شده برای کاربران ایرانی نیست و تریدر های ایرانی به راحتی در آن به انجام معامله می پردازند.
  • دارای پشتیبانی در هفت روز هفته و در 24 ساعت شبانه روز است.
  • امکان احراز هویت با شماره تلفن ایران وجود دارد.
  • وریفای با مدارک ایرانی امکان پذیر است.
  • در مقایسه با سایر صرافی های داخلی کارمزد بسیار پایین تری دارد.
  • بهترین انتخاب برای افرادی است که نگران تحریم ها و بلوکه شدن حسابشان هستند.
  • برای ورود به آن نیازی به فیلتر شکن نیست.
  • پشتیبانی از چندین زبان زنده دنیا حتی فارسی
  • دارای امنیت بسیار بالایی است.
  • رابط کاربری ساده و آسانی دارد و افراد مبتدی به راحتی می توانند با آن به معامله بپردازند.
  • دارای کیف پول های چند ارزی و مارکت های متنوعی است.

نحوه ثبت نام در صرافی کوینکس

برای ثبت نام در صرافی کوینکس طبق مراحلی که در ادامه گفته می شود پیش بروید تا ثبت نام شما و ساخت حساب کاربری تان با موفقیت انجام شود.

در ابتدا به وبسایت اصلی کوینکس رفته و در صفحه باز شده در گوشه بالا سمت راست برروی گزینه Sign Up  کلیک کنید.

در صفحه ثبت نام که برای شما باز شده است با چند فیلد رو به رو می شوید. در فیلد اول ایمیل معتبر و در دسترسی را وارد کنید. سپس برای دریافت کد تایید ایمیل روی قسمت دریافت کد کلیک کنید. در فیلد بعد گذرواژه ای برای خود وارد کنید. تیک گزینه (من شرایط سرویس را خوانده و با آن موافقت کردم) را زده و روی دکمه ثبت نام کلیک کنید.

ثبت نام و ساخت حساب کاربری شما با موفقیت انجام شد.

به این نکته توجه داشته باشید که حساب کوینکس و ایمیل شما به هم متصل می شوند. پس موارد امنیتی برای ایمیل خود را همواره رعایت کنید.

صرافی کوینکس

نحوه وارد شدن به حساب کاربری

برای وارد شدن به حساب کاربری خود در صرافی کوینکس ابتدا وارد وبسایت اصلی صرافی کوینکس شوید. سپس برروی گزینه Sign Up یا همان ورود به سیستم کلیک کنید.

ایمیل یا شماره موبایلی که با آن ثبت نام کرده اید را وارد کرده و با زدن گزینه ورود به سیستم به صفحه دیگری منتقل می شوید. در مرحله آخر باید احراز هویت دو عاملی را با استفاده از پیام کوتاه یا سرویس نرم افزاری تایید گوکل تکمیل کرده و به حساب کاربری خود وارد شوید به این نکته در سایت باینری آپشن جاب اشاره مهمی کردیم که متوجه باشید این مرحله برای امنیت حسابتان الزامی هست .

امکانات صرافی معتبر کوینکس

استخر ViaBTC: یکی از مهم ترین و پرکاربرد ترین امکانات صرافی کوینکس قابلیت استخراج ارز از استخر است. استخر  ViaBTC از مشهور ترین استخر های استخراج ارز در حوزه ارز دیجیتال است. به بیان دیگر می توان گفت کوینکس یکی از شعبه های این استخر بزرگ است. ViaBTC بسیار پرطرفدار است و کاربران آن می توانند از بخش استخراج ابری استفاده کنند.

بخش API: API از دیگر امکانات کوینکس است که به کاربران این امکان را می دهد تا کد هارا برای هدف های شخضی خود دریافت کنند. هدف ها در افراد متفاوت است؛ برای مثال در بعضی موارد برای آگاهی از قیمت ارزها و انتشار آن در سایت ها و وبلاگ ها استفاده می شود.

اپلیکیشن موبایلی کوینکس: کوینکس در کنار وبسایت اصلی و کاربردی خود اپلیکیشن موبایلی را نیز با خدمات بیشتر ارائه داده است. این اپلیکیشن برروی دو سیستم عامل اندروید و IOS قابل دسترسی است.

کیف پول Viawallet: امکاندسترسی به این کیف پول علاوه بر این که از امنیت بسیار زیادی برخوردار است دارای رابط کاربری بسیار راحتی نیز هست. کاربران به سادگی به انواع گزینه های این کیف پول دسترسی دارند.

انواع معاملات در صرافی کوینکس

معاملات فیوچرز:

معاملات فیوچرز از محبوب ترین نوع معاملات در میان کاربران است. این نوع معاملات بیشتر به درد افرادی می خورد که قصد دارند علاوه بر تایم های بیشتر در تایم های کوچک نیز به معامله بپردازند. فیوچرز علاوه بر داشتن ریسک های زیاد دارای سود های بسیار زیادی هم هست. اگر با معاملات فیوچرز به خوبی آشناییت داشته باشید، علاوه بر اینکه با بالا رفتن قیمت سود می کنید با ریزش قیمت هم نیز سود می کنید.

برای مطالعه مقاله کامل نحوه ثبت نام در صرافی کوینکس به سایت باینری آپشن جاب که لینکش را در زیر قرار میدهیم مراجعه فرمایید .

ثبت نام در صرافی کوینکس 

معاملات مارجین:

معاملات مارجین شباهت بسیاری به معاملات فیوچرز دارد. روش کار این نوع معامله به این صورت است که شما مبلغی را به عنوام وام قرض می کنید و آن را به سرمایه خود اضافه می کنید و به معامله می پردازید. دو تفاوت اصلی میان معاملات مارجین و فیوچرز وجود دارد؛ مورد اول تفاوت ها میان ضریب های اهرم است و مورد دوم در محاسبه کردن کارمزد ها تفاوت دارند.

معاملات اسپات:

یکی از ساده ترین نوع معامله ها در صرافی کوینکس معاملات اسپات هستند. این نوع معامله بر خلاف معامله های مارجین و فیوچرز دارای ریسک پایین تری است. ریسک پایین این معامله باعث شده تا افراد مبتدی به راحتی در آن به انجام معامله بپردازند. معامله های اسپات در کوینکس دارای سه بخش به نام های Limit، Market و Stop Limit است که هرکدام دارای مزیت هایی هستند. اما نوع Limit  آن به دلیل ریسک و کارمزد کمتر گزینه مناسب تری است.

صرافی کوینکس با سایت باینری آپشن جاب

پاسخ به برخی از سوالات متداول

  • ثبت نام در کوینکس نیاز به پرداخت هزینه دارد؟

ثبت نام در صرافی کوینکس نیاز به پرداخت هزینه ندارد. مراحل ثبت نام در آن در ابتدای مقاله ذکر شده است.

  • شرکت صرافی کوینکس در ایران قرار دارد؟

شرکت کوینکس در ایران قرار ندارد. این شرکت در هنگ کنگ تاسیس شده است.

  • صرافی کوینکس دارای اپلیکیشن موبایلی است؟

بله دارای یک اپلیکیشن برای سیستم عامل های اندروید و ios است.

ورود به کوینکس

سخن پایانی

صرافی کوینکس برای رد وبدل کردن انواع ارز های دیجیتال به کار می رود و تا کنون در حوزه بسیار موفق بوده است. همچنین شرکت کوینکس دارای کاربران ایرانی بسیار زیادی است و خدمات خوبی برای آن ها ارائه می دهد. برای داشتن معاملات موفق در بازار های مالی همواره نکات ایمنی گفته شده را رعایت کنید و از افراد با تجربه در این حوزه مشورت بگیرید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا