هدایایی هیجان‌انگیز و فرح‌بخش از جنس سفر

هدیه‌های کاربردی همیشه اطرافیان ما را خوشحال می‌‌کند. نوروز فرصتی است تا به اطرافیان، دوستان، کارمندها و … که اهل سفر هستند هدیه های کاربردی بدهید و خوشحالشان کنید. هدیه‌های شما می‌تواند مسیر تجربه‌ی سفر آدم‌ها را تغییر دهد و مسافرت را برایشان راحت‌تر کند. معمولا وسایل مصرفی را خود افراد هنگام سفر خریداری می‌کنند. شما بهتر است چیزی را هدیه بدهید که در سفر کارایی قابل توجهی داشته باشد. عینک آفتابی و لوسیون‌های پوست حتی در خیابان هم استفاده می‌شوند و هدیه‌های خیلی خاصی برای استفاده در سفر نیستند. با خواندن این مقاله متوجه می‌شوید که گزینه‌های جالب‌تری نیز برای هدایای مسافرتی وجود دارد که ممکن است به ذهن‌تان نرسیده باشد.

نکته‌ی مهم‌تر این که هدیه دادن لوازم سفری لزوما برای آدم‌هایی نیست که بسیار سفر می‌کنند. با هدیه دادن وسایلی که در سفر پرکاربرد هستند، اطرافیانتان را به تجربه‌ی سفر تشویق کنید. چرا که سفر بخش هیجان‌انگیز زندگی ماست. 

چمدان و کوله‌پشتی

به طور معمول اولین چیزی که در سفر می‌خواهیم، چمدان یا کوله‌پشتی‌هایی است تا وسایل سفرمان را در آن جا بدهیم. بسته‌ به این که شخص مورد نظر شما اهل چه سبک و سیاق سفر کردنی باشد، انتخاب شما بین این دو تغییر پیدا مي‌کند. معمولا کوله‌های سفری گزینه‌های بهتری برای هدیه دادن هستند. بیشتر افراد برای سفرهای رسمی از چمدان استفاده می‌کنند. با این حال حتی آن‌هایی که از چمدان استفاده می‌کنند، معمولا کوله‌پشتی خود را جا نمي‌گذارند. چرا که برای گشت‌و‌گذار در طبیعت و اطراف منطقه‌ای که در آن اسکان می‌کنید، کوله‌پشتی گزینه‌ی بهتر و راحت‌تری برای حمل وسایل در سفر است.

فلاسک‌ و قمقمه‌ها

وسایلی که نگهدارنده‌ی آب و چای و قهوه باشند، روی سر ما جا دارند. این موارد از اصلی‌ترین وسایلی هستند که در سفر باید به همراه داشت. فلاسک‌ها، ماگ‌های فلاسکی و قمقمه‌ها بهترین گزینه برای مایعات سرد و گرم هستند. بسته به این که شخص مورد نظر شما گروهی و یا انفرادی سفر می‌کند می‌توانید از حجم و ابعاد متفاوت این وسایل برای هدیه دادن استفاده کنید. نکته‌ای که هنگام خرید بایستی در نظر داشته باشید، مدت زمان نگهدارنده‌ی این وسایل است. این مدت زمان را از فروشنده بپرسید چرا که در سفرهای طولانی مدت در روز، این ساعت نگهدارنده اهمیت زیادی دارد.  

چادرهای اسکان (چادرهای مسافرتی)

مسافرخانه‌ها، هتل‌ها و حتی خانه‌های بومگردی بسته به بودجه‌ی سفر گزینه‌های خوبی برای اسکان هستند، اما خیلی از افراد خصوصا طبیعت‌گردهای حرفه‌ای بیشتر مایل‌اند تا در طبیعت سفر کنند و در همان‌جا هم اسکان داشته باشند. چادرهای اسکان که بیشتر به چادرهای سفری یا مسافرتی معروف‌اند، به شکلی طراحی شده‌اند که در هر شرایط جوی بتوانید از آن‌ها استفاده کنید. باکیفیت‌ترین این چادرها نگرانی شما را برای باد و باران و حشرات از بین می‌برد. به علاوه فضای صمیمانه و حال و هوای کمپ کردن در طبیعت با هتل و مسافرخانه توفیر زیادی دارد. حتی این هدیه‌ تبلیغاتی شما ممکن است آدم‌ها را با طبیعت آشتی و مسیر تجربه‌ی آن شخص از سفر کردن را تغییر دهد. هم‌زمان با دادن این هدیه به آدم‌ها جرات کمپ کردن در طبیعت و شب ماندن در دشت و کویر و کوه را بدهید.

چراغ قوه

برای آن‌ها که با ماشین شخصی مسافرت می‌کنند و جاده‌ها را در شب برای سفر کردن دوست دارند، یا شب را در طبیعت کمپ می‌کنند، چراغ قوه‌ هدیه‌ی بسیار خوبی است. خصوصا سایزهای بزرگ‌تر که می‌تواند مانند پروژکتورهای نور عمل کنند. با این روشنایی‌ها نیازمند پریز و برق در طبیعت یا هر جای دیگری نخواهید بود.  

حوله‌های و پتوهای سفری کم حجم

حوله‌ها و پتوهای سفری در سایز کوچک برای جا دادن در چمدان و کوله‌پشتی گزینه‌های بسیار خوبی هستند. طبیعتا وقتی در هتل یا مسافرخانه اقامت داشته باشید، به پتو نیازی ندارید. اما حوله‌های سفری کوچک همیشه کارایی خود را دارند. بدون در نظر گرفتن این که کجا اقامت کنید.

بالش گردنی

این هدیه به درد هر سبک مسافرتی می‌خورد. چه با قطار و اتوبوس مسافرت کنیم، چه با هواپیما و چه با ماشین‌های شخصی. معمولا درد گردن یقه‌ی همه‌ی آدم‌ها را در سفر می‌گیرد. فکر نکنید فقط راننده‌ها هستند که از درد گردن شکایت دارند. همه‌ی آدم‌ها وقتی چند ساعت به شکل ثابتی در یک وضعیت باقی می‌مانند از این درد به ستوه می‌آیند. و این مسئله متضاد با ذات سفر است. تجربه‌ای که در آن می‌خواهیم لذت ببریم و مدتی از دردها و دغدغه‌ها دور بمانیم. پرلذت‌ترین سفرها، همیشه راحت‌ترین آن‌ها هستند.

هدایای تبلیغاتی حس هفتم

ظروف سفری

در سفرهای کمپی که خیلی پای آدم‌ را به مسافرخانه و هتل‌ها باز نمی‌کنند، ما نیازمند وسایلی هستیم که در آن‌ها خوراکی‌ها را سرو کنیم. چه برای وعده‌های غذایی و چه برای میان‌وعده در سفر هر خوراکی و میوه‌هایی بخوریم نیازمند ظروف هستند. ظروف فلزی معمولا سنگین‌اند و امکان شکستن ظروف چینی هم زیاد است. ظروف پلاستیکی و متسحکم که عمری طولانی دارند همیشه ایده‌آل‌ترین ظروف برای سفر بوده‌اند.

کیسه خواب

راحتی خواب در سفر یکی از مسائلی است که افراد را وادار می‌کند تا خوابیدن در هتل و مسافرخانه و بومگردی‌ها را به خوابیدن در طبیعت و کمپ شبانه ترجیح بدهند. در حالی که فراهم کردن شرایط برای یک خواب راحتی، لذت خوابیدن در کویر و دشت و جنگل را از آن‌ها نمی‌گیرد. کیسه‌ی خواب، وزن کمی دارد. حجم کمی را در بر می‌گیرد و حتی در کوله‌ی سفری شما جا می‌شود. و برای سفر در فصل‌های سرد، هم مناسب است. طبیعتا خوابیدن در کیسه خواب به راحتی خوابیدن در تخت‌خواب نیست، اما وقتی قصد نرفتن به هتل را نداشته باشید و یا مجبور باشید شب را خارج از شهر، در طبیعت بگذرانید، راحت‌ترین و نرم‌ترین گزینه برای خواب، کیسه‌ی خواب است.

بالش بادی

اولین چیزی که در سفر کردن ذهن آدم‌ها را درگیر می‌کند این است که سبک سفر کنند. بنابراین به دنبال وسایلی هستند که وزن و حجم کمی داشته باشند. بالش‌های بادی گزینه‌های اید‌ه‌آلی برای سفر هستند. با همان معیارهایی که همه‌ی آدم‌ها می‌خواهند در مسافرت داشته باشند.

اجاق سفری

بسته به این که شخص مورد نظر شما چقدر اهل آشپزی کردن در سفر باشد، اجاق سفری می‌تواند بهترین هدیه‌ای باشد که برای سفر به او می‌دهید. معمولا این طور افراد ترجیح می‌دهند تمام مواد غذایی را با خود ببرند و یا حداقل چند وعده‌ی غذایی را خودشان بپزند. شما با دادن این هدیه، کار این آنها را خیلی راحت می‌کنید و دردسر روشن کردن آتش و برپا کردن زغال برای خوراک پختن را از آن‌ها دور می‌کنید.

قطب‌نما و جی پی اس

با این که امروزه نرم‌افزار جی پی اس و قطب‌نما در همه‌ی گوشی‌های هوشمند پیدا می‌شود، اما برای آن‌ها که هنوز با نوستالژیک‌ترین وسایل سفر می‌کنند، هدیه‌ی هیجان‌انگیزی است. با این هدیه به اطرافیان‌تان نشان می‌دهید که چقدر به سلیقه‌ی آن‌ها در سفر اهمیت می‌دهید.

صندلی‌های تاشو

اگر تصور شما از کمپ‌های طبیعت، شب دور آتش جمع شدن است، حتما صندلی‌های تاشو بخرید. این امکان را برای دوستان و اطرافیانتان فراهم کنید تا در سفر تجربه‌ی راحت و جالبی داشته باشند. و با کم‌حجم‌ترین وسایل بتوانند احساس راحتی را تجربه ‌کنند.

بین این همه پیشنهاد هیجان‌انگیز کدام را انتخاب کنیم؟

طبیعتا بودجه‌ی مالی، نوع کسب‌وکار و برند شما و نیاز افراد مورد نظر، تاثیر زیادی بر انتخاب شما دارد. حتی کوچک‌ترین وسایل، مانند چراغ‌قوه، می‌تواند در سفر راه‌حل خیلی از مسئله‌ها باشد. با هدیه‌ دادن از جنس سفر روی تجربه‌ی آدم‌های اطراف‌تان و لحظات‌شان در سفر به شدت تاثیر می‌گذارید. فراموش نکنید که هرچقدر سفر راحت‌تر باشد، تجربه‌ آن لذت‌‌بخش‌تر است. ما در مجموعه حس هفتم به شما کمک می‌کنیم تا بهترین‌ها را باتوجه به پرسونای برندتان انتخاب و به مخاطب برسانید. هدف ما خلق خاطره‌ای فراموش‌نشدنی است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا