خدمات تعمیر مبل همراه رویه کوبی و تعویض پارچه مبلی

در این مطلب به بررسی هر یک آنها و اقدامات لازم جهت تعمیر مبل خواهیم پرداخت.

خدمات تعمیر مبل

تعمیرات مبل به دلیل ظرافت و دقتی که حین تعویض رویه مبل و رویه کوبی دارد، بدیهی است که گاهی از قیمت بالایی نیز برخوردار باشد. اما این قیمت چقدر می‌تواند زیاد و یا کم باشد کاملا به میزان خرابی مبل شما دارد.

خدمات تعمیر مبل شامل:

  • رویه کوبی مبل
  • تعمیرات انواع مبل راحتی، استیل، کلاسیک
  • تعمیر مبل تختخواب شو و ال
  • رنگ کاری مبل
  • تعویض پارچه مبلی (برای مشاهده قیمت تعویض پارچه مبلی روی لینک کلیک کنید)

خواهد شد که به طور کامل به بررسی هر یک از آنها خواهیم پرداخت.

عواملی مثل خرید پارچه مبلی می‌تواند قیمت نهایی تعمیر مبل را کاهش دهد. با انتخاب پارچه برای تعویض پارچه مبلی!

قبل از انجام هر کاری، از تعمیرکار مبل خود درخواست کنید نمونه‌کارهای تعمیر مبل که قبل انجام شده است را برای شما ارسال کند. مشاهده نمونه‌کار تعمیرات مبل می‌تواند به شما در تشخیص حرفه‌ای بودن تعمیرکار و سلیقه ایشان در انتخاب پارچه‌های مبلی، دور دوزی مبل و… کمک بسیار زیادی به شما کند.

آیا تعمیر مبل در منزل امکان‌پذیر است؟

تعمیر مبل در منزل

اگر شما می‌خواهید اقدام به تعویض پارچه مبلی خود کنید (رویه کوبی مبل) این کار در منزل امکان‌پذیر نیست. تعمیر مبل در منزل از طرف تعمیرکاران مبل انجام نمی‌شود و فقط خدمات خورده کاری مثل لکه‌گیری رنگ چوب مبل یا شکستگی‌های کوچک از طرف تعمیرکار انجام می‌شود.

خدمات رویه کوبی مبل

شاید زمانی که این اسم را بشنوید فکر کنید که در این خدمت فقط ئارچه مبل‌ها تعویض می‌شود که باید بگوییم اشتباه است! خدماتی که حین رویه کوبی مبل انجام می‌شود تعویض پارچه مبلی و تقویت کلاف مبل را شامل می‌شود. 

یکی از مهمترین خدمات در تعمیر مبل، تقویت کلاف مبل است. اما چگونه مطلع شوید که کلاف مبل شما نیاز به تعمیر دارد یا تقویت؟ در صورتی که کلاف مبل مشخص نیست؟!

مواردی را برای شما خواهیم گفت که حین انجام تعمیر مبل و مرحله  رویه کوبی مبل با استناد بر آن و آگاهی لازم، اقدام کنید.

  • فرو رفتن در مبل
  • فرورفتگی روی نشیمن و تکیه گاه مبل
  • نداشتن انعطاف کافی و استاندارد

مواردی است که در صورت مشاهده هریک از آنها باید اقدام به رویه کوبی مبل کرد.

پیشنهاد می‌کنیم زمان انجام پروسه تعمیر مبل برای اطمینان از کلاف کاری دقیق و استفاده از فوم‌های درجه یک به محل کارگاه بروید و از نزدیک شاهد مراحل تعمیرات باشید.

خدمات تعویض پارچه

تعویض پارچه مبلی

کنده شدن لمسه کاری مبل‌ها و تعویض پارچه مبلی خدمات دیگری است که باید به دست تعمیرکاری حرفه‌ای، باسلیقه و وقت شناس داده شود.

برای تعویض پارچه مبلی مراقب نکات زیر باشید:

  • اگر مبل‌های شما ارزش چندانی ندارد، هزینه زیادی برای خرید پارچه پرداخت نکنید.
  • دقت کنید برای مبل‌های راحتی پارچه بیشتری باید خرید تا مبل‌های استیل.
  • زمان دقیقی را برای دریافت مبل‌ها از کارگاه تعیین کنید تا به مشکل برخورد نکنید.
  • حتما از ماهر بودن تعمیرکار برای انجام تعویض پارچه مبلی مطمین شوید.

تعمیر مبل هنری است که باید ارزش آن را درک کرد. یکی از کارهایی که حین تعمیرات مبل باید به آن دقت داشته باشید نزدیکی محل کارگاه به محل شما می‌باشد. این مسیله به دلیل هزینه ایاب و ذهاب آن است. بهتر است مسیر خیلی طولانی نباشد. اما باید بگوییم برخی از کارگاه‌ها مشتری مدارتر می‌باشند و هزینه ایاب و ذهاب را منصفانه‌تر و یا گاهی یک سوی آن را رایگان انجام می‌دهند.

اگر به فکر تغییر دکوراسیون خانه خود هستید بهترین کاری که می‌توانید انجام دهید تا حسابی حال و هوایتان تغییر کند و لذت ببرید اقدام برای تعمیر مبل می‌باشد که می‌توانید در تمام مناطق شمال، جنوب، غرب و شرق تهران از این خدمت بهره‌مند شوید. شاید بهتر باشد زمانی که قصد دارید برای رویه کوبی و تعویض پارچه مبلی اقدام کنید ایام شلوغ را انتخاب نکنید تا در اسرع وقت مبل‌ها به دستتان برسد.

پوسیدگی و شکافت پارچه مبلی می‌تواند یکی از دلایل تعویض پارچه مبلی باشد که بهتر است برای انجام این کار، اگر مثل پارچه مبلی خود را دارید فقط پارچه همان یک مبل را تعویض کنید در غیر این صورت دکوراسیون منزل خود را خراب نکنید و پارچه تمامی مبل‌ها را تعویض کنید.

محاسبه قیمت رویه کوبی مبل

هنگام محاسبه قیمت رویه کوبی مبل موارد زیر در نظر گرفته می‌شود:

  • میزان متراژ پارچه
  • میزان نیاز به تقویت کلاف مبل‌ها
  • سابقه کاری تعمیرکار مبل

به‌طور کلی هرچقدر تعمیرکار حرفه‌ای تری را پیدا کنید دستمزد بیشتری برای تعمیرات مبل پرداخت می‌کنید. درنظر بگیرید که مبل‌های خود را بدون هیچ ایرادی دریافت کنید و سال‌ها از آنها استفاده کنید! پس ارزش پرداخت مقداری هزینه بیشتر را دارد!

از جمله درخواست زیاد برای تعمیر مبل و تعویض پارچه مبلی، سوختگی پارچه مبل با ذغال قلیان و یا سیگار می‌باشد که به‌دلیل حواس پرتی این مشکل ایجاد می‌شود. اگر از پارچه مبلی شما در بازار موجود باشد امکان تعویض آن وجود دارد که به دلیل حساب شدن به عنوان خرده کاری، این امر توسط همه تعمیرکاران مبل انجام نخواهد شد و تنها برخی از آنها این امر را برعهده خواهند گرفت.

اما اگر پارچه مورد نظر در بازار موجود نباشد باید برای پرداخت هزینه رویه کوبی مبل و تعویض پارچه مبلی خود را آماده کنید.

به صورت کلی بخاطر داشته باشید جهت انجام تعمیر مبل کار را به فردی خبره و متخصص بسپارید تا پس از دریافت مبل‌های خود از آن لذت ببرید و سال‌ها از فکر خرید مبل‌هایی جدید ذهنتان را دور کنید.

نوشته های مشابه

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا