چسب کاشی ضد آب استخری

حال این سوال پیش می آید که چسب کاشی فقط برای نصب کاشی است یا در مکان های مختلف نیز کارایی دارد، در پاسخ به این سوال باید گفت این چسب به دلیل چسبندگی بالایی که دارد می توانید برای چسباندن بسیاری از لوازم در ساخت و ساز ها استفاده کنید.

اهمیت مدیریت زمان بسیار مورد توجه بسیاری از افراد می باشد. روش سنتی نصب کاشی به وسیله ی ماسه و سیمان بسیار زمان بر می باشد ولی در مقابل استفاده از چسب کاشی نیازمند زمان کمی است.

تنها عیبی که می توان بر چسب کاشی گرفت، قیمت بیشتر آن نسبت به ماسه و سیمان می باشد. البته با توجه به کارایی فوق العاده و مزایای زیاد این چسب ها، این قیمت بیشتر تا حدی جبران شده است.

e280b2a4 b56d 4f3e ad2b c46f43d0d548

تنوع بالا و همچنین وزن های مختلفی از چسب کاشی در بازار موجود می باشد. چسب کاشی 5 کیلویی برای متراژ یک متر مربع کافی است. روش های مختلفی برای اطمینان از کیفیت چسب کاشی وجود دارد و حتی در بازار نیز حجم های مختلفی از این محصول به فروش می رسد.

برای خرید هر محصولی به برند و کارخانه ی سازنده ی آن توجه داشتید تا از مواد اولیه درجه یک برای تهیه ی محصول خود استفاده کرده باشند. چسب کاشی در ساخت و ساز از اهمیت ویژه ای برخوردار است و میزان مقاومت آن بسیار حائز اهمیت است پس باید از مراکز و سایت هایی تهیه کنید که اطمینان به اصل بودن محصول داشته باشید.

سایت ما از سایت هایی می باشد که چسب های کاشی آن در بهترین کارخانه های کشور تولید شده اند و مناسب ترین قیمت را دارند.قیمت مناسب و مقرون به صرفه ی یک محصول باعث می شود تا مشتری مجدد از آن محصول خریداری کند و مشتری ثابت آن شود در نتیجه سود خوبی نصیب فروشنده خواهد شد.

خرید چسب کاشی ضد آب

قبل از خرید دقت داشته باشید چسب کاشی ضد آب دارای مدل های مختلفی است و می توانید با دیدن مدل های آن تصمیم بهتری را در انتخابتان بگیرید. چسب کاشی خمیری با داشتن قدرت چسبندگی بسیار بالا می تواند در برابر آب مقاومت خوبی داشته باشد و این مدل چسب در محیط هایی که به صورت دائم رطوبت دارند بسیار مناسب است نکته قابل توجه این است که کاشی هایی که می خواهید در دیوار  گچی بچسباند با  استفاده از این چسب بسیار مناسب است

چسب پودری نسبت به چسب خمیری از قدرت کمتری برخوردار است و همچنین برای چسباندن کاشی به دیوار های گچی قدرت خوبی را ندارد و توصیه می شود که از این نوع پودر در دیوار های گچی استفاده نشود.

ce0fc904 c39b 455f 81d7 76a1314b4c62

چسب کاشی ضد آب به دلیل داشتن قدرت چسبندی بالا کمک می کند در جاهایی که رطوبت زیادی دارد و امکان چسبیدن کاشی با سایر ملات ها بسیار پایین است، چسب کاشی این عمل را به راحتی انجام می دهد. این چسب ها اغلب در حمام، دستشویی و در مکان هایی که بیشتر با آب تماس دارند کاربرد بیشتری داشته باشد. اگر کسی در انجام فرایند ساخت و ساز تجربه ی کوچکی داشته باشد می تواند به راحتی از این چسب استفاده کند.

از دیگر مزایای این چسب می توان به هزینه پایین آن اشاره کرد زمانی که شما می خواهید یک محیطی را کاشی کنید علاوه بر حجمی که ملات ها می گیرند باید هزینه های بیشتری نیز پرداخت کنید با استفاده از این چسب می توانید همه این فرایند ها را به راحتی انجام دهید و علاوه بر آن از ایمنی و استحکام کاشی ها نسبت به ملات نیز خیالتان راحت است.

چسب کاشی استخری قیمت

ازمهمترین عوامل تاثیرگذاربرقیمت چسب کاشی استخری کیفیت آن است اگربه دنبال خرید این محصول هستید حتما باید اطلاعات دقیقی ازآن داشته باشید تا بتوانید خرید مناسب انجام دهید.

کاشی جزء صنایع ساختمانی پرمصرف می باشد که انواع بسیاری دارد که هرکدام مناسب برای نصب درقسمت خاصی ازساختمان هستند استفاده ازاین محصول پیامدهای مثبت زیادی دارد ولی چند معضل کوچک نیزبه همراه خود دارد که مهمترین آن نفوذ کردن آب به زیرکاشی است که باعث کندن و جدا شدن کاشی ازکف و یا دیوارمی شود علاوه برآن اگرساختمان چندطبقه باشد نشت آب

باعث ایجاد رطوبت درسقف و درمواردی حتی فرو ریختن بنا می شود این عوامل سبب شد تا کارشناسان به تولید ماده ایی برای نگه داشتن محکم کاشی درکنارهم و جلو گیری ازنفوذ آب به زیرآن کنند که دراین راه بسیارموفق هم شدند چسب کاشی ضد آب استخری باکیفیت ترین نوع آن است.

18854422 2fd6 43b7 8837 149c861a84b0

طریقه نصب چسب کاشی استخری به این گونه است ابتدا سطح استخررا صاف و یکدست می کنیم تا هنگام نصب همه کاشی ها مرتب دریک ردیف قراربگیرند سپس زیرکاری انجام می شود و با ملات زیرآن کاملا پوشانده می شود بعد ازدرنظرگرفتن دقیق زوایا و پرکردن صحیح گوشه ها منتظر خشک شدن سیمان می شویم برای این کار 24ساعت زمان نیازاست.

در انتها با انتخاب چسب استخر با کیفیت و درجه یک با دقت به چسب کاری کاشی استخر مشغول می شویم می توانید ازپتک پلاستیکی برای ضربه زدن به روی کاشی استفاده کنید تا محکم درجای خود قراربگیرد تولید چسب ضد آب کاشی استخری باعث آسودگی خاطربیشتردرهنگام نصب می شود. تمامی عوامل گفته شده دربالا برافزایش قیمت چسب کاشی تاثیرگذاراست هرچقدر کیفیت چسب بالا باشد قیمت آن هم به طبع بالا می باشد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا