قیمت انواع دستگاه تصفیه آب تایوانی در تصفیه آسا

در این مطلب به معرفی برند های معتبر دستگاه تصفه آب و بررسی راهنمای خرید دستگاه تصفیه آب تایوانی و قیمت آن ها پرداخته و مرکز خرید و نمایندگی فروش دستگاه آب تصفیه کن را معرفی خواهیم کرد .

معرفی برند های معتبر دستگاه تصفیه آب

  • مینروا

تصفیه آب های تایوانی بهترین کیفیت و قیمت را در بازار دارند که پر فروش ترین آن برند مینروا می باشد. مینروا بهترین برند دستگاه تصفیه آب خانگی است که با دارا بودن نماد اصالت می توان به آسانی اورجینال آن را در بازار تهیه نمود. این دستگاه استاندارد جهانی بهداشت، استاندارد اروپا، تاییدیه سازمان غذا و داروی آمریکا و گواهینامه ی کنترل کیفیت بهداشت آب را دریافت کرده است. قطعات تشکیل دهنده دستگاه های مینروا کاملا استاندارد و اصل تایوان هستند. سیستم مورد استفاده در تصفیه آب های این برند اسمز معکوس است که بهترین روش تصفیه آب در دنیا می باشد. تصفیه آب مینروا از فیلتر ممبران 13 لایه آمریکایی فیلمتک بهره مند است که این فیلتر املاح ریز آب را به راحتی حذف و سختی آب را کاهش می دهد.

مینروا انواع دستگاه های 6 مرحله ای، قلیایی، فرابنفش، اکسیژن ساز را به بازار عرضه کرده است که تمام آن ها زیر سینکی می باشد. مخزن 16 لیتری این دستگاه ها آنتی باکتریال است که توانایی تصفیه آب 200 تا 250 لیتر در یک شبانه روز را دارد. خدمات ارزنده پس از فروش مینروا رضایت صد در صدی مشتریان خود را جلب کرده است. قطعات این دستگاه 12 تا 18 ماه ضمانت دارند و نصب و ارسال آن توسط مینروا فیلتر که نمایندگی انحصاری آن است رایگان می باشد. با خرید آب تصفیه کن مینروا انواع آلودگی های آب مانند رسوبات، مواد شیمیایی و کلر، نیترات و باکتری ها و میکروب ها از آب جدا می شود. قیمت مینروا نسبت به کارایی و کیفیتی که دارد مقرون به صرفه و بسیار مناسب می باشد.

  • سافت واتر

یکی از اولین شرکت هایی که تولید دستگاه های تصفیه آب را آغاز کرد سافت واتر بود. این کمپانی تایوانی در ابتدا از سیستم اوترافیلتراسیون در دستگاه های خود استفاده می کرد. با پیدایش سیستم اسمز معکوس تصفیه آب های سافت واتر نیز از این سیستم بهره مند شدند. یکی از مهم ترین مزایای دستگاه های این برند قیمت اقتصادی آن می باشد. شما می توانید با پرداخت هزینه ی مناسب و اقتصادی یک دستگاه آب تصفیه کن با کیفیت داشته باشید تا آب آشامیدنی منزلتان را از املاح و آلودگی ها تصفیه نماید. انواع دستگاه های اسمز معکوس این برند در مدل زیر سینکی و 6 تا 8 مرحله به بازار عرضه شده اند که با سیستم های قلیایی و فرابنفش و اکسیژن ساز ترکیب هستند. سافت واتر از تکنولوژی های برتر و متخصصین و تکنسین های حرفه ای در تولید تصفیه آب های خود استفاده می کند به همین علت از نظر سلامت و کیفیت بسیار قابل اطمینان می باشد. برای خرید اورجینال این دستگاه می توانید فروشگاه اینترنتی تصفیه آسا مراجعه نمایید.

  • سی سی کا

کمپانی سی سی کا شروع فعالیتش تولید قطعات تصفیه آب مانند لوله و اتصالات و حوزینگ ها و انواع فیلتر با کیفیت بسیار بالا بود که در حال حاضر نیز این قطعات در بسیاری از دستگاه ها استفاده می شوند. در سال های بعد این شرکت آب تصفیه کن های خانگی اسمز معکوس را تولید کرد که آن ها را با دستگاه های آمریکایی مقایسه می کنند. آب تصفیه کن سی سی کا علاوه بر کیفیت بالا، مقرون به صرفه نیز هست و مدل های مختلفی از دستگاه های زیر سینکی مانند دستگاه 6 مرحله ای، قلیایی، فرابنفش و اکسیژن ساز را با قیمت های مختلف عرضه کرده است. بهترین مدل سی سی کا تایوانی  دستگاه 8 مرحله ای اکسیژن ساز می باشد که بالاترین کیفیت آب را در اختیار شما قرار می دهد. جهت اطلاع از قیمت آب تصفیه کن سی سی کا با شماره تلفن های تصفیه آسا تماس حاصل نمایید و یا می توانید وب سایت این شرکت را مشاهده کنید.

image 1646643106

نکات مهم خرید دستگاه تصفیه آب تایوانی

قیمت یکی از مسائل مهمی است که خریداران برای تهیه دستگاه تصفیه آب به آن توجه می کنند. قیمت دستگاه تصفیه آب تایوانی گران تر از سایر دستگاه های چینی و ایرانی می باشد که این به دلیل کیفیت بسیار بالای قطعات آن است. آب تصفیه های ارزان قیمت در بازار فیلتر ها و قطعات بسیار ضعیفی دارد به همین دلیل دوام و طول عمر آن ها بسیار کم است. شما می توانید جهت دریافت راهنمای خرید دستگاه تصفیه آب از تصفیه آسا به سایت این شرکت که واردکننده و نمایدنگی بهترین برندهای تصفیه آب در بازار ایران است مراجعه نمایید.

توجه به کیفیت قطعات و فیلتر های دستگاه مهم ترین نکته در راهنمای خرید آب تصفیه کن است. یک آب تصفیه کن اصل باید استاندارد های معتبر مثل NSF,CE,WQ را داشته باشد تا به سلامت و کیفیت آن اطمینان کرد. گارانتی و خدمات پس از فروش دستگاه نیز مهم است که فروشگاه معتبر باید دستگاه را گارانتی کند و از عهده ی خدماتی مثل تعویض فیلتر ها و تعمیرات آن برآید. بنابراین قبل از خرید آب تصفیه کن حتما باید به این نکات توجه نمایید تا به راحتی بتوانید یک دستگاه تصفیه آب اورجینال و با کیفیت را انتخاب کنید.

image 1646643181

فروش ویژه دستگاه آب تصفیه کن

 انواع دستگاه های تصفیه آب تایوانی در ایران و سراسر دنیا از استقبال چشم گیری برخوردارند و این موضوع به دلیل کیفیت بالا و درجه یک بودن قطعات و فیلترهای گیاهی آن ها می باشد. شرکت تصفیه آب تصفیه آسا در تهران نمایندگی تصفیه آب برند های تایوانی مینروا، سافت واتر و سی سی کا می باشد. این شرکت فروش ویژه دستگاه آب تصفیه کن با تخفیف های بسیار عالی ا در وب سایت خود برای مشتریان محترم قرار داده است که می توانید برای اطلاع از قیمت و مشخصات دستگاه تصفیه آب به آن مراجعه نمایید.

“توجه به سابقه طولانی فعالیت شرکت تصفیه آسا، ارائه خدمات پس از فروش همچون نصب و ارسال رایگان و گارانتی طلایی بدون قید و شرط قطعات، ارائه پشتیبانی و پاسخگویی 24 ساعته شبانه روزی و اطلاع رسانی سرویسهای دوره ای دستگاه، دارا بودن نماد اصالت برند مینروا Minerva جهت تشخیص دستگاه اصلی و دارا بودن سیستم اسمز معکوس که بروزترین روش تصفیه آب آشامیدنی در دنیا محسوب میشود از نکات مهم قبل از خرید میباشند”

شما با خرید از این شرکت خدماتی نظیر ارسال و نصب رایگان، ضمانت یکساله شرکت، خدمات پس از فروش، تعویض فیلترها تصفیه آب، پشتیبانی 24 ساعته و تعمیرات دستگاه را در اختیار داشته باشید. تصفیه آسا سابقه ی بسیار درخشانی در امر واردات و فروش آب تصفیه کن های اورجینال تایوانی با مناسب ترین قیمت را دارد. با خرید اینترنتی آب تصفیه از طریق سایت تصفیه آسا در کوتاه ترین زمان می توانید بهترین مارک تایوانی را در منزلتان داشته باشید و آبی سالم و بهداشتی را مصرف نمایید. مشاوران این شرکت همه روزه آماده ی پاسخگویی به سوالات شما در زمینه ی خرید آب تصفیه کن می باشند و بهترین گزینه ها را به شما پیشنهاد خواهند داد. همین حالا به وب سایت تصفیه آسا مراجعه نمایید و دستگاه مود نظرتان را با تخفیف ویژه خریداری نمایید.

نوشته های مشابه

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا