کیسه هوا باید در خط تولید خودرو هم کنترل شود

اخبار بازار ایران – سردار سید کمال هادیانفر افزود: زمانی که تاییدیه استاندارد، محیط زیست و وزارت صمت فراهم باشد؛ پلیس راهور مکلف به شماره گذاری خودرو است. وی ادامه داد: معمولا در تصادف متوجه مشکل کیسه هوا می‌شویم در حالی که در خط تولید باید متوجه این نواقص شوند. این مقام انتظامی با اشاره به اینکه وقتی تعداد تصادفات زیاد شود، باز هم نمی‌شود شماره گذاری را متوقف کرد؛ تصریح کرد: باید حتما در خط تولید تست شود به طور مثال ۱۰۰ خودرو در خط تولید تست و مشخص شود کیسه هوا باز می‌شود یا خیر؟  رئیس بلیس راهور ناجا گفت: متاسفانه خودرو با ۶۰ کیلومتر سرعت هم از جلو وقتی برخورد می‌کند بازهم کیسه هوا باز نمی‌شود.  سردار هادیانفر گفت: دستگاه‌های نظارتی چرا در خط تولید وارد نمی‌شوند تا استاندار‌های خودرو را دوباره کنترل کنند، چون در تصادف ها، بیشترین تخلف خودروسازان در بخش لاستیک و استحکام گزارش شده است.

 منبع: صدا و سیما

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا